Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Przesunięty przez: Simbax 30-12-2010, 18:27 |
Modyfikacja plików DAT CoLoBoTa |
Autor |
Wiadomość |
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-12-2010, 18:29 Modyfikacja plików DAT CoLoBoTa
|
|
|
Witam, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
Znalazłem program, dzięki któremu można rozpakować, a potem ponownie spakować plik DAT colobota. Nazywa się Colobot/Ceebot DAT File Extractor.
Aby rozpakować plik:
1. W polu DAT File podajemy ścieżkę do pliku DAT
2. W polu DAT Folder podajemy ścieżkę do katalogu, w którym znajdą się pliki z DAT.
3. Klikamy na Extract
4. Modyfikujemy pliki
5. Klikamy na Store
6. Uruchamiamy CoLoBoT i cieszymy się zmodyfikowanym plikien
Proponuję zawsze tworzyć kopie zapasowe oryginalnych plików DAT. Program w załączniku.
EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2
CoLoBoT-CeeBot DAT File Extractor 1.3.0.55.7z
|
Pobierz Plik ściągnięto 131 raz(y) 269,84 KB |
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-12-2010, 20:01
|
|
|
Odkryłeś amerykę.
Na tym forum są 2 modyfikacje plików dat Colobota, wystarczy poszukać. Możliwe, że nawet tym samym programem robione, ale nie jestem pewien.
Cytat: | EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2 |
Nie ma takiej gry jak Colobot 2. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 12-12-2010, 20:08
|
|
|
@Apus Właśnie chciałem napisać, że to już było, ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć na forum takiego tematu.
A właściwie to co z tego, że to już wiemy. Ładnie to opisał, niech zostanie ;P Ale to chyba nie ten dział? |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-12-2010, 21:06
|
|
|
Poszukaj tematów MADNESS MOD i SeriousBot Mod. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 12-12-2010, 21:14
|
|
|
A... Faktycznie. Ale jednak trudno to znaleźć, a tak od razu po nazwie tematu wiadomo o co dokładnie chodzi. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 13-12-2010, 22:26
|
|
|
Za "starych czasów" jeszcze na PHP-Fusion'owym forum został opublikowany program Colobot DAT File Packer/Unpacker. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 16-12-2010, 20:44
|
|
|
Możesz dać adres do TEGO FORUM?
[ Dodano: 16-12-2010, 20:45 ]
Chętnie zobaczył bym te forum |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 31-12-2010, 10:19
|
|
|
krzys_h napisał/a: | EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2 |
Apus napisał/a: | Nie ma takiej gry jak Colobot 2. |
Chodziło mu o plik "colobot2.dat" |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-12-2010, 13:04
|
|
|
Tak, chodziło mi o plik colobot2.dat, ale już się dowiedziałem, że w grze jest edytor uaktywniany po wpisaniu kodu debugmode. Znalazłem też gdzieś na tym forum konwerter MOD->OBJ (niestety nie obsługuje konwersji w drugą stronę...) |
|
|
|
|
SovieT-15
Twoja ulubiona misja: A bo ja wiem
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 10
|
Wysłany: 02-03-2011, 15:00
|
|
|
Lipa mi coś nie działa pisze że aplikacja nie jest zainicjowana ?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|