Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Inny dźwięk wystrzału (przykład) |
Autor |
Wiadomość |
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 19-03-2008, 11:24 Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Załączam modyfikację, która obrazuje, jakie zmiany można osiągnąć mając możliwość edycji niektórych danych zawartych plikach DAT. Plik w archiwum, które zamieszczam w załączniku należy wypakować do folderu z COLOBOTEM. Przedtem trzeba jednak zmienić nazwę pliku colobot3.dat na inną, żeby móc przywrócić oryginalne ustawienia.
Sam plik wnosi do gry jedną małą zmianę. Dźwięk wystrzału z dział jest inny. Taki mały bajer, służy jedynie do pokazania, jakie zmiany można wykonać w plikach DAT.
Czesc 1
Czesc 2 |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 19-03-2008, 11:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 19-03-2008, 12:09 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Poza tym dostałem program colobot modder, ale nie wiem jak go odpalić. Pojawia się komunikat "Not connected to Colobot". Byłbym wdzięczny gdyby komuś się udało odpalić i wyjaśnić jak to zrobić. Zamieszczam plik w załączniku.
colobotmodder.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 48 raz(y) 446,54 KB |
|
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
Kubus11
Wiek: 24 Dołączył: 13 Lut 2008 Posty: 36 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2008, 21:43 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
HA! Domyśliłem się co trzeba zrobić Trzeba włączyć i minimalizować Colobota. Później zobaczę, o co chodzi w tym programie, dzisiaj mi się nie chce |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 19-03-2008, 23:07 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Cytat: | Kubus11 napisał/a:
HA! Domyśliłem się co trzeba zrobić Trzeba włączyć i minimalizować Colobota. Później zobaczę, o co chodzi w tym programie, dzisiaj mi się nie chce |
Rzeczywiście, wielkie dzięki. Myślałem, że jest to program do modyfikacji obiektów a on po prostu umożliwia ustawienie jakie roboty i budynki można produkować. Przydać się może do celów typu chwilowego włączenia możliwości latania (żeby np. wlecieć na górę, a potem tylko chodzić).
Szkoda, że współpracuje tylko z COLOBOTem w wersji angielskiej. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-08-2008, 10:02 RE: jeszcze 1 przykład
|
|
|
Jeszcze jeden przykład: musisz mieć rozpakowany plik colobot1.dat do folderu textures i włączyć debugmode, albo przed grą spakować do colobot1.dat jakiśtam folder w którym trzymasz rozpakowanego colobot1.dat.
Ten plik (wypakowany z ZIP'a) musisz zamienić z oryginalnym button3.tga.
Zmiany:
- człowiek ma czółka jak ufoludek
- uderzacz ma symbol młota
- tarcza (symbol osłaniacza) jest kolorowa
- zamiast dystrybutora jest ładowarka do komórki (stacja energetyczna)
- znak elektrownii atomowej jest żółty na czarnym tle.
i to chyba wszystko. Zrobiłem to w GIMP'ie (the best !!!). NIE NALEŻY UŻYWAĆ KOMPRESJI RLE, WTEDY SIĘ WALI !!!
Wpadłem na pomysł: manipulując przy colobot1.dat można... ZMIENIAĆ SKÓRKI !!!
button3.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 46 raz(y) 23,13 KB |
|
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Andreas
Twoja ulubiona misja: Nie wiem...
Wiek: 24 Dołączył: 17 Cze 2008 Posty: 33 Skąd: Berlin (Niemcy)
|
Wysłany: 05-08-2008, 15:05 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Nie wiedziałem czy opłaca się na to otworzyć nowy temat, ale właściwie to tutaj pasuje:
Ja używam niemieckiej wersię colobota (mieszkam w niemczech) i zauważyłem, że niektóre ikony objektów, np działa i elektrownia atomowa mają w niemieckiej wersji inny symbol niż w polskiej. Do poruwnania plik button3.tga niemieckiej wersji w załączniku. Myślicie że zrobiono to specjalnie?
button3_1.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 54 raz(y) 23,94 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez Andreas 05-08-2008, 15:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-08-2008, 16:51 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
W Niemczech może być zabronione używanie tych symboli bo:
- symbol kuli ognia w dziale przypomina swastykę
- promieniotwórczość ??? Kolejna pozostałość z czasów wojny ??
Możesz przysłać też button1.tga i button2.tga, to porównam. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-08-2008, 22:54 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Cytat: | adiblol napisał/a:Wpadłem na pomysł: manipulując przy colobot1.dat można... ZMIENIAĆ SKÓRKI !!! |
Co? Jak? Gdzie? Kiedy? To mogłoby się bardzo przydać przy tworzeniu C2 |
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-11-2008, 16:26 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
chyba se zrobie sam taki programik do wersji polskiej |
|
|
|
|
Porost
Twoja ulubiona misja: Cała Nowa Ziemia.
Wiek: 22 Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 12
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:15 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Adiblol... gdzie jest te button3.tga? Bo u mnie NIE MA takiego pliku! Jestem pewien, szukaczki użyłem. |
_________________ I co z tego, że jestem nienormalny? |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:27 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
http://www.colobot.yoyo.p...28&thread_id=99
Najlepiej przeczytaj wszystkie archiwalia zanim napiszesz odpowiedź. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 04-02-2009, 21:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Porost
Twoja ulubiona misja: Cała Nowa Ziemia.
Wiek: 22 Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 12
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:43 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Oczekujesz ode mnie, że przeczytam CAŁE forum, zanim zacznę cokolwiek pisać? No, to się zawiedziesz.
Tak czy inaczej, dzięki. |
_________________ I co z tego, że jestem nienormalny? |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:51 RE: Inny dźwięk wystrzału (przykład)
|
|
|
Oczekuję tego, że jeśli piszesz w starych tematach, to przeczytaj najpierw chociaż kilka tematów z tego okresu, na pewno więcej się dowiesz. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|