Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawy obiekt w debugmode
Autor Wiadomość
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
  Wysłany: 10-11-2010, 10:43   Ciekawy obiekt w debugmode

Niedawno odkryłem coś całkiem interesującego. Dość długo szperałem w edytorze CoLoBoT-a dostępnego za pomocą kodu debugmode. Na tyle długo by odkryć obiekt podobny do... hydrantu! Czy ktoś to kiedyś odkrył? Wystarczy otworzyć w edytorze plik toto1.mod (bez rozszerzenia). Mniej interesujące są natomiast obiekty toto2, toto3 i toto4. Ciekawe czy EPSITEC planował dołączenie tego objektu do gry (np. jako ozdoba w misjach na Ziemii)? Może to jakaś część innego obieku w grze? Dalsze odkrycia np. czy można takie coś przywołać do gry i jakim sposobem (CreateObject albo produce), pozostawiam Wam.
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 10-11-2010, 14:26   

Mógłbyś dać screena?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 11-11-2010, 16:49   

to jest świetne!
za pomocą funkcji Add w edytorze dodajemy kilka objektów, tylko jak można je przesunąć, aby złożyć w całość?

edit: Udało mi się, ale wyszło coś dziwnego :-)
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 11-11-2010, 22:20   

Ufff! Udało mi się uploadnąć screenshota wcześniej. Oto on:

_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


Ostatnio zmieniony przez Raptor 04-01-2011, 09:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
C ruels! 
Neokid


Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 185
Skąd: Devil MachineXD
Wysłany: 12-11-2010, 09:35   

Hej a może ten obiekt ma być na tym "sekretnym miejscu" na panelu budowania?
_________________
http://doladujse.pl/7415 -doładowania na koma
http://www.minecraftaccounts.com?join=34132 - darmowe konta do gry Minecraft
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 12-11-2010, 11:31   

Trochę dawno już nie grałem w Colobot-a, ale to mi przypomina fabrykę ogniw atomowych. @up Tylko do czego miałoby to służyć?
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-11-2010, 14:41   

A próbował ktoś w user levelu napisać tak: CreateObject pos=[pozycja] dir=0.0 type=toto1 ?
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 12-11-2010, 16:58   

@up Przed chwilą spróbowałem i nie działa (a spodziewał się ktoś innego wyniku? :P ).
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 12-11-2010, 17:35   

cezar.512 napisał/a:
http://d.imagehost.org/0288/hydrant1.jpg

Najlepiej obejrzeć to samemu. Spróbuj se połączyć toto1 z toto2, 3, 4, 5. Wygląda jeszcze dziwniej :-D
Apus napisał/a:
A próbował ktoś w user levelu napisać tak: CreateObject pos=[pozycja] dir=0.0 type=toto1 ?

Próbowałem, ale logiczniej jest dać po prostu "Toto" (i tak nie działa :-P ).

:arrow: To lista obiektów, ktore można wybudować:
    ResearchCenter
    BotFactory
    Converter
    PowerStation
    RadarStation
    RepairCenter
    DefenseTower
    PowerPlant
    Derrick
    NuclearPlant
    AutoLab
    PowerCaptor
    ExchangePost

Omijając "Flag", "Grab", itd. Wątpie, żeby dało się coś jeszcze...

Sprawdzałem trochę te pliki (w notatniku :-) ) i w żadnym nie było nic o kategorii obiektu. Co więcej sprawdzałem też plik CBot.dll, ale nie wyszło bo nie da się go otworzyć sensownie. Znalazłem tylko coś jakby: Paint Shop Pro, ale wpisanie tego również nie przyniosło żadnych skutków. Mam nadzieję (no i chyba nie tylko ja), że ktoś z was na coś wpadnie.
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-11-2010, 20:51   

Może
Kod:
CreateObject pos=[pozycja] dir=0.0 type=WaterHydrant
? (hydrant jest po polsku i angielsku tak samo)
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 12-11-2010, 21:23   

W poszukiwaniu kategorii tego obiektu oraz innych może pomóc otworzenie pliku CBot.dll w programach do edycji zasobów np. Restorator. Ja jak otwieram w Restoratorze to widzę tylko instrukcje CBot typu while, if itd. Może inne programy pokażą więcej?
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 13-11-2010, 13:54   

colobot.exe jest bardziej obiecujący, ja tam odkryłem FilterFlying, FilterNone.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 13-11-2010, 14:58   

adiblol napisał/a:
colobot.exe jest bardziej obiecujący, ja tam odkryłem FilterFlying, FilterNone.

A ja to pierwszy raz zobaczyłem w programie obcego.
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 13-11-2010, 17:17   

Od czasu mac1e7 temat "edytora" nie był ruszony.

Mam pytanie do cezar.512. Skąd widziałeś o edytorze? Z tego tematu , czy po prostu wcześniej o nim wiedziałeś.


Adiblol czy to ty coś wspominałeś kiedyś o koledze, który rozpracował ten edytor? Czy mi się zdaje?
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 13-11-2010, 18:46   

Wspomniałem, mam nawet kontakt i nie zawaham się jeszcze raz o to spytać.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012