Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Simbax
30-12-2010, 18:27
Modyfikacja plików DAT CoLoBoTa
Autor Wiadomość
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
  Wysłany: 12-12-2010, 18:29   Modyfikacja plików DAT CoLoBoTa

Witam, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

Znalazłem program, dzięki któremu można rozpakować, a potem ponownie spakować plik DAT colobota. Nazywa się Colobot/Ceebot DAT File Extractor.

Aby rozpakować plik:
1. W polu DAT File podajemy ścieżkę do pliku DAT
2. W polu DAT Folder podajemy ścieżkę do katalogu, w którym znajdą się pliki z DAT.
3. Klikamy na Extract
4. Modyfikujemy pliki
5. Klikamy na Store
6. Uruchamiamy CoLoBoT i cieszymy się zmodyfikowanym plikien ;-)

Proponuję zawsze tworzyć kopie zapasowe oryginalnych plików DAT. Program w załączniku.

EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2 :?:

CoLoBoT-CeeBot DAT File Extractor 1.3.0.55.7z
Pobierz Plik ściągnięto 131 raz(y) 269,84 KB

 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-12-2010, 20:01   

Odkryłeś amerykę. ;-)
Na tym forum są 2 modyfikacje plików dat Colobota, wystarczy poszukać. Możliwe, że nawet tym samym programem robione, ale nie jestem pewien.

Cytat:
EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2

Nie ma takiej gry jak Colobot 2. :lol:
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 12-12-2010, 20:08   

@Apus Właśnie chciałem napisać, że to już było, ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć na forum takiego tematu.

A właściwie to co z tego, że to już wiemy. Ładnie to opisał, niech zostanie ;P Ale to chyba nie ten dział?
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-12-2010, 21:06   

Poszukaj tematów MADNESS MOD i SeriousBot Mod.
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 12-12-2010, 21:14   

A... Faktycznie. Ale jednak trudno to znaleźć, a tak od razu po nazwie tematu wiadomo o co dokładnie chodzi.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 13-12-2010, 22:26   

Za "starych czasów" jeszcze na PHP-Fusion'owym forum został opublikowany program Colobot DAT File Packer/Unpacker.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 16-12-2010, 20:44   

Możesz dać adres do TEGO FORUM?

[ Dodano: 16-12-2010, 20:45 ]
Chętnie zobaczył bym te forum
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 16-12-2010, 21:29   

Chyba już nie istnieje ale może WRIM ma jakąś kopię.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 31-12-2010, 10:19   

krzys_h napisał/a:
EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2 :?:

Apus napisał/a:
Nie ma takiej gry jak Colobot 2.

Chodziło mu o plik "colobot2.dat"
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-12-2010, 13:04   

Tak, chodziło mi o plik colobot2.dat, ale już się dowiedziałem, że w grze jest edytor uaktywniany po wpisaniu kodu debugmode. Znalazłem też gdzieś na tym forum konwerter MOD->OBJ (niestety nie obsługuje konwersji w drugą stronę...)
 
 
     
SovieT-15 


Twoja ulubiona misja: A bo ja wiem
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 10
Wysłany: 02-03-2011, 15:00   

Lipa mi coś nie działa pisze że aplikacja nie jest zainicjowana ??
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012