Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 |
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
 |
 |
Zamknięty przez: Bartek c++ 25-06-2010, 23:09 |
Problem z Serious Sam. |
Autor |
Wiadomość |
Bartek c++

Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 26-03-2010, 21:37 Problem z Serious Sam.
|
|
|
Znalazłem w pudełku Serious Sam 2 z 2005 roku , no więc zainstalowałem.Włączyłem gre i sie zacina!
Ma takie oto wymagania: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128 MB (GeForce3 lub lepsza), Windows 2000/XP
Mam: procesor(intel pentium dual core) 3.2GHz, ram 1024mb, karta grafizna GeForce4 256mb.
I tu problem, wyłączam wszystkie programy nie potrzebne, usunołem wszystkie niepotrzebne śmieci z komputera.
I tu moje pytanko, czy da sie jakoś przyspieszyć tą grę?
(z innymi nie mam problemu tylko z tą...) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Berserker
Dark Ness

Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 27-03-2010, 09:55
|
|
|
Zacznij od otwarcia obudowy i odkurzenia radiatora... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek c++

Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 27-03-2010, 10:37
|
|
|
Nie, ostatnio wszystko wyczysciłem całą płyte główną. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Deyes

Wiek: 22 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 28 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: 27-03-2010, 10:43
|
|
|
Bartek c++ napisał/a: | Mam: procesor(intel pentium dual core) 3.2GHz |
Pamiętam, że na procesorach 2-rdzeniowych źle działają niektóre starsze aplikacje i gry. Spróbuj tak:
1. Uruchom menedżer zadań
2. Uruchom Serious Sam 2 (nie zamykaj menedżera)
3. Wciśnij kombinację ALT+TAB (powinieneś wrócić do menedżera)
4. Znajdź proces gry
5. Naciśnij na proces PPM, i z menu kontekstowego wybierz Użycie Rdzeni (czy coś w tym stylu)
6. W otwartym okienku odznacz wszystko poza CPU 0
Piszę to z głowy więc coś może wyglądać inaczej. |
|
|
|
 |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!

Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 27-03-2010, 12:20
|
|
|
Nie wiadomo, czy to 3.2GHz w nazwie procesora to częstotliwość taktowania jednego rdzenia, czy suma częstotliwości rdzeni...
Ale i tak nie powinno się zacinać bo 3.2/2 = 1.6, a wymagany jest 1.5.
Windows XP oczywiście?
Sprawdź w ustawieniach gry z jakiego sterownika grafiki 3D korzysta... bo może być RGB Emulation . |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
 |
|
|
|
 |
Bartek c++

Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 27-03-2010, 12:31
|
|
|
Jak spojrze na wroga to sie zacina.
Problem częściowo rozwiązany, użyłem kompresji textur.
Tak i gra używa tylko po połowie jednego z każdego rdzenia...
Zrobie małe okno i zabacze jak to działa |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|
|  |
 |
 |
 |
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|