Dziwne przypadki & bugi. |
Autor |
Wiadomość |
Hunter46
Twoja ulubiona misja: Nowa Ziemia: Poszukiwacz złota
Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: Lądek Stany
|
Wysłany: 30-03-2010, 20:25 Dziwne przypadki & bugi.
|
|
|
Witam.
Zróbcie eksperyment:
1.Stwórzcie na swojej mapie Gniazdo obcych.
2.Rozwalcie je przy pomocy działa ognistego
3.Podjedźcie recyklerem i przetwórzcie to na tytan.
Po spaleniu jeżeli najedziecie myszką na to co zostało będzie napisane Wrak.
Dziwne jest to, że trawi tą budowle recykler.
Tak jakby to był pojazd a nie budynek.
Dziwne co nie?
Wrak.png To co zostało... |
|
Plik ściągnięto 1418 raz(y) 75,42 KB |
|
_________________ adiblol takie śmieci gada, że trzeba po Stasia H. dzwonić! |
Ostatnio zmieniony przez Hunter46 09-01-2011, 18:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
toceejabot
dupa roberta
Twoja ulubiona misja: na dupie roberta
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: z dupy roberta(USR)
|
Wysłany: 31-03-2010, 16:55
|
|
|
Budynek też by się ogło zrecyklować ale wrak jest za duży. Ostatnie kilka pojazdów też "tworzą" duże wraki i nic z nimi się nie da zrobić. Jakiś bug w grze na pewno. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-03-2010, 17:38
|
|
|
Widocznie gniazdo jest traktowane jako robot . Dlatego daje wrak.
Ruin z założenia nie da się przetwarzać. Recykler podjeżdża, próbuje cośtam robić i odjeżdża.
Ciekawy bug |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Hunter46
Twoja ulubiona misja: Nowa Ziemia: Poszukiwacz złota
Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: Lądek Stany
|
Wysłany: 01-04-2010, 20:38 Bug
|
|
|
Ja tam jeszcze coś dodam:
Jak budujecie mapę i dacie wrak robota z małymi gąsienicami ,bodajże wt1 albo wt2.
To mi to jego działko bardziej przypomina pistolet neutronowy jaki ma astronauta niż działo organiczne.
Jestem pewien, że w starszych wersjach tej gry istniały roboty do budowania.
Działo Organiczne.png
|
|
Plik ściągnięto 1382 raz(y) 35,55 KB |
Wrak.png
|
|
Plik ściągnięto 1382 raz(y) 95,33 KB |
Wrak.png Działo neutronowe |
|
Plik ściągnięto 1382 raz(y) 116,08 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez Hunter46 09-01-2011, 18:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 01-04-2010, 21:04
|
|
|
adiblol napisał/a: | Eee, przypadek, graficy spieprzyli sprawę |
Nom robili nową gierkę ,dali mu działo neutronowe a potem zapomnieli zmienić teksture lub zrobić takiego bota |
_________________
|
|
|
|
|
Hunter46
Twoja ulubiona misja: Nowa Ziemia: Poszukiwacz złota
Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: Lądek Stany
|
Wysłany: 09-01-2011, 18:59
|
|
|
Jeszcze mogło być coś takiego, że nie mieli człowieka i zamiast niego mieli robota do budowania. Tak przynajmniej było napisane w komunikatorze SatCom w misji Pożegnanie z Ziemią: "Osiem miesięcy temu została wysłana ekspedycja mająca ten sam cel, składająca się jedynie z robotów. Napotkała ona wiele przeszkód na swej drodze, zwykle lądując na planetach nieodpowiednich do kolonizacji, a nawet wyraźnie wrogich. Całkiem niedawno łączność została zupełnie zerwana." Tylko szkoda, że nie ma takiego robata ,bo by się bardzo przydał.
[ Komentarz dodany przez: adiblol: 09-01-2011, 20:23 ]
Odkop i w dodatku niepotrzebny. |
_________________ adiblol takie śmieci gada, że trzeba po Stasia H. dzwonić! |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 20-01-2011, 13:58
|
|
|
Oczywiście, że musiał być taki robot bo inaczej nie pozostały by budynki. Hunter46 napisał/a: | [ Komentarz dodany przez: adiblol: 09-01-2011, 20:23 ]
Odkop i w dodatku niepotrzebny. |
Dlaczego? Może jeszcze ktoś to przeczyta i coś napisze |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
krzychukoko
Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 15
|
Wysłany: 21-01-2011, 15:51 hmm
|
|
|
Mam propozycje. Morze ktos by pogrzebal w plikach z colobota i stworzyl takiego robota
(hyba sie da bo stosunkowo colobot ma prostą konstrukcje i prawie wszystko opiera sie na dokumentach tekstowych) |
|
|
|
|
Sioner
Ubuntu user
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 152
|
Wysłany: 21-01-2011, 16:09
|
|
|
Hunter46 napisał/a: | Jestem pewien, że w starszych wersjach tej gry istniały roboty do budowania. |
A według mnie są to zniszczone roboty poprzedniej ekspedycji. Dowiadujemy się o tym już w 1 misji. Tamta ekspedycja składała się TYLKO z robotów. Jeśli chcesz sobie pobudować robotem zainstaluj sobie ceebota |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 21-01-2011, 20:46
|
|
|
krzychukoko napisał/a: | (hyba sie da bo stosunkowo colobot ma prostą konstrukcje i prawie wszystko opiera sie na dokumentach tekstowych) |
Właśnie logika wszystkich obiektów jest zakodowana w pliku exe niestety. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 21-01-2011, 22:36
|
|
|
Sioner napisał/a: | Dowiadujemy się o tym już w 1 misji. Tamta ekspedycja składała się TYLKO z robotów | Właśnie, przecież musiały jakoś budować budynki, a do tego potrzebne jest działo neutronowe, które posiada astronauta, więc fabularnie "inżynierowie z Huston uznali, że robot 'budowlaniec' jest niepotrzebny". |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
zal
Gość
|
Wysłany: 30-01-2011, 10:08
|
|
|
ja znalazlem kolejny bug
1. zrob robota recyklera
2. daj mu zwykłe ogniwo
3. napisz mu program: move(20);
4. zrob robota latającego
5. podlec włacz program recyklera
6. podlec robotem latającym jak najwyzej
7. poczekaj aż robot sam spadnie
8. i zobacz na ogniwa
efekt: recykler żre więcej paliwa niz transporter latający
co z tego wynikło: Lepszy silnik ma transporter |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 30-01-2011, 16:09
|
|
|
Całkiem możliwe, napęd na "duże gąsienice" dużo pobiera. A wznoszenie rzeczywiście mało. Żaden to bug, takie były zamierzenia proporcji energii. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|