Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Abadon
10-07-2012, 16:33
Colobot Dota
Autor Wiadomość
DeiDara
Gość


Wysłany: 26-02-2009, 10:04   Colobot Dota

Jeśli ktoś gra w warcraft 3 i gra w Dote(Tu chodzi o mapę warcraft 3) to będzie wiedział o co chodzi więc ;
Można zrobić na mapce dosyć prostej 2 bazy Ludzi i Obcych albo ludzi i ludzi.
Z każdej bazy były by 3 wejścia, baza byłą by na północno-wschodni a druga baza na przeciw czyli południowo-zachodni kierunek.
Te 3 wyjścia wyglądały by tak jak w załączniku,i z tych wyjść za pomocą jakiegoś portalu w środku bazy, wylatywały by boty co pewien czas (1.20 min) np 3 na kołach normalne działa
i jeden np jakiś bot co by napełniał ogniwa atomowe.Taka gra polegała by na zniszczeniu portalu przeciwników .Tylko że my nie będziemy sterować botami ani budować tylko będziemy wybierać jednego bohatera np; jakiś czołg czy co, którym zdobywali doświadczenie i levle, i nowe umiejętności .Jak bohater zginie to po tam jakiejś tam minucie się odnowi w portalu.W mieście można by jakieś sklepy postawić z bronią albo coś tylko że to wszystko wymagało by nowych obiektów. :-(

PS Wiem że chaotyczne ale co,nie mogę pozbierać myśli.
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-02-2009, 10:07   

sorki ale nie mogłem się zalogować ale to ja napisałem

a to załącznik http://ifotos.pl/uploaded/66897.GIF
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 26-02-2009, 10:30   

Hmm zrobić z Colobota RPG... ciekawe nawet, ale pamiętajmy że przeciwnicy będący botami nie mogą robić sobie infrastruktury, bo produce nie działa na roboty i budynki.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-02-2009, 18:53   

I tu jest problem boty musiały by być automatycznie generowane chociaż nie wiem jak,
A z budynkami chodzi oto ze były by już na początku gry i jako taka ozdoba w tym wypadku portal był by najważniejszy.

PS:Ja co to mogę to dalej opisywać.
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 26-02-2009, 19:50   

Co do jakiejś zaawansowanej infrastruktury to nie ma takich możliwości, ale można jakoś zrobić walki typu roboty-obcy; dla obcych produce działa, a tym portalem, który trzeba zniszczyć mogłaby być królowa.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-02-2009, 21:03   

No i oto chodzi brawo :-P
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
DOJO 
Piernik


Twoja ulubiona misja: Misja 36 (Ostatnia na nowej ziemi)
Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 85
Wysłany: 06-03-2009, 00:44   

Świetnie! A czy można tak zrobić że jest królowa selectable i taki by bind zrobić ze jak się enter 1 wciśnie to mrówka wyjdzie... Zaraz, ale to by było szukane... Przecież królówka mogła by srać tymi jajami co chwile podczas gdy astronauta tworzyłby budynki.. :P Czyli kicha..
_________________
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 11-04-2009, 21:08   

//sorki za odświeżanie tematu

Wcale nie. Możnaby taki "bind" zrobić, że jak na bocie odpalisz program, to on wyśle wiadomość do stacji przekaźnikowej. Królowa sprawdzałaby co chwilę, jeśli by znalazła wiadomość sprawdzałaby ilość owadów, jeśli ilość owadów jest mniejsza od x, produkowałaby mrówkę, a jak nie, to by nie produkowała. Proste(możnaby bez stacji, za pomocą klas, ale mi sie niechce babrać w klasach bo nieumiem :D )
 
 
     
DeiDara 
Derosa out.


Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-05-2010, 23:25   

Sorry ale kocham nekrofil'ować.
A wiec czy można by zrobić że na jednej trasie jak by brakowało obcych to by się pojawiali i najlepiej w odstępach czasowych [co wiem chyba jak zrobić ale tylko jak zrobić te odstępy]. :idea:

To możliwe żeby z stacji do stacji wysyłać wiadomość z taką fajną animacją bo mi bardzo do gustu przypadła. ;-)

Może niedługo powstanie wersja beta mapy to będzie tylko program trza* napisać.
*Trzeba
_________________
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 26-05-2010, 23:32   

DeiDara napisał/a:
wysyłać wiadomość z taką fajną animacją
W COLOBOcie nie ma żadnych animacji. No chyba że taniec os itp. xD

DeiDara napisał/a:
jak zrobić te odstępy
Funkcja wait(liczba_sekund);
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 27-05-2010, 17:07   

Dokładnie adiblol. Jedyną formą animacji, jeżeli można to oczywiście zakwalifikować są "cut scenki".
_________________

 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 02-06-2010, 13:43   

Abadon napisał/a:
cut scenki
Za pomocą programów :D
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012