Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
witam |
Autor |
Wiadomość |
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 04-03-2012, 12:43 witam
|
|
|
Siemka
Miło zobaczyć, że ktoś pamięta jeszcze o colobocie.
Jest ktoś jeszcze przy nadzei, że powstanie sequel? Z tego co widziałem, to z fanowską produkcją nie ma zbyt wielkich szans, przerobienie aktualnego silnika graniczy z cudem jeśli nie mamy kodu źrodłowego. Można zatem liczyć albo na to, że ktoś napisze cały silnik od nowa albo, że Epsitec wyda drugą cześć co nie jest zbyt prawdopodobne. Nawet jakby ktoś zrobił cały silnik od nowa to i tak by były problemy z prawami autorskimi nawet gdyby nie czerpało się z tego żadnych korzyści.
//edit
Hmm, widzę, że jednak jakaś nadzieja jest, dopiero teraz przeczytałem newsa na stronie głównej i pobieram kod źródłowy. Programowaniem zajmuję się od ponad 4 lat, jeśli kod będzie czytelny i zdatny do mydyfikacji to może coś z tego będzie |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 04-03-2012, 13:31
|
|
|
Witamy. Widzę, że też masz wieloletni staż z CoLoBoT'em . Jeśli potrafisz w C++, to nie powinieneś mieć z tym źródłem problemu. Najwyżej z kompilacją są drobne problemy.
Wszelkie konsultacje programistyczne możesz kierować do krzys_h, adiblol'a, WielkiBrat'a, Berserker'a i paru innych, którzy znają się na tym i grzebią przy źródle od jakiegoś czasu. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 04-03-2012, 13:38
|
|
|
szkoda, że nawet makefile'a nie ma w źródłach komuś się to udało poprawnie skompilować?
dlaczego źródła mają rozszerzenie C++ a są pisane ala C? |
Ostatnio zmieniony przez ison 04-03-2012, 13:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 04-03-2012, 13:41
|
|
|
Tak, udało się to mi, krzys_h i jeszcze adiblolowi chyba |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 04-03-2012, 13:42
|
|
|
Byłbym wdzięczny jakbyś podrzucił projekt z wklepanymi linkerami i całą zawartością projektu, najlepiej w C::B, ewentualnie Dev (chociaż nie wiem jak tam z d3d), oby nie Visual.
Ma ktoś jakąś dokumentację do tego w html? |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 04-03-2012, 13:55
|
|
|
Wszystko jest w odpowiednim dziale na forum, nawet nie trzeba długo szukać. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 06-03-2012, 00:20
|
|
|
dzięki wielkie a jak z konwerterem modeli colobota na .obj? dałoby radę aby zawierał również popawne pozycje tekstury?
//edit
ok, już znalazłem w tym temacie http://www.colobot.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=66
wszystko ładnie działa |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 13-03-2012, 14:32
|
|
|
Ison, z ciekawosci sie spytam, czym sie zajmujesz? |
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 13-03-2012, 15:30
|
|
|
Chodzi o to czym się zajmuję w tym projekcie Colobota od Epsiteca czy ogólnie? Ostatnio naszło mnie żeby zakodzić Colobota od nowa i kodzę, teraz męczę się z odwzorowaniem takiej samej animacji szkieletowej jak była w oryginale. |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 13-03-2012, 15:41
|
|
|
O ok. Czyli nie lubisz zbytnio kody ktory dostalismy : P?
Ale ok, programistow nigdy za malo : ) Praca czesto niedoceniana |
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 13-03-2012, 16:31
|
|
|
Czy ja wiem czy nie lubię, jak ktoś udokumentuje to spoko. Nie przepadam zbytnio za directx więc raczej bym wolał to przepisać na ogla, ale za nim to się stanie to trochę minie zapewne. To nie jest robota na kilka godzin. |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|