Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Kontakt z EPSITEC
Autor Wiadomość
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-02-2012, 21:03   

Co do pytań:
1. Czym była "niebieska wersja"? W niej wszystkie menu były niebieskie (screen w załączniku)
2. Do czego służyły modele "toto*.mod"?
3. Jak korzystać z menu "Prototypy"?
4. Do czego służyła (lub miała służyć) funkacja "antfire"?
5. Dlaczego w colobocie nie znalazły się funkcje "produce" i "factory"?
6. Czy macie konwerter modeli do formatu MOD?
7. Co to "BotGrabberRoller"?
8. Skąd w kodzie gry znalazł się string "TotoMode"?

Jak mi się jeszcze coś przypomni to dodam

[ Dodano: 14-02-2012, 21:05 ]
9. Skąd wzięła się "strzałka" w radarze?

I załącznik zapomniałem ;)
http://www.battlespot.com/images/colobot2.jpg
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 14-02-2012, 21:25   

Na niektóre to nawet ja Ci odpowiem :D :
4. Do tego, że wtedy gra jeszcze nie wyodrębniała fire(w sekundach i pozycjach dla mrówki), tylko było lub miało być fire(sekundy), antfire(pozycja)...
5. Bo CeeBota zrobili później niż CoLoBota, więc to logiczne, że nie ma. (co prawda mogli updatować grę do wersji z tymi komendami, ale to też trochę psułoby fabułę - bylejaki bot bez specjalnego sprzętu może postawić budynek?)
6. Powinni gdzieśtam mieć...
7. Stara kategoria transportera kołowego... Chyba :P
8. No sami tam dali... Nie ma tego przypadkiem w opcjach?
9. To radar z wersji 'nebeskiej'
Hehe...

[ Dodano: 14-02-2012, 21:32 ]
A w niebieskiej to raczej nie chodzi o sam interfejs, a raczej to, że kolor robotów, zestawu przetrwania, budynków to właśnie niebieski...
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 14-02-2012, 22:39   

krzys_h napisał/a:
Czym była "niebieska wersja"? W niej wszystkie menu były niebieskie

Myślę, że gra wtedy nie obsługiwała multitexturingu i zmiany barwy niebieskiej na barwę zakodowaną w scene.
krzys_h napisał/a:
Do czego służyły modele "toto*.mod"?

Prawdopodobnie śmieci...
krzys_h napisał/a:
Jak korzystać z menu "Prototypy"?

To już wiemy, gdzieś był stosowny temat.
krzys_h napisał/a:
Czy macie konwerter modeli do formatu MOD?

W źródle na pewno będzie.
krzys_h napisał/a:
Co to "BotGrabberRoller"?

WheeledGrabber dokładnie - wczesna jego nazwa.
krzys_h napisał/a:
Skąd wzięła się "strzałka" w radarze?

Wczesny projekt modelu.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-02-2012, 22:54   

Czyli co? W zasadzie to nie mamy do nich żadnych pytań?
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 15-02-2012, 10:41   

Na to wygląda, dziwne. Czyli wysyłamy dwu-cztero linijkowy e-mail, żeby po prostu o sobie przypomnieć? Lepiej się dobrze zastanówcie, szkoda tracić taką okazję na dowiedzenie się czegoś od nich.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 15-02-2012, 11:20   

Proponuję zadać te wszystkie pytania... z dołączeniem notki że na większość znamy prawdopodobna odpowiedź, ale chcielibyśmy dowiedzieć się prawdy od autorów.
_________________

 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-02-2012, 11:35   

@up: Jestem za.

Kto to przetłumaczy?
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-02-2012, 12:05   

1 What was the "blue version"? All the menus were blue there. (screen attached)
2 What "toto*. Mod" models were used for?
3 How to use the "prototype" menu?
4 What was the purpose of function "antfire"?
5 Why features "Produce" and "factory" were not included in Colobot?
6 Do you have models converter to a MOD format?
7 What is "BotGrabberRoller"?
8 String "TotoMode"?

Mam problemy z tym ósmym.

[ Dodano: 15-02-2012, 12:08 ]
From where string TotoMode came from?
Nie mam pewności czy tak to powinno wyglądać.
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-02-2012, 12:43   

Mrocza napisał/a:
3 How to use the "prototype" menu?

Gdzieś widziałem, że w angielskiej wersji to jest "Prototypes" (liczba mnoga) ale mogę się mylić.

Mrocza napisał/a:
5 Why features "Produce" and "factory" were not included in Colobot?

Nikt jeszcze nie zauważył, że miało być "build" a nie "produce"? ;)

I jeszcze jedno pytanie:
Czemu "produce" nie może tworzyć robotów/budynków?
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 15-02-2012, 19:59   

Piąte to przecież bezsens, wcześniej pisałem... :P
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 15-02-2012, 20:33   

Moim zdaniem bezsensem jest zadawanie tylu głębokich pytań ludziom, którzy nie pamiętają już wiele z czasów tworzenia gry. Wyślijmy po prostu to, co już mamy, rozszerzmy o jakieś bzdety, i ślijmy czym prędzej.
Kod:
Thank you for your fast reply! We're glad that you decided to make the source code available for us. This opens up many new possibilities! We look forward to it.

Podstawowe pytanie: "Kiedy możemy się spodziewać otrzymania źródła?" - zadał je już Berserker. Nie wiem, jak je wkomponować w ten list.

Może:
Kod:
Thank you for your fast reply! We're glad that you decided to make the source code available for us. This opens up many new possibilities! When can we expect to receive your gift?
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 15-02-2012, 21:07   

Żeby nie doszło do tego, że mnóstwo czasu spędzimy na poprawianiu, zmienianiu listu i tym podobnych bzdetów - wysyłamy list 17 lutego (w ten piątek) wieczorem. Czyją/którą wersję? Zależy od opinii większości (w sensie liczba głosów "Za"). Na razie wygrywa wersja z podaniem wszystkich pytań, może zaraz ktoś wyskoczy z całkiem nową koncepcją, nie wiem. Po prostu coś im wyślijmy w końcu.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 17-02-2012, 18:47   

Thank you for your fast reply! We're glad that you decided to make the source code avaible for us. This opens up many new possibilities... When can we expect to receive your gift? In the meantime, we would be gratefull if you could answer a few questions:
1. What was the "blue version"? All the menus were blue there. (screen attached)
2. What "toto*. Mod" models were used for?
3. How to use the "prototype" menu?
4. What was the purpose of function "antfire"?
5. Why features "build" and "factory" were not included in Colobot?
6. Do you have models converter to a MOD format?
7. What is "BotGrabberRoller"?
8. From where string TotoMode came from?

Greets
Colobot's Polish Portal
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 17-02-2012, 18:57   

Głupota z tymi pytaniami. Wielu pytań mogą nie zrozumieć. Nie lepiej zadać tylko jedno, dość uniwersalne pytanie: "Dlaczego zdecydowali się stworzyć grę programistyczną?"
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 18-02-2012, 13:12   

Cytat:
Nie lepiej zadać tylko jedno, dość uniwersalne pytanie: "Dlaczego zdecydowali się stworzyć grę programistyczną?"


Uniwersalne pytanie to zły pomysł. Wtedy pójdzie "gadka szmatka" i zero interesujących nas konkretów. Odpowiedzą zapewne jak politycy, pójdzie coś typu "Gra programistyczna otworzyła nam nowe horyzonty na rynku gier. Główną celem było szerzenie idei programowania itp. Cieszymy że udało się nam to osiągnąć, a wy jesteście tego żywym dowodem. W idealny sposób połączyliśmy zabawę z nauką co przyniosło nam wielu fanów. Cieszmy się z tego co udało nam się dokonać itp.".
Takie ogólne pytanie nadaje się jedynie na wywiad w gazecie.

Cytat:
Głupota z tymi pytaniami. Wielu pytań mogą nie zrozumieć.


Jeśli nie zrozumieją to chyba dadzą nam w odpowiedzi znać. To oni tworzyli grę i raczej powinni się orientować o co chodzi. Jeśli się nie... to znaczy że mają poważne braki i powinni czym prędzej odpalić starego Colobota by się nie skompromitować.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012