Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Abadon
20-02-2010, 13:43
Liczenie wrogów
Autor Wiadomość
DaFFy92


Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 16-02-2010, 12:58   Liczenie wrogów

Prosty program podający ilość obcych na planszy

Kod:
extern void object::Liczwrogow()
{
object i;
float d,time;
int n;
time=abstime();
int list[];

list[0]=AlienQueen;
list[1]=AlienEgg;
list[2]=AlienAnt;
list[3]=AlienSpider;
list[4]=AlienWasp;
list[5]=AlienWorm;

d=0;
n=0;

while(radar(list,0,360,d,100000)!=null)
{
i=radar(list,0,360,d,100000);
n++;
d=distance(this.position,i.position);
d+=0.001;
}

message("Liczba wrogow: "+n+". Czas wykonania skryptu: "+(abstime()-time)+"s");
}
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 16-02-2010, 15:25   

Niezbyt zaawansowany program ale może być! :-P :-D
Był podobny program na forum ktory podawal liczbe gatunku po kolei.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 16-02-2010, 16:53   

Zainteresuj się funkcją retobject :)

Kod:

object obj;
int n=0;
for (int i=0;true;i++) {
 obj = retobject(i);
 if (obj==null) break;
 if ((obj.category>=500) && (obj.category<=505)) n++;
}
message("Liczba wrogow wynosi "+n);

_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 18-02-2010, 13:08   

Stacja radarowa daje ten sam efekt, tylko nie liczy jaj i krolowej :P
_________________
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 18-02-2010, 16:02   

Cytat:
Stacja radarowa daje ten sam efekt, tylko nie liczy jaj i krolowej :P


Ale stacja radarowa "kosztuje" kostkę tytanu. :P A wykonanie programu nie. ^^ I dlatego jest to przydatne. ^^
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 18-02-2010, 16:22   

A kostka tytanu hute, kopalnie i rude :D Nie opłacalna inwestycja ;]
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 18-02-2010, 17:32   

Cytat:
Ale stacja radarowa "kosztuje" kostkę tytanu. A wykonanie programu nie. ^^ I dlatego jest to przydatne. ^^

Robot tez ^^ A stacja daje ta przewage, ze mozesz planowac obrone i atak bardziej inteligentnie niz straznicy z matrixa.
_________________
 
 
     
DaFFy92


Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 18-02-2010, 18:48   

Robota zazwyczaj masz od początku, więc warto odpalić program i sprawdzić czy opłaca się budować stacje radarową :)
 
     
C ruels! 
Neokid


Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 185
Skąd: Devil MachineXD
Wysłany: 12-10-2010, 17:27   

A mógłbyś tak zrobić aby program podawał liczbę poszczególnych gatunków obcych?I pozycję najbliższego obcego?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012