Ciekawy obiekt w debugmode |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 19-11-2010, 08:55
|
|
|
Według mnie to musiała być jakaś część innego robota albo budynku. Zauważyliście pewnie że pierwotnie stacja radarowa oraz centrum badawcze miały wyglądać inaczej. Pewnie to ma z tym związek. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 19-11-2010, 14:53
|
|
|
cezar.512 napisał/a: | Według mnie to musiała być jakaś część innego robota albo budynku. Zauważyliście pewnie że pierwotnie stacja radarowa oraz centrum badawcze miały wyglądać inaczej. Pewnie to ma z tym związek. |
Jak miały wyglądać? |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 19-11-2010, 18:14
|
|
|
Bartek c++ napisał/a: | Może poprostu to miał być słup z napięciem do którego podłączano budynki? |
Nie, nie byłoby to możliwe. Obiekt jest wielkości czarnej skrzynki (sprawdzone już bardzo dawno przyciskiem add ).
Bartek c++ napisał/a: | To może skrzynka z napięciem? |
Chyba wiem dlaczego to sugerujesz. Toto (możemy chyba tak to nazwać) ma po obu stronach coś w stylu spodu i góry baterii konwencjonalnej.
adiblol napisał/a: | FilterFlying, FilterNone. |
Do czego to służy i jak się to używa? |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 19-11-2010, 23:30
|
|
|
Budynki te (ResearchCenter i RadarStation) miały wyglądać tak jak na zdjęciach w opisach tychże budynków w SatCom. Widać tam wyraźnie że centrum badawcze zamiast anteny satelitarnej miało mieć coś w rodzaju wiatromierza. Radar natomiast sami sobie zobaczcie . Sytuacja z tymi zdjęciami się poprawiła dopiero w CeeBot. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 19-11-2010, 23:40
|
|
|
Emxx52 napisał/a: | adiblol napisał/a:
FilterFlying, FilterNone.
Do czego to służy i jak się to używa? |
Ostatni, nieudokumentowany parametr komendy radar.
FilterOnlyLanding jest używane przez osy (i źle przetłumaczony - bo oznacza FiltrujTylkoLądujące ???!!!!! Powinno być FiltrujTylkoWylądowane).
No to może to obiekt przenośny...? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
radyder
Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 33
|
Wysłany: 20-11-2010, 13:06
|
|
|
Jak otworzyć edytor w wersji demo? Chętnie zobaczę ten "hydrant". |
_________________ Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52 |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 20-11-2010, 13:09
|
|
|
w wersji demo nie znajdzesz tego hydrantu bo tylko część modeli jest |
_________________
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 20-11-2010, 15:30
|
|
|
radyder napisał/a: | Jak otworzyć edytor w wersji demo? Chętnie zobaczę ten "hydrant". |
Oto cytat z pierwszej strony tego tematu:
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 22-11-2010, 20:00
|
|
|
Niech ktos stworzy ten hydrant, wyradaruje go za pomoca radar(0) i poda jego kategorie albo nr |
_________________
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 12-12-2010, 14:35
|
|
|
Można się pobawić tym ''hydrantem'' w taki oto sposób:
1. Wypakuj archiwum colobot2.dat za pomocą unpackera (gdzieś się tutaj wala, ale chyba wszyscy o tym wiedzą i go mają...).
2. Zamień nazwy plików toto1.mod i metal.mod na odwrotne:
toto1.mod = metal.mod
metal.mod = toto1.mod
3. Spakuj z powrotem folder za pomocą unpackera do archiwum colobot2.dat.
4. Zastąp archiwum w katalogu głównym CoLoBoT po wykonaniu kopii zapasowej starego archiwum colobot2.dat.
5. Ciesz się nietypowymi kostkami tytanu w grze . |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 21-12-2010, 16:41
|
|
|
Ja pozmieniałem:
metal.mod = tower.mod
derrick2.mod = egg.mod
para.mod = station.mod
power.mod = atomic.mod
uranium.mod = stone.mod
[ Dodano: 21-12-2010, 16:41 ]
Miałem fajną zabawę
convert1.mod = convert2.mod |
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
radyder
Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 33
|
Wysłany: 30-12-2010, 14:13
|
|
|
A jak uruchomić edytor w pełnej polskiej wersji? |
_________________ Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52 |
|
|
|
|
Korniszon
Me Gusta: PPC
Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz Wiek: 17 Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 108 Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
|
Wysłany: 30-12-2010, 14:44
|
|
|
Wywołanie edytora
- Kopiuj pliki scene100.txt i scene101.txt
- Wklej w katalogu scene i zmień nazwy na proto100.txt i proto101.txt
- Rozpakuj plik colobot1.dat do folderu textures
- Utwórz folder objects
- Rozpakuj plik colobot2.dat do folderu objects
- Uruchom Colobota
- Wejdź w jakieś menu np. misje
- Naciśnij Ctrl+Pause Break
- Wpisz debugmode i naciśnij Enter
- Wyjdź z menu
- Po lewej stronie zobaczysz nowe menu(Prototypy)
- Wejdź w nie i uruchom pierwszą misję
- I masz edytor!
|
_________________ Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft) |
|
|
|
|
radyder
Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 33
|
Wysłany: 31-12-2010, 22:43
|
|
|
Dzięki, skorzystam z tego przy sposobności. |
_________________ Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52 |
|
|
|
|
|