Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Swobodna gra - Alludo |
Autor |
Wiadomość |
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 02-08-2010, 18:01 Swobodna gra - Alludo
|
|
|
Od niedawna zacząłem się bawić w robienie poziomów. Więc oto przedstawiam wam moje pierwsze... dzieło.
Cechy:
* płaski teren
* astronauta jest nieśmiertelny
* dostajesz dwa "super" roboty na start
* mapa jest podzielona na jakby cztery kolorowe części, grunt ma kolor w zależności od zasobów podglebia, jedna część jest pusta i ma naturalny kolor.
* początkowo grunt jest w kratki o wymiarach gdzieś tak 10x10 m z łatwością możesz podmienić teksturę, wystarczy edycja jednego pliku graficznego! więcej w SatCom (to ma być dla tych, dla których robienie poziomów to czarna magia)
* można budować wszystkie budynki i roboty
* brak obcych (i tak możesz sam ich stworzyć za pomocą produce, więcej w SatCom)
Alludo.zip Wypakuj do folderu Colobot/user |
Pobierz Plik ściągnięto 175 raz(y) 7,57 KB |
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-08-2010, 15:03
|
|
|
Naprawdę niezłe.
Tylko że astronauta jest śmiertelny a roboty zniszczalne. Magnifydamage = 0 sprawia że wszyscy obcy (nie wiem jak jest z pająkami) i inne roboty nie zadają obiektowi obrażeń, ale roboty nadal można utopić i spalic w lawie oraz zniszczyć TNT lub miną. Na lawę i wodę jest sposób: ustawić robota w skrytce umieszczonej ileśtam metrów pod ziemią (robot na powierzchni), ale na miny i TNT niema sposobu.
Ale jak zrobiłeś to zabarwienie gruntu zależne od zasobów pod spodem?? |
|
|
|
|
Gold
Twoja ulubiona misja: stara ziemia 1
Wiek: 18 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 12 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 04-08-2010, 16:54
|
|
|
Gdybyś dołożył źrudłó rudy i oznaczył np. flagą to byłaby dobra swobodna gra |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 04-08-2010, 18:45
|
|
|
Apus napisał/a: | Tylko że astronauta jest śmiertelny a roboty zniszczalne. Magnifydamage = 0 sprawia że wszyscy obcy (nie wiem jak jest z pająkami) i inne roboty nie zadają obiektowi obrażeń, ale roboty nadal można utopić i spalic w lawie oraz zniszczyć TNT lub miną. Na lawę i wodę jest sposób: ustawić robota w skrytce umieszczonej ileśtam metrów pod ziemią (robot na powierzchni), ale na miny i TNT niema sposobu. |
Wiem, a z tą skrytką nie ma sensu, bo na tej mapie nie ma wody ani lawy. A jak stworzysz TNT to gra się skończy A na minę nawet kody nie działają, więc...
Apus napisał/a: |
Ale jak zrobiłeś to zabarwienie gruntu zależne od zasobów pod spodem?? |
Do barwienia użyłem po prostu GroundSpot: http://pl.wikibooks.org/w...orowanie_gruntu
Gold napisał/a: | Gdybyś dołożył źrudłó rudy i oznaczył np. flagą to byłaby dobra swobodna gra |
O co chodzi? Flaga nie potrzebna, teren jest zabarwiony. A przecież są wszystkie zasoby, więc nie wiem o co ci chodzi |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 06-08-2010, 14:32
|
|
|
Odkurzacz napisał/a: |
A na minę nawet kody nie działają, więc...
|
W Colobocie niema kodu na nieśmiertelnosć |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 06-08-2010, 14:44
|
|
|
Nolimit wyłącza MaxFlyingHeight (czy jak to się pisze) które odpowiada za maksymalną wysokość lotu, czyli wpisujesz nolimit i możesz lecieć do nieba. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 06-08-2010, 15:03
|
|
|
O, dzięki (to MaxFlyingHeight się przyda do misji ). Może masz rację co do nolimit, ale wiem, że gdzieś był taki kod na nieśmiertelność. Sam z niego korzystałem. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 07-08-2010, 22:18
|
|
|
addshield?
Jak spisałem z głównej (zanim padła) kody to tego nie było.
A tak w ogóle to ja wiem jak zrobić własny poziom (dlatego to MaxFlyingHeight napisałem z pamięci), ale mi nie wychodzi. Raz coś namieszałem z teksturami z nowej ziemi a innym razem astronauta był niewidzialny i nieporuszalny. Dlatego podziwiam tych którzy umią robić user levele.
[ Komentarz dodany przez: adiblol: 2010-08-08, 11:53:58 ]
Umieją. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 08-08-2010, 13:54
|
|
|
Addshield nie działa - "Nieznane polecenie". Ale już wiem co to był za kod. addhusky, czy jakoś tak. Trzeba wpisać wielokrotnie. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
krzychukoko
Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 15
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 11-12-2010, 12:02
|
|
|
Jakie błędy? Pozwoliłem w ogóle ci jakąś specjalną wersję robić? Na tej mapie NIE miało być wody i MIAŁ być płaski teren. Taka mapa do testowania. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|