Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne przypadki & bugi.
Autor Wiadomość
Hunter46 


Twoja ulubiona misja: Nowa Ziemia: Poszukiwacz złota
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Lądek Stany
Wysłany: 30-03-2010, 20:25   Dziwne przypadki & bugi.

Witam.

Zróbcie eksperyment:
1.Stwórzcie na swojej mapie Gniazdo obcych.
2.Rozwalcie je przy pomocy działa ognistego
3.Podjedźcie recyklerem i przetwórzcie to na tytan.

Po spaleniu jeżeli najedziecie myszką na to co zostało będzie napisane Wrak.
Dziwne jest to, że trawi tą budowle recykler.
Tak jakby to był pojazd a nie budynek.

Dziwne co nie?

Wrak.png
To co zostało...
Plik ściągnięto 1418 raz(y) 75,42 KB

_________________
adiblol takie śmieci gada, że trzeba po Stasia H. dzwonić!
Ostatnio zmieniony przez Hunter46 09-01-2011, 18:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
toceejabot
dupa roberta


Twoja ulubiona misja: na dupie roberta
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: z dupy roberta(USR)
Wysłany: 31-03-2010, 16:55   

Budynek też by się ogło zrecyklować ale wrak jest za duży. Ostatnie kilka pojazdów też "tworzą" duże wraki i nic z nimi się nie da zrobić. Jakiś bug w grze na pewno.
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 31-03-2010, 17:38   

Widocznie gniazdo jest traktowane jako robot ;) . Dlatego daje wrak.
Ruin z założenia nie da się przetwarzać. Recykler podjeżdża, próbuje cośtam robić i odjeżdża.

Ciekawy bug :mrgreen:
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Hunter46 


Twoja ulubiona misja: Nowa Ziemia: Poszukiwacz złota
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Lądek Stany
Wysłany: 01-04-2010, 20:38   Bug

Ja tam jeszcze coś dodam:

Jak budujecie mapę i dacie wrak robota z małymi gąsienicami ,bodajże wt1 albo wt2.
To mi to jego działko bardziej przypomina pistolet neutronowy jaki ma astronauta niż działo organiczne.

Jestem pewien, że w starszych wersjach tej gry istniały roboty do budowania.

Działo Organiczne.png
Plik ściągnięto 1382 raz(y) 35,55 KB

Wrak.png
Plik ściągnięto 1382 raz(y) 95,33 KB

Wrak.png
Działo neutronowe
Plik ściągnięto 1382 raz(y) 116,08 KB

Ostatnio zmieniony przez Hunter46 09-01-2011, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 01-04-2010, 20:51   

Eee, przypadek, graficy spieprzyli sprawę :P
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 01-04-2010, 21:04   

adiblol napisał/a:
Eee, przypadek, graficy spieprzyli sprawę

Nom robili nową gierkę ,dali mu działo neutronowe a potem zapomnieli zmienić teksture lub zrobić takiego bota :-)
_________________

 
     
Hunter46 


Twoja ulubiona misja: Nowa Ziemia: Poszukiwacz złota
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Lądek Stany
Wysłany: 09-01-2011, 18:59   

Jeszcze mogło być coś takiego, że nie mieli człowieka i zamiast niego mieli robota do budowania. Tak przynajmniej było napisane w komunikatorze SatCom w misji Pożegnanie z Ziemią: "Osiem miesięcy temu została wysłana ekspedycja mająca ten sam cel, składająca się jedynie z robotów. Napotkała ona wiele przeszkód na swej drodze, zwykle lądując na planetach nieodpowiednich do kolonizacji, a nawet wyraźnie wrogich. Całkiem niedawno łączność została zupełnie zerwana." Tylko szkoda, że nie ma takiego robata ,bo by się bardzo przydał.

[ Komentarz dodany przez: adiblol: 09-01-2011, 20:23 ]
Odkop i w dodatku niepotrzebny.
_________________
adiblol takie śmieci gada, że trzeba po Stasia H. dzwonić!
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 20-01-2011, 13:58   

Oczywiście, że musiał być taki robot bo inaczej nie pozostały by budynki.
Hunter46 napisał/a:
[ Komentarz dodany przez: adiblol: 09-01-2011, 20:23 ]
Odkop i w dodatku niepotrzebny.

Dlaczego? Może jeszcze ktoś to przeczyta i coś napisze :-D
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
krzychukoko


Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 15
Wysłany: 21-01-2011, 15:51   hmm

Mam propozycje. Morze ktos by pogrzebal w plikach z colobota i stworzyl takiego robota
(hyba sie da bo stosunkowo colobot ma prostą konstrukcje i prawie wszystko opiera sie na dokumentach tekstowych)
 
     
Sioner 
Ubuntu user


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 152
Wysłany: 21-01-2011, 16:09   

Hunter46 napisał/a:
Jestem pewien, że w starszych wersjach tej gry istniały roboty do budowania.

A według mnie są to zniszczone roboty poprzedniej ekspedycji. Dowiadujemy się o tym już w 1 misji. Tamta ekspedycja składała się TYLKO z robotów. Jeśli chcesz sobie pobudować robotem zainstaluj sobie ceebota
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 21-01-2011, 20:46   

krzychukoko napisał/a:
(hyba sie da bo stosunkowo colobot ma prostą konstrukcje i prawie wszystko opiera sie na dokumentach tekstowych)

Właśnie logika wszystkich obiektów jest zakodowana w pliku exe niestety.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 21-01-2011, 22:36   

Sioner napisał/a:
Dowiadujemy się o tym już w 1 misji. Tamta ekspedycja składała się TYLKO z robotów
Właśnie, przecież musiały jakoś budować budynki, a do tego potrzebne jest działo neutronowe, które posiada astronauta, więc fabularnie "inżynierowie z Huston uznali, że robot 'budowlaniec' jest niepotrzebny".
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
zal
Gość


  Wysłany: 30-01-2011, 10:08   

ja znalazlem kolejny bug
1. zrob robota recyklera
2. daj mu zwykłe ogniwo
3. napisz mu program: move(20);
4. zrob robota latającego
5. podlec włacz program recyklera
6. podlec robotem latającym jak najwyzej
7. poczekaj aż robot sam spadnie :-P
8. i zobacz na ogniwa
efekt: recykler żre więcej paliwa niz transporter latający :)
co z tego wynikło: Lepszy silnik ma transporter :lol: :-D
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 30-01-2011, 16:09   

Całkiem możliwe, napęd na "duże gąsienice" dużo pobiera. A wznoszenie rzeczywiście mało. Żaden to bug, takie były zamierzenia proporcji energii.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012