Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawy obiekt w debugmode
Autor Wiadomość
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 19-11-2010, 08:55   

Według mnie to musiała być jakaś część innego robota albo budynku. Zauważyliście pewnie że pierwotnie stacja radarowa oraz centrum badawcze miały wyglądać inaczej. Pewnie to ma z tym związek.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 19-11-2010, 14:53   

cezar.512 napisał/a:
Według mnie to musiała być jakaś część innego robota albo budynku. Zauważyliście pewnie że pierwotnie stacja radarowa oraz centrum badawcze miały wyglądać inaczej. Pewnie to ma z tym związek.

Jak miały wyglądać? :shock:
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 19-11-2010, 18:14   

Bartek c++ napisał/a:
Może poprostu to miał być słup z napięciem do którego podłączano budynki?


Nie, nie byłoby to możliwe. Obiekt jest wielkości czarnej skrzynki (sprawdzone już bardzo dawno przyciskiem add :mrgreen: ).

Bartek c++ napisał/a:
To może skrzynka z napięciem?

Chyba wiem dlaczego to sugerujesz. Toto (możemy chyba tak to nazwać) ma po obu stronach coś w stylu spodu i góry baterii konwencjonalnej.

adiblol napisał/a:
FilterFlying, FilterNone.

Do czego to służy i jak się to używa?
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 19-11-2010, 23:30   

Budynki te (ResearchCenter i RadarStation) miały wyglądać tak jak na zdjęciach w opisach tychże budynków w SatCom. Widać tam wyraźnie że centrum badawcze zamiast anteny satelitarnej miało mieć coś w rodzaju wiatromierza. Radar natomiast sami sobie zobaczcie :-P . Sytuacja z tymi zdjęciami się poprawiła dopiero w CeeBot.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 19-11-2010, 23:40   

Emxx52 napisał/a:
adiblol napisał/a:
FilterFlying, FilterNone.

Do czego to służy i jak się to używa?

Ostatni, nieudokumentowany parametr komendy radar.
FilterOnlyLanding jest używane przez osy (i źle przetłumaczony - bo oznacza FiltrujTylkoLądujące ???!!!!! Powinno być FiltrujTylkoWylądowane).


No to może to obiekt przenośny...?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
radyder 


Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 33
Wysłany: 20-11-2010, 13:06   

Jak otworzyć edytor w wersji demo? Chętnie zobaczę ten "hydrant". ;-)
_________________
Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 20-11-2010, 13:09   

w wersji demo nie znajdzesz tego hydrantu bo tylko część modeli jest
_________________

 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 20-11-2010, 15:30   

radyder napisał/a:
Jak otworzyć edytor w wersji demo? Chętnie zobaczę ten "hydrant". ;-)

Oto cytat z pierwszej strony tego tematu:
cezar.512 napisał/a:
Ufff! Udało mi się uploadnąć screenshota wcześniej. Oto link:
http://d.imagehost.org/0288/hydrant1.jpg
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 22-11-2010, 20:00   

Niech ktos stworzy ten hydrant, wyradaruje go za pomoca radar(0) i poda jego kategorie albo nr :)
_________________
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 12-12-2010, 14:35   

Można się pobawić tym ''hydrantem'' w taki oto sposób:
1. Wypakuj archiwum colobot2.dat za pomocą unpackera (gdzieś się tutaj wala, ale chyba wszyscy o tym wiedzą i go mają...).

2. Zamień nazwy plików toto1.mod i metal.mod na odwrotne:
toto1.mod = metal.mod
metal.mod = toto1.mod

3. Spakuj z powrotem folder za pomocą unpackera do archiwum colobot2.dat.

4. Zastąp archiwum w katalogu głównym CoLoBoT po wykonaniu kopii zapasowej starego archiwum colobot2.dat.

5. Ciesz się nietypowymi kostkami tytanu w grze :-D .
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 21-12-2010, 16:41   

Ja pozmieniałem:

metal.mod = tower.mod

derrick2.mod = egg.mod

para.mod = station.mod

power.mod = atomic.mod

uranium.mod = stone.mod

[ Dodano: 21-12-2010, 16:41 ]
Miałem fajną zabawę

convert1.mod = convert2.mod
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
radyder 


Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 33
Wysłany: 30-12-2010, 14:13   

A jak uruchomić edytor w pełnej polskiej wersji?
_________________
Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 30-12-2010, 14:44   

Wywołanie edytora


  1. Kopiuj pliki scene100.txt i scene101.txt
  2. Wklej w katalogu scene i zmień nazwy na proto100.txt i proto101.txt
  3. Rozpakuj plik colobot1.dat do folderu textures
  4. Utwórz folder objects
  5. Rozpakuj plik colobot2.dat do folderu objects
  6. Uruchom Colobota
  7. Wejdź w jakieś menu np. misje
  8. Naciśnij Ctrl+Pause Break
  9. Wpisz debugmode i naciśnij Enter
  10. Wyjdź z menu
  11. Po lewej stronie zobaczysz nowe menu(Prototypy)
  12. Wejdź w nie i uruchom pierwszą misję
  13. I masz edytor!
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
radyder 


Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 33
Wysłany: 31-12-2010, 22:43   

Dzięki, skorzystam z tego przy sposobności. ;-)
_________________
Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012