Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Przesunięty przez: Abadon 10-07-2012, 16:33 |
Colobot Dota |
Autor |
Wiadomość |
DeiDara
Gość
|
Wysłany: 26-02-2009, 10:04 Colobot Dota
|
|
|
Jeśli ktoś gra w warcraft 3 i gra w Dote(Tu chodzi o mapę warcraft 3) to będzie wiedział o co chodzi więc ;
Można zrobić na mapce dosyć prostej 2 bazy Ludzi i Obcych albo ludzi i ludzi.
Z każdej bazy były by 3 wejścia, baza byłą by na północno-wschodni a druga baza na przeciw czyli południowo-zachodni kierunek.
Te 3 wyjścia wyglądały by tak jak w załączniku,i z tych wyjść za pomocą jakiegoś portalu w środku bazy, wylatywały by boty co pewien czas (1.20 min) np 3 na kołach normalne działa
i jeden np jakiś bot co by napełniał ogniwa atomowe.Taka gra polegała by na zniszczeniu portalu przeciwników .Tylko że my nie będziemy sterować botami ani budować tylko będziemy wybierać jednego bohatera np; jakiś czołg czy co, którym zdobywali doświadczenie i levle, i nowe umiejętności .Jak bohater zginie to po tam jakiejś tam minucie się odnowi w portalu.W mieście można by jakieś sklepy postawić z bronią albo coś tylko że to wszystko wymagało by nowych obiektów.
PS Wiem że chaotyczne ale co,nie mogę pozbierać myśli. |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-02-2009, 10:07
|
|
|
sorki ale nie mogłem się zalogować ale to ja napisałem
a to załącznik http://ifotos.pl/uploaded/66897.GIF |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 26-02-2009, 10:30
|
|
|
Hmm zrobić z Colobota RPG... ciekawe nawet, ale pamiętajmy że przeciwnicy będący botami nie mogą robić sobie infrastruktury, bo produce nie działa na roboty i budynki. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-02-2009, 18:53
|
|
|
I tu jest problem boty musiały by być automatycznie generowane chociaż nie wiem jak,
A z budynkami chodzi oto ze były by już na początku gry i jako taka ozdoba w tym wypadku portal był by najważniejszy.
PS:Ja co to mogę to dalej opisywać. |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 26-02-2009, 19:50
|
|
|
Co do jakiejś zaawansowanej infrastruktury to nie ma takich możliwości, ale można jakoś zrobić walki typu roboty-obcy; dla obcych produce działa, a tym portalem, który trzeba zniszczyć mogłaby być królowa. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:03
|
|
|
No i oto chodzi brawo |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
DOJO
Piernik
Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 85
|
Wysłany: 06-03-2009, 00:44
|
|
|
Świetnie! A czy można tak zrobić że jest królowa selectable i taki by bind zrobić ze jak się enter 1 wciśnie to mrówka wyjdzie... Zaraz, ale to by było szukane... Przecież królówka mogła by srać tymi jajami co chwile podczas gdy astronauta tworzyłby budynki.. Czyli kicha.. |
_________________
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 11-04-2009, 21:08
|
|
|
//sorki za odświeżanie tematu
Wcale nie. Możnaby taki "bind" zrobić, że jak na bocie odpalisz program, to on wyśle wiadomość do stacji przekaźnikowej. Królowa sprawdzałaby co chwilę, jeśli by znalazła wiadomość sprawdzałaby ilość owadów, jeśli ilość owadów jest mniejsza od x, produkowałaby mrówkę, a jak nie, to by nie produkowała. Proste(możnaby bez stacji, za pomocą klas, ale mi sie niechce babrać w klasach bo nieumiem ) |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-05-2010, 23:25
|
|
|
Sorry ale kocham nekrofil'ować.
A wiec czy można by zrobić że na jednej trasie jak by brakowało obcych to by się pojawiali i najlepiej w odstępach czasowych [co wiem chyba jak zrobić ale tylko jak zrobić te odstępy].
To możliwe żeby z stacji do stacji wysyłać wiadomość z taką fajną animacją bo mi bardzo do gustu przypadła.
Może niedługo powstanie wersja beta mapy to będzie tylko program trza* napisać.
*Trzeba |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 26-05-2010, 23:32
|
|
|
DeiDara napisał/a: | wysyłać wiadomość z taką fajną animacją | W COLOBOcie nie ma żadnych animacji. No chyba że taniec os itp. xD
DeiDara napisał/a: | jak zrobić te odstępy | Funkcja wait(liczba_sekund); |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 27-05-2010, 17:07
|
|
|
Dokładnie adiblol. Jedyną formą animacji, jeżeli można to oczywiście zakwalifikować są "cut scenki". |
_________________
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 02-06-2010, 13:43
|
|
|
Abadon napisał/a: | cut scenki | Za pomocą programów |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|