Ciekawy obiekt w debugmode |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 10-11-2010, 10:43 Ciekawy obiekt w debugmode
|
|
|
Niedawno odkryłem coś całkiem interesującego. Dość długo szperałem w edytorze CoLoBoT-a dostępnego za pomocą kodu debugmode. Na tyle długo by odkryć obiekt podobny do... hydrantu! Czy ktoś to kiedyś odkrył? Wystarczy otworzyć w edytorze plik toto1.mod (bez rozszerzenia). Mniej interesujące są natomiast obiekty toto2, toto3 i toto4. Ciekawe czy EPSITEC planował dołączenie tego objektu do gry (np. jako ozdoba w misjach na Ziemii)? Może to jakaś część innego obieku w grze? Dalsze odkrycia np. czy można takie coś przywołać do gry i jakim sposobem (CreateObject albo produce), pozostawiam Wam. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 11-11-2010, 16:49
|
|
|
to jest świetne!
za pomocą funkcji Add w edytorze dodajemy kilka objektów, tylko jak można je przesunąć, aby złożyć w całość?
edit: Udało mi się, ale wyszło coś dziwnego |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 11-11-2010, 22:20
|
|
|
Ufff! Udało mi się uploadnąć screenshota wcześniej. Oto on:
|
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
Ostatnio zmieniony przez Raptor 04-01-2011, 09:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 12-11-2010, 11:31
|
|
|
Trochę dawno już nie grałem w Colobot-a, ale to mi przypomina fabrykę ogniw atomowych. @up Tylko do czego miałoby to służyć? |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-11-2010, 14:41
|
|
|
A próbował ktoś w user levelu napisać tak: CreateObject pos=[pozycja] dir=0.0 type=toto1 ? |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 12-11-2010, 16:58
|
|
|
@up Przed chwilą spróbowałem i nie działa (a spodziewał się ktoś innego wyniku? ). |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 12-11-2010, 17:35
|
|
|
cezar.512 napisał/a: | http://d.imagehost.org/0288/hydrant1.jpg |
Najlepiej obejrzeć to samemu. Spróbuj se połączyć toto1 z toto2, 3, 4, 5. Wygląda jeszcze dziwniej
Apus napisał/a: | A próbował ktoś w user levelu napisać tak: CreateObject pos=[pozycja] dir=0.0 type=toto1 ? |
Próbowałem, ale logiczniej jest dać po prostu "Toto" (i tak nie działa ).
To lista obiektów, ktore można wybudować:
ResearchCenter
BotFactory
Converter
PowerStation
RadarStation
RepairCenter
DefenseTower
PowerPlant
Derrick
NuclearPlant
AutoLab
PowerCaptor
ExchangePost
Omijając "Flag", "Grab", itd. Wątpie, żeby dało się coś jeszcze...
Sprawdzałem trochę te pliki (w notatniku ) i w żadnym nie było nic o kategorii obiektu. Co więcej sprawdzałem też plik CBot.dll, ale nie wyszło bo nie da się go otworzyć sensownie. Znalazłem tylko coś jakby: Paint Shop Pro, ale wpisanie tego również nie przyniosło żadnych skutków. Mam nadzieję (no i chyba nie tylko ja), że ktoś z was na coś wpadnie. |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-11-2010, 20:51
|
|
|
Może Kod: | CreateObject pos=[pozycja] dir=0.0 type=WaterHydrant | ? (hydrant jest po polsku i angielsku tak samo) |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 12-11-2010, 21:23
|
|
|
W poszukiwaniu kategorii tego obiektu oraz innych może pomóc otworzenie pliku CBot.dll w programach do edycji zasobów np. Restorator. Ja jak otwieram w Restoratorze to widzę tylko instrukcje CBot typu while, if itd. Może inne programy pokażą więcej? |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 13-11-2010, 13:54
|
|
|
colobot.exe jest bardziej obiecujący, ja tam odkryłem FilterFlying, FilterNone. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 13-11-2010, 14:58
|
|
|
adiblol napisał/a: | colobot.exe jest bardziej obiecujący, ja tam odkryłem FilterFlying, FilterNone. |
A ja to pierwszy raz zobaczyłem w programie obcego. |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 13-11-2010, 17:17
|
|
|
Od czasu mac1e7 temat "edytora" nie był ruszony.
Mam pytanie do cezar.512. Skąd widziałeś o edytorze? Z tego tematu , czy po prostu wcześniej o nim wiedziałeś.
Adiblol czy to ty coś wspominałeś kiedyś o koledze, który rozpracował ten edytor? Czy mi się zdaje? |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 13-11-2010, 18:46
|
|
|
Wspomniałem, mam nawet kontakt i nie zawaham się jeszcze raz o to spytać. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|