Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić |
Autor |
Wiadomość |
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:05
|
|
|
Moim zdaniem pomysł z jakimiś nowymi sposobami przemieszczania się astronautą jest ciekawy, tylko że wtedy mapy powinny być ~10 razy większe żeby była większa swoboda. Tym samym byłoby więcej zabawy z odkrywania jakichś pozostałości po poprzednich ekspedycjach w ciemnych zakątkach mapy. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:08
|
|
|
ison napisał/a: | mapy powinny być ~10 razy większe żeby była większa swoboda | Nieskończone mapy + generowanie reliefa fraktalem?
----
Cytat: | Wtedy to jeszcze wyobraznia upiekszala grafike, bo zylo sie w surrealismie | Nie wiem co brałeś ale chcę to... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:36
|
|
|
Ukryte kolonizacje, mozliwosc znalezienia artefaktow? Fajnie by bylo : D W kampanie i tak na pewno nie beda grali w szkolach jak cos, wiec mozemy sie rozkrecic! |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:42
|
|
|
Jakby co to grafika w Colo nie jest aż taka zła.. Co więcej spotkałem się z grami młodszymi, które są od niego bardziej kanciaste... Colobotowa grafika nie jest mdła, ani nie gryzie w oczy... Jest po prostu zabawnie przyjemna... |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:43
|
|
|
PoxiPol napisał/a: | na kompeie ktory ojciec naprawial byl Colobot... |
Co to znaczy? Czy ty użyłeś czasu zaprzeszłego?
Nie mierzcie na razie zbyt wysoko panowie.
Colobot jeszcze nie działa na systemach uniksowych... A chyba powinien. Ta kampania to odnosi się do COLOBOT 2/Colonization, a my nie mamy nawet CMP. |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:43
|
|
|
Hmm... Czy ja przypadkiem nie wspominałem już o generowaniu mapy... No, co prawda nie z fraktali... |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
ison
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 23
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:51
|
|
|
adiblol napisał/a: | Nieskończone mapy + generowanie reliefa fraktalem? . |
ooo tak Minecraft z astronautą, gigantycznymi mrówkami i robotami do programowania, brzmi obiecująco.
Ostatnio zaciekawiło mnie ile średnio fps wyciąga colobot na moim lapku, jak na tak starą grę to ~80 fps to nie jest zbyt dobry wynik. Trzeba jednak uważać żeby nie przesadzać z wielkością mapy i zdejmowaniem limitu na roboty, chyba że nowy colobot nie będzie wycelowany w starsze kompy |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 10-03-2012, 11:41
|
|
|
Cytat: | Colobot jest grywalny. I co z Ciebie za fan Colobota, jeśli bez programowania ta gra jest dla Ciebie gówniana? |
Fan realistyczny. Po prostu jestem szczery, ta gra dla mnie bez programowania jest daleko w tyle w porownaniu do innych. |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 10-03-2012, 14:33
|
|
|
ison napisał/a: | Minecraft z astronautą, gigantycznymi mrówkami i robotami do programowania, brzmi obiecująco. | Nie, bo pozycje będą się wyrażały liczbami wymiernymi a nie całkowitymi. Swoją drogą na forum Minetest (open source klon Minecrafta) napisałem że fajna byłaby możliwość programowania w grze |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 10-03-2012, 20:16
|
|
|
Nie zgadzam sie co do generowanych map. Ok, moze w jakis sposob, ze poza terenem misji sie zaczyna generowac, i po jakims czasie wracamy do bazy (bo to w koncu mniejsza planeta od Ziemi) |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-03-2012, 20:32
|
|
|
Generowane mapy mogą być, ale chciałbym zaproponować okrągłe mapy ( żeby się dało przejść dookoła, jak na Ziemi ) |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 12-03-2012, 19:20
|
|
|
krzys_h - to byłoby bardzo trudne do zrobienia... i zobacz jakie wielkie by musiały być te planety zeby było to realistyczne... |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 12-03-2012, 19:39
|
|
|
Dlaczego ma cos niby byc realistyczne? To jest gra. Popatrz na Saints Row 3. Nie poszli w glupi 'realism' GTA, i tak naprawde wyglada na karykature, ww gry.
I wlasnie gry, ktore sie nie biora na powaznie, sa najlepsze : ) |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 12-03-2012, 19:52
|
|
|
Cytat: | I wlasnie gry, ktore sie nie biora na powaznie, sa najlepsze : ) |
DOKŁADNIE! Powtórzę słowa, które już kiedyś komuś powiedziałem: rzygać mi się chce tą fotorealistyczną grafiką. Od gier oczekuję oderwania się od nudnej codzienności. Realizm mam w normalnym życiu. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:18
|
|
|
Grajac w Colobota, przypomnialem sobi ejak lubie efekt naglego ladowania kosmonauta. Taki czerwono czarny dym leci wtedy z silnika, ale tak to fajnie wyglada : P
Nasi obcy, ni epowinni wygladac na krwiozerczych, a bardziej jak mrowka Mrocze, moze nawet z fajnymi oczami : P
Co byscie powiedzieli, gdyby pojsc w krok Banjo-Tooie? Teraz, budujac research station, tylko nowe rzeczy mozna wynalesc, cala reszte mamy. Wtedy mozna by bylo robic wynalazki na podstawie Os, i Pajakow, i Robakow, bo na naszej drodze beda nowe szkodniki i wrodzy. Nowe roboty wtedy to by byl jakas mala szybka mina, ktora uruchamia tylko pierwszy program, ktory jest wysylany przz innego robota matke : ) Wtedy bysmy juz uczyli uzywac send() i recieve(). To by byl odzieki pajakom. Do tego Roboty, ze skrzydlami dziek iczemu nie musza ladowac,ale baterie szybciej traca. Robot ktory przenosi dla nas inne roboty, powoli, ale moze nosic 4 roboty na raz, i uzywa malo baterii, a tamte 4 roboty nic nie traca. Mozna by bylo tego uzyc gdy juz bedziemy robic wieksze mapy. Radary powinny nam odkrywac teren, aby ne ibylo ze peirwsze co, to dajemy robotowi do pracy by szukal titanium ore.
Prosze, nie zmieniajcie tego ze losowo na planetach nagle sa kulki tytanu. To serio dodaje tego klimatu, i nam upraszcza sprawe ; ) Nie chcemy robotw ktore kopia, i robotow ktore nosza. Nie mam na mysli tych wykrywaczow, gdzie pozniej sie robi drill, czy co tam bylo. To bylo w porzo. |
|
|
|
|
|