Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Swobodna gra - Alludo
Autor Wiadomość
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 02-08-2010, 18:01   Swobodna gra - Alludo

Od niedawna zacząłem się bawić w robienie poziomów. Więc oto przedstawiam wam moje pierwsze... dzieło.

Cechy:
* płaski teren
* astronauta jest nieśmiertelny
* dostajesz dwa "super" roboty na start
* mapa jest podzielona na jakby cztery kolorowe części, grunt ma kolor w zależności od zasobów podglebia, jedna część jest pusta i ma naturalny kolor.
* początkowo grunt jest w kratki o wymiarach gdzieś tak 10x10 m :) z łatwością możesz podmienić teksturę, wystarczy edycja jednego pliku graficznego! więcej w SatCom (to ma być dla tych, dla których robienie poziomów to czarna magia)
* można budować wszystkie budynki i roboty
* brak obcych (i tak możesz sam ich stworzyć za pomocą produce, więcej w SatCom)



Alludo.zip
Wypakuj do folderu Colobot/user
Pobierz Plik ściągnięto 175 raz(y) 7,57 KB

 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 04-08-2010, 15:03   

Naprawdę niezłe.
Tylko że astronauta jest śmiertelny a roboty zniszczalne. Magnifydamage = 0 sprawia że wszyscy obcy (nie wiem jak jest z pająkami) i inne roboty nie zadają obiektowi obrażeń, ale roboty nadal można utopić i spalic w lawie oraz zniszczyć TNT lub miną. Na lawę i wodę jest sposób: ustawić robota w skrytce umieszczonej ileśtam metrów pod ziemią (robot na powierzchni), ale na miny i TNT niema sposobu.
Ale jak zrobiłeś to zabarwienie gruntu zależne od zasobów pod spodem?? :shock:
 
     
Gold 


Twoja ulubiona misja: stara ziemia 1
Wiek: 18
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Jarocin
Wysłany: 04-08-2010, 16:54   

Gdybyś dołożył źrudłó rudy i oznaczył np. flagą to byłaby dobra swobodna gra
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 04-08-2010, 18:45   

Apus napisał/a:
Tylko że astronauta jest śmiertelny a roboty zniszczalne. Magnifydamage = 0 sprawia że wszyscy obcy (nie wiem jak jest z pająkami) i inne roboty nie zadają obiektowi obrażeń, ale roboty nadal można utopić i spalic w lawie oraz zniszczyć TNT lub miną. Na lawę i wodę jest sposób: ustawić robota w skrytce umieszczonej ileśtam metrów pod ziemią (robot na powierzchni), ale na miny i TNT niema sposobu.

Wiem, a z tą skrytką nie ma sensu, bo na tej mapie nie ma wody ani lawy. A jak stworzysz TNT to gra się skończy :lol: A na minę nawet kody nie działają, więc...
Apus napisał/a:

Ale jak zrobiłeś to zabarwienie gruntu zależne od zasobów pod spodem??

Do barwienia użyłem po prostu GroundSpot: http://pl.wikibooks.org/w...orowanie_gruntu
Gold napisał/a:
Gdybyś dołożył źrudłó rudy i oznaczył np. flagą to byłaby dobra swobodna gra

O co chodzi? Flaga nie potrzebna, teren jest zabarwiony. A przecież są wszystkie zasoby, więc nie wiem o co ci chodzi :-?
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-08-2010, 14:32   

Odkurzacz napisał/a:

A na minę nawet kody nie działają, więc...

W Colobocie niema kodu na nieśmiertelnosć :lol:
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 06-08-2010, 14:38   

Jest... Nolimit, czy jakoś tak. :-P
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-08-2010, 14:44   

Nolimit wyłącza MaxFlyingHeight (czy jak to się pisze) które odpowiada za maksymalną wysokość lotu, czyli wpisujesz nolimit i możesz lecieć do nieba. ;-)
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 06-08-2010, 15:03   

O, dzięki (to MaxFlyingHeight się przyda do misji ;-) ). Może masz rację co do nolimit, ale wiem, że gdzieś był taki kod na nieśmiertelność. Sam z niego korzystałem.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 06-08-2010, 19:23   

addshield
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-08-2010, 22:18   

addshield? :shock:
Jak spisałem z głównej (zanim padła) kody to tego nie było.

A tak w ogóle to ja wiem jak zrobić własny poziom (dlatego to MaxFlyingHeight napisałem z pamięci), ale mi nie wychodzi. Raz coś namieszałem z teksturami z nowej ziemi a innym razem astronauta był niewidzialny i nieporuszalny. :lol: Dlatego podziwiam tych którzy umią robić user levele.

[ Komentarz dodany przez: adiblol: 2010-08-08, 11:53:58 ]
Umieją.
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 08-08-2010, 13:54   

Addshield nie działa - "Nieznane polecenie". Ale już wiem co to był za kod. addhusky, czy jakoś tak. Trzeba wpisać wielokrotnie.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
krzychukoko


Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 15
Wysłany: 11-12-2010, 08:28   lol ja ulepszylem te mapke

tu macie wersje z reliefem i z woda itp poprawilem wszystkie bledy

http://s1175.chomikuj.pl/...Nowy+folder.zip
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 11-12-2010, 12:02   

Jakie błędy? Pozwoliłem w ogóle ci jakąś specjalną wersję robić? Na tej mapie NIE miało być wody i MIAŁ być płaski teren. Taka mapa do testowania.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012