Kontakt z EPSITEC |
Autor |
Wiadomość |
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 25-02-2012, 19:38
|
|
|
Jak możecie nie ogarniać co się dzieje, jak wszystko jest w odpowiednim dziale na forum...
Raptor napisał/a: | Jak skompilować konkretną wersję? |
Edytujesz jakiś plik *.h
Raptor napisał/a: | Jak w ogóle to skompilować? |
Ściągnąć Visual C++ 6.0, directx sdk i podmienić pliki od krzys_h.
Raptor napisał/a: | Czy otwarcie w Microsoft Visual C++ 6.0 Standard Edition pliku "projet1.dsw" i konwersja do nowej wersji projektu, jest właściwe? |
Tak. Nowsze Visuale tego nie potrafią skonwertować.
Raptor napisał/a: | Co muszę zrobić, by podczas kompilacji nie wyrzucał ponad 10 000 błędów? |
Patrz wyżej. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-02-2012, 20:48
|
|
|
Mrocza napisał/a: | Stworzyliśmy podwaliny pod edytor map? |
Tak
Mrocza napisał/a: | Dodaliśmy do Colobota roboty z Ceebota? |
Wystarczyło skompilować kod, nic nie zmienialiśmy.
Raptor napisał/a: | Z tego co wiem, dostaliśmy CoLoBoT'a, CeeBot'a A, CeeBot'a Teen (czy w najnowszych wersjach?) w jednym, co jest dla mnie niewyobrażalne. |
Przecież już dawno temu ustaliliśmy, że to ten sam silnik. W kodzie zmiany to głównie zamiana tekstów "COLOBOT" na "CeeBot", modyfikacja interfejsu (menu główne) i inne szczegóły mało istotne dla rozgrywki. Reszta jest w katalogach scene, help, plikach dat itp.
[ Dodano: 25-02-2012, 20:49 ]
Simbax napisał/a: | Raptor napisał/a: | Jak skompilować konkretną wersję? | Edytujesz jakiś plik *.h |
A konkretnie "language.h". |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Sovijet
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 3
|
Wysłany: 26-02-2012, 00:01
|
|
|
A nie lepiej poczekać z wysłaniem listu aż ten "projekt" zostanie "okrojony" do kodu samego Colobota, i napisać że możemy brać się do pracy? |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 26-02-2012, 00:35
|
|
|
Hm, a nuż mnie tu ktoś jeszcze pamięta... ^^
Hohoho, Panowie... Nic tylko gratulować i się cieszyć.
Dobrze, że dostałem informację na ten temat od lukasa_j (via Jabber) i Abadona (via GG). Serdecznie wam za to dziękuję, chłopaki, to forum było jednym z moich pierwszych i mam do niego niesamowity sentyment...
Dobra robota, Panowie, dobra robota. Wątpię, ze do czegokolwiek się przydam, no, chyba, że chodzi o ewentualne poprawki jakichś przyszłych angielskich tekstów, ale będę na pewno aktywnie śledził ten projekt i wspierał was... chociażby mentalnie.
Raz jeszcze: dobra robota, Panowie. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
dawid960
Neokid @up: to nieprawda
Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 26-02-2012, 22:17
|
|
|
Bardzo się cieszę że espitec odpowiedziało, myślałem że się leniuchowali.
A może im pokazać:
CoLoBoT Mission Pack For CeeBot4
i nasze wymyślone misje colobota 2 |
_________________
kliknij w to, proszę
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:28
|
|
|
dawid960 napisał/a: | A może im pokazać:
CoLoBoT Mission Pack For CeeBot4
i nasze wymyślone misje colobota 2 |
Wątpię, by mieli czas i się tym zainteresowali. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-03-2012, 08:10
|
|
|
A może zamiast czekać aż będziemy mieli co im wysłać, żeby pokazać, że pracujemy, wyślijmy co mamy i napiszmy, że rozpoczęliśmy pracę i o jej postępach będziemy informować na bieżąco? |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-03-2012, 23:40
|
|
|
Otrzymaliśmy kolejny list od Pierra:
Hi, our developer looked for the sources in his archives and he was not able to dig them out. Somehow, we no longer have these sources
I am very sad to have to say so.
Pierre
Proponuję odpowiedzieć następująco:
Welcome.
We reviewed the files received from you and we managed to get the full Colobot code. Fragments were found to be sufficient to accomplish this. So there is no need for you to worry about it any more. We would like to ask for an official license. We believe that this should be fully open-source project licensed under the GPL.
So far we have managed to create the basis for the map editor. It was also possible to add several elements from Ceebot. Such as robots or functions. But these are only minor changes before implementing multiplayer gameplay.
The third issue is the name of the game. Can we freely use the name "Colobot" in the future?
PPC Community
Czy mogę wysłać ten list? |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2012, 07:57
|
|
|
Uważam, że możesz wysyłać, ale zobaczymy co powie reszta |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Van
Twardy Pingwin
Twoja ulubiona misja: Te na Krystalii
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 14 Skąd: Linux
|
Wysłany: 07-03-2012, 09:02
|
|
|
Bardzo dobrze, bardzo dobrze, tylko czemu to tyle trwa? Wydaje mi się, że możnaby było to załatwić prędzej.
GPL, opensource i jazda :] Możecie ich też zapytać, czy nie mają nic przeciwko temu, żeby sprawę trochę nagłośnić. Tu i ówdzie się napisze, że Colobot jest teraz opensource, nieco pozytywnego hałasu zrobi nam dobrze :] |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 07-03-2012, 09:17
|
|
|
Tak, bardzo dobry list, wyślij go. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-03-2012, 09:45
|
|
|
Wysłałem.
Teraz trzeba się w końcu zająć CMP. |
Ostatnio zmieniony przez Mrocza 07-03-2012, 09:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2012, 09:48
|
|
|
Napisz jeszcze tylko, że stworzyliśmy komunikację sieciową w celu dodania pobierania user leveli bezpośrednio w grze (właśnie kombinuję jak to w GUI umieścić). Jak wymieniamy osiągnięcia to napizmy wszystko |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 07-03-2012, 17:40
|
|
|
Zdziwiło mnie jedno. Nie pamiętają tak istotnej rzeczy, że oparli CeeBot-A i CeeBot-Teen na CoLoBoT jako wybiórcze rozszerzenie tego samego kodu podczas kompilacji. Rozumiem, żeby nie pamiętać np. o "toto-hydrancie", ale żeby o tym? Nie pojmuję. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 07-03-2012, 18:36
|
|
|
Bo ludzie z którymi piszemy != ludźmi którzy stworzyli colobota. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
|