Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bartek c++
25-06-2010, 23:09
Problem z Serious Sam.
Autor Wiadomość
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 26-03-2010, 21:37   Problem z Serious Sam.

Znalazłem w pudełku Serious Sam 2 z 2005 roku , no więc zainstalowałem.Włączyłem gre i sie zacina!
Ma takie oto wymagania: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128 MB (GeForce3 lub lepsza), Windows 2000/XP
Mam: procesor(intel pentium dual core) 3.2GHz, ram 1024mb, karta grafizna GeForce4 256mb.
I tu problem, wyłączam wszystkie programy nie potrzebne, usunołem wszystkie niepotrzebne śmieci z komputera.
I tu moje pytanko, czy da sie jakoś przyspieszyć tą grę?
(z innymi nie mam problemu tylko z tą...)
_________________

 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 27-03-2010, 09:55   

Zacznij od otwarcia obudowy i odkurzenia radiatora... :)
_________________
 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 27-03-2010, 10:37   

Nie, ostatnio wszystko wyczysciłem całą płyte główną.
_________________

 
     
Deyes 


Wiek: 22
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 28
Skąd: /dev/null
Wysłany: 27-03-2010, 10:43   

Bartek c++ napisał/a:
Mam: procesor(intel pentium dual core) 3.2GHz

Pamiętam, że na procesorach 2-rdzeniowych źle działają niektóre starsze aplikacje i gry. Spróbuj tak:
1. Uruchom menedżer zadań
2. Uruchom Serious Sam 2 (nie zamykaj menedżera)
3. Wciśnij kombinację ALT+TAB (powinieneś wrócić do menedżera)
4. Znajdź proces gry
5. Naciśnij na proces PPM, i z menu kontekstowego wybierz Użycie Rdzeni (czy coś w tym stylu)
6. W otwartym okienku odznacz wszystko poza CPU 0

Piszę to z głowy więc coś może wyglądać inaczej.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 27-03-2010, 12:20   

Nie wiadomo, czy to 3.2GHz w nazwie procesora to częstotliwość taktowania jednego rdzenia, czy suma częstotliwości rdzeni...
Ale i tak nie powinno się zacinać bo 3.2/2 = 1.6, a wymagany jest 1.5.
Windows XP oczywiście?

Sprawdź w ustawieniach gry z jakiego sterownika grafiki 3D korzysta... bo może być RGB Emulation :mrgreen: .
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 27-03-2010, 12:31   

Jak spojrze na wroga to sie zacina.
Problem częściowo rozwiązany, użyłem kompresji textur.
Tak i gra używa tylko po połowie jednego z każdego rdzenia...
Zrobie małe okno i zabacze jak to działa :)
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012