Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić |
Autor |
Wiadomość |
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 21-02-2012, 20:06
|
|
|
Kolejny pomysł:
*podmienienie obiektów i pojazdów na inne (korzystając m.in. z wykonanych już projektów Madmana07) |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 21-02-2012, 23:29
|
|
|
@up: Masz świadomość tego że kolizje z obiektami są w kodzie gry (w pliku exe)? Jeżeli chcemy zmieniać modele to trzeba będzie też to zmienić w źródle (ciężkie do wykonania) albo przebudować silnik. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 22-02-2012, 19:38
|
|
|
Czyli granice kolizyjne obiektów trzeba zamienić na fizykę? Po czymś takim CoLoBoT będzie więcej procesorował. Mimo to jestem za. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 22-02-2012, 19:58
|
|
|
Mój kolejny pomysł? Stwórzmy modele robotów z CeeBota Teen w małej skali, dodajmy modele dzieci - i mamy dzieci bawiące się mini-robocikami... |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
woji
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 5
|
Wysłany: 22-02-2012, 22:54
|
|
|
Przydało by się zmodyfikować statek kosmiczny. Wygląda śmiesznie i nieestetycznie. |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 22-02-2012, 22:55
|
|
|
Mniej więcej jak adiblol mówi. Użycie bardziej skomplikowanych modeli wymaga równoległego używania mniej skomplikowanych modeli do symulacji fizyki (tudzież tylko zderzeń).
W razie potrzeby mogę wam podrzucić kod, tzw. detektor kolizji linia-trójkąt oraz bardziej zaawansowaną wersję tzn mesh-linia opierający się na współczynnikach Pluckera, czyli jednej z najbardziej efektownych (tzn. najszybszych dla CPU) metod wykrywania kolizji. Swego czasu miałem taką potrzebę napisanie tego do gmoda, Havok nie ze wszystkim dawał sobie radę |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 23-02-2012, 12:18
|
|
|
woji: Statek kosmiczny brzydko wygląda? Eee tam, bez przesady ale to jak uważasz
@EDIT: Do uzywania kolizji z samym podłożem nie musimy używać silnika fizyki. Takie coś można zrobić najwyżej dla kolizji z innymi obiektami.
Tylko proszę was, zeby sie nie okazało ze ta gra będzie wymagać nie wiem jak zajebistego CPU zeby to obslużyc, wymagać 1GB ramu... A.. i GPU- żeby dalo sie to odpalić na kartach graficznych jakiś starszych - GeFroce 2, GeForce 4 |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 23-02-2012, 13:12
|
|
|
To już jak chcesz Mnie najbardziej martwi kwestia tego, że niektórzy uważają, że każdy ma komputer dwurdzeniowy, dużo pamięci i dobrą grafikę...
Masz racje, ja np. mam szesciordzeniowy. Czemu mam byc dyskryminowany? //Berserker
A jak powiem inaczej - kazdy ma kompa z Pentium IV Jak chodze do ludzi robić koło kompów to to jest najczęściej spotykany procesor. I mają 512MB albo 1GB ram, a karty graficzne np. GeForce 5200... A procek to najczęściej 1.6-2.4GHZ
@EDIT: Jak coś to ja w warsztacie mam możliwość uruchomienia tego na starszych kompach, zeby zobaczyć jak to działa Ja tam mam prawdziwe muzeum - czarno-biały monitor, karty graficzne na ISA, dźwiekowe też miałem ale nie działały... sieciówki na ISA 10Mbps Tylko ostatnio coś płyt głowncyh nie mam pod procki poniżej 1000mhz, ale jak bede miał to i na takich moge uruchomić to. Ale mam też kompy z prockami PentiumIV 1.8ghz, 512MB SDRAM, GeForce 2 Albo taki: Pentium IV 2.8GHZ HT, 1GB DDR, zintegrowana grafa intela (lepsza grafa by sie przydala). Także - jak coś moge testować :] Mam też inne procki pentium IV - np. 1.6GHZ z 256 i 512KB Cache L2. |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
Ostatnio zmieniony przez Berserker 23-02-2012, 14:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2012, 20:23
|
|
|
Dobra. To ja mam pytanie: Jakiej biblioteki sieciowej będziemu używać do
adiblol napisał/a: | * autopobieranie i autorozpakowywanie user leveli (libcurl i libtar?) |
jak i do multiplayera. Musi ona być dostępna zarówno na Windowsa i na Linuxa (bo rozumiem, że taki system jest na serwerze adiblola). Proponuję zrobić jeszcze automatyczne aktualizacje |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-02-2012, 23:55
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Jakiej biblioteki sieciowej będziemu używać | Już to napisałem: Cytat: | (libcurl i libtar?) |
|
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-02-2012, 09:46
|
|
|
adiblol napisał/a: | krzys_h napisał/a: | Jakiej biblioteki sieciowej będziemu używać | Już to napisałem: Cytat: | (libcurl i libtar?) |
|
Tak, ale libcurl jest tylko do klienta, jak zrobimy serwer? Do pobierania poziomów może być nawet FTP, ale multiplayera na tym nie zrobimy. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 25-02-2012, 14:22
|
|
|
User levele będą na zwykłym serwerze http i ftp. Będzie opcja wrzucania jakimś prostym skryptem.
Multiplayer to inna bajka i wymaga innych bibliotek. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 25-02-2012, 15:14
|
|
|
Hmm... a co z wsparciem dla modów? To znaczy, jakaś aplikacja pozwalająca wgrywać mody do już skompilowanej gry? Czy po prostu dostępny kod źródłowy i za każdym razem trzeba będzie edytować pliki i kompilować? Nie mam na myśli user leveli tylko jakiś większych modyfikacji typu inne modele, tekstury, dodatkowe możliwości, rozszerzenie interfejsu i tym podobne bzdety. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 25-02-2012, 18:47
|
|
|
Simbax napisał/a: | inne modele, tekstury | Da się bez zmieniania exe'ca. Można będzie dodawać do user level'a.
Simbax napisał/a: | rozszerzenie interfejsu | Jeżeli nie zaimplementujemy scripting'u (jak to ja sobie wyobrażałem w CWorld) to będzie wymagało modyfikacji exe. Jeżeli zaimplementujemy (hint: Python) to będzie łatwo nawet dodawać nowe obiekty. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|