Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Przesunięty przez: Abadon 20-02-2010, 13:43 |
Liczenie wrogów |
Autor |
Wiadomość |
DaFFy92
Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 9
|
Wysłany: 16-02-2010, 12:58 Liczenie wrogów
|
|
|
Prosty program podający ilość obcych na planszy
Kod: | extern void object::Liczwrogow()
{
object i;
float d,time;
int n;
time=abstime();
int list[];
list[0]=AlienQueen;
list[1]=AlienEgg;
list[2]=AlienAnt;
list[3]=AlienSpider;
list[4]=AlienWasp;
list[5]=AlienWorm;
d=0;
n=0;
while(radar(list,0,360,d,100000)!=null)
{
i=radar(list,0,360,d,100000);
n++;
d=distance(this.position,i.position);
d+=0.001;
}
message("Liczba wrogow: "+n+". Czas wykonania skryptu: "+(abstime()-time)+"s");
} |
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 16-02-2010, 15:25
|
|
|
Niezbyt zaawansowany program ale może być!
Był podobny program na forum ktory podawal liczbe gatunku po kolei. |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 16-02-2010, 16:53
|
|
|
Zainteresuj się funkcją retobject
Kod: |
object obj;
int n=0;
for (int i=0;true;i++) {
obj = retobject(i);
if (obj==null) break;
if ((obj.category>=500) && (obj.category<=505)) n++;
}
message("Liczba wrogow wynosi "+n);
|
|
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 18-02-2010, 13:08
|
|
|
Stacja radarowa daje ten sam efekt, tylko nie liczy jaj i krolowej |
_________________
|
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 18-02-2010, 16:02
|
|
|
Cytat: | Stacja radarowa daje ten sam efekt, tylko nie liczy jaj i krolowej |
Ale stacja radarowa "kosztuje" kostkę tytanu. A wykonanie programu nie. ^^ I dlatego jest to przydatne. ^^ |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 18-02-2010, 16:22
|
|
|
A kostka tytanu hute, kopalnie i rude Nie opłacalna inwestycja ;] |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 18-02-2010, 17:32
|
|
|
Cytat: | Ale stacja radarowa "kosztuje" kostkę tytanu. A wykonanie programu nie. ^^ I dlatego jest to przydatne. ^^ |
Robot tez ^^ A stacja daje ta przewage, ze mozesz planowac obrone i atak bardziej inteligentnie niz straznicy z matrixa. |
_________________
|
|
|
|
|
DaFFy92
Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 9
|
Wysłany: 18-02-2010, 18:48
|
|
|
Robota zazwyczaj masz od początku, więc warto odpalić program i sprawdzić czy opłaca się budować stacje radarową |
|
|
|
|
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
Wysłany: 12-10-2010, 17:27
|
|
|
A mógłbyś tak zrobić aby program podawał liczbę poszczególnych gatunków obcych?I pozycję najbliższego obcego? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|