Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić |
Autor |
Wiadomość |
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 08-03-2012, 23:26
|
|
|
Mrocza, gra ktorej celem jest nauka programowania nie nadaje sie do grupy 10-15 lat, a wlasnie taki przedzial ma najlepsze kompy sponsorowane przez rodzicow. |
_________________
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 08-03-2012, 23:35
|
|
|
Berserker napisał/a: | Mrocza, gra ktorej celem jest nauka programowania nie nadaje sie do grupy 10-15 lat, a wlasnie taki przedzial ma najlepsze kompy sponsorowane przez rodzicow. |
Chyba chciałeś napisać "nadaje się". To jest właśnie target. Oczywiście celujemy w tych bardziej inteligentnych, chociaż według mnie ważne jest, aby gra mogła bawić każdego. Czyli tak jak jest w oryginalnym Colobocie. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 08-03-2012, 23:41
|
|
|
No tak, ale zeby wymagania były na tyle rozsądne zeby gra poszła na 8-6letnim kompie (a to są wlasnie procki pentium iv 1.6ghz, 512mb ramu (czasami 256, ale to sie rzadko zdarza) i karty graficzne gf2 - gf4 |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 09-03-2012, 08:56
|
|
|
o adiblol, widze ze też znasz ten obrazek Hah. Cięzko jednak będzie aż tak obniżyć wymagania...
Oryginalnie gra wymaga procesora 300mhz i 64 mb ramu. Myśle ze jeśli gra podskoczy do 500mhz i max 128mb ramu to nic zlego sie nie stanie Tak samo karta graficzna - obecnie wymagana jest karta z 16 mb pamieci, jesli podskoczy to do 32 to też nic zlego.
ale pamietajcie: są ustawienia graficzne, mozna zmieniac odleglosc rysowania, szczegółowość, jakość itp. Niektore opcje trzeba pododawać w tych ustawieniach to ktoś na starym kompie to odpali, a ktoś z nowszym to pogra sobie na super grafice. |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 09-03-2012, 14:52
|
|
|
WielkiBrat napisał/a: | aby gra mogła bawić każdego. Czyli tak jak jest w oryginalnym Colobocie. |
Ha, ha, ha. Rozbawiłeś mnie do łez. No to wskażcie mi jak wiele osób znacie, którym się spodobał Colobot chociaż tak, żeby grali te dwa dni.
Chcecie popularność? Stwórzcie grę z realistyczną grafiką, w której nie trzeba myśleć. Albo turniejową.
Więc poważnie się zastanówcie, kto jest tym targetem, a jeśli już koniecznie celujecie w grupę wiekową 10-15 lat to będziecie musieli baaardzo dużo zmienić. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 09-03-2012, 16:04
|
|
|
Simbax napisał/a: | Więc poważnie się zastanówcie, kto jest tym targetem, a jeśli już koniecznie celujecie w grupę wiekową 10-15 lat to będziecie musieli baaardzo dużo zmienić. | Nie zmieniajmy żeby nie wyszedł nam kolejny MMORPG . Za to możemy się pobawić w zrobienie jakichś zagadek dla graczy i easter-egg'ów tak jak SSTV w Portalu (chyba). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 09-03-2012, 18:43
|
|
|
Cytat: | hyba chciałeś napisać "nadaje się". To jest właśnie target. Oczywiście celujemy w tych bardziej inteligentnych, chociaż według mnie ważne jest, aby gra mogła bawić każdego. |
OK. Wchodzisz sobie do podstawowki do klas 4-6 badz do gimnazjum i oglaszasz cos w stylu "KTO CHCE ZAGRAC W GRE W KTOREJ MOZESZ NAUCZYC SIE PROGRAMOWAC?!" lub cos w tym stylu. Powodzenia. |
_________________
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 09-03-2012, 19:43
|
|
|
Normalnie byłby 'las rąk', ja też życzę powodzenia... |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 09-03-2012, 19:55
|
|
|
adiblol napisał/a: | Nie zmieniajmy żeby nie wyszedł nam kolejny MMORPG |
Zależy jakie zmiany... Przecież nie chodzi mi o to, żeby zrobić sandboxa, w którym się expi na zabijaniu mrówek. Po prostu Colobot w takiej postaci w jakiej jest teraz prawie nikogo nie przyciągnie, nawet z lepszą grafiką.
Berserker napisał/a: | OK. Wchodzisz sobie do podstawowki do klas 4-6 badz do gimnazjum i oglaszasz cos w stylu "KTO CHCE ZAGRAC W GRE W KTOREJ MOZESZ NAUCZYC SIE PROGRAMOWAC?!" lub cos w tym stylu. Powodzenia. |
You made my day |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 09-03-2012, 20:06
|
|
|
Żeby grać w Colobota, nie musisz programować. Ja w zasadzie nigdy nie programowałem przy normalnym przechodzeniu misji i jakoś mi się podoba gra bardzo. Zapominacie, że w tą grę można grać bez programowania i też jest bardzo przyjemnie. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 09-03-2012, 21:35
|
|
|
Co zostaje bez programowania? Gra bez zadnej fizyki, z niewielkimi elementami strategii. Z toporna grafika i kompletnie beznadziejnymi odglosami. Ciezko znalezc gre, ktora jest gorsza. Zwlaszcza teraz, 10 lat po jej wydaniu. |
_________________
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 09-03-2012, 21:45
|
|
|
Colobot jest grywalny. I co z Ciebie za fan Colobota, jeśli bez programowania ta gra jest dla Ciebie gówniana? |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 09-03-2012, 21:53
|
|
|
Tez na samym poczatku przeszedlem gre nie programujac. Pozniej zrobilem misje treningowe, gdzie trzeba bylo programowac, i wtedy przeszedlem gre robiac tylko to.
Pamietam ten pierwszy raz, na kompeie ktory ojciec naprawial byl Colobot... Wtedy to jeszcze wyobraznia upiekszala grafike, bo zylo sie w surrealismie. Nie przeszedlem misji na ksiezycu, bo krotko mialem komputer, ale pamietam ze probowalem baterie polozyc na te male bolce kolo bazy kosmicznej co tam juz wczesniej byla ; P
Co do tamtej bazy, chcialbym wiecej sposobow na przemieszczanie sie jako kosmonauta. Wiecie, nasz wlasny rover by sie przydal, albo taki pojazd co pod woda mozna spokojnie wjechac. |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 09-03-2012, 22:04
|
|
|
Berserker napisał/a: | Ciezko znalezc gre, ktora jest gorsza. Zwlaszcza teraz, 10 lat po jej wydaniu. |
Surpise, gra sprzed roku jest znacznie gorsza pod wieloma względami. Mówię tu o Mountain Bike Adrenaline. Odsyłam do YouTube, jakoś pojawia się w kilku seriach o najgorszych grach wszechczasów... A COLOBOT jakoś przywołuje miłe wspomnienia.
Sorry za OT. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
|