Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
witam
Autor Wiadomość
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 04-03-2012, 12:43   witam

Siemka ;)
Miło zobaczyć, że ktoś pamięta jeszcze o colobocie.
Jest ktoś jeszcze przy nadzei, że powstanie sequel? :) Z tego co widziałem, to z fanowską produkcją nie ma zbyt wielkich szans, przerobienie aktualnego silnika graniczy z cudem jeśli nie mamy kodu źrodłowego. Można zatem liczyć albo na to, że ktoś napisze cały silnik od nowa albo, że Epsitec wyda drugą cześć co nie jest zbyt prawdopodobne. Nawet jakby ktoś zrobił cały silnik od nowa to i tak by były problemy z prawami autorskimi nawet gdyby nie czerpało się z tego żadnych korzyści.

//edit
Hmm, widzę, że jednak jakaś nadzieja jest, dopiero teraz przeczytałem newsa na stronie głównej i pobieram kod źródłowy. Programowaniem zajmuję się od ponad 4 lat, jeśli kod będzie czytelny i zdatny do mydyfikacji to może coś z tego będzie ;)
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 04-03-2012, 13:31   

Witamy. Widzę, że też masz wieloletni staż z CoLoBoT'em :) . Jeśli potrafisz w C++, to nie powinieneś mieć z tym źródłem problemu. Najwyżej z kompilacją są drobne problemy.

Wszelkie konsultacje programistyczne możesz kierować do krzys_h, adiblol'a, WielkiBrat'a, Berserker'a i paru innych, którzy znają się na tym i grzebią przy źródle od jakiegoś czasu.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 04-03-2012, 13:38   

szkoda, że nawet makefile'a nie ma w źródłach :/ komuś się to udało poprawnie skompilować?
dlaczego źródła mają rozszerzenie C++ a są pisane ala C?
Ostatnio zmieniony przez ison 04-03-2012, 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 04-03-2012, 13:41   

Tak, udało się to mi, krzys_h i jeszcze adiblolowi chyba :)
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 04-03-2012, 13:42   

Byłbym wdzięczny jakbyś podrzucił projekt z wklepanymi linkerami i całą zawartością projektu, najlepiej w C::B, ewentualnie Dev (chociaż nie wiem jak tam z d3d), oby nie Visual.
Ma ktoś jakąś dokumentację do tego w html?
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 04-03-2012, 13:55   

Wszystko jest w odpowiednim dziale na forum, nawet nie trzeba długo szukać.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 04-03-2012, 22:14   

ma ktoś jeszcze ten unpacker do plików dat z colobota? linki od Raptora z http://colobot.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=917 wygasły
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-03-2012, 22:28   

Mój pierwszy post na tym forum... Ech, jak to było dawno... ;)
http://www.colobot.cba.pl...topic.php?t=868
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 06-03-2012, 00:20   

dzięki wielkie ;) a jak z konwerterem modeli colobota na .obj? dałoby radę aby zawierał również popawne pozycje tekstury?

//edit
ok, już znalazłem w tym temacie http://www.colobot.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=66
wszystko ładnie działa ;)
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 13-03-2012, 14:32   

Ison, z ciekawosci sie spytam, czym sie zajmujesz?
 
 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 13-03-2012, 15:30   

Chodzi o to czym się zajmuję w tym projekcie Colobota od Epsiteca czy ogólnie? Ostatnio naszło mnie żeby zakodzić Colobota od nowa i kodzę, teraz męczę się z odwzorowaniem takiej samej animacji szkieletowej jak była w oryginale.
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 13-03-2012, 15:41   

O ok. Czyli nie lubisz zbytnio kody ktory dostalismy : P?
Ale ok, programistow nigdy za malo : ) Praca czesto niedoceniana
 
 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 13-03-2012, 16:31   

Czy ja wiem czy nie lubię, jak ktoś udokumentuje to spoko. Nie przepadam zbytnio za directx więc raczej bym wolał to przepisać na ogla, ale za nim to się stanie to trochę minie zapewne. To nie jest robota na kilka godzin.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012