Kontakt z EPSITEC |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-02-2012, 01:16
|
|
|
Sovijet napisał/a: | 1.Czy jest możliwość wydania gry przez Was, którą to my Wam dostarczymy? | n/c
Sovijet napisał/a: | 2.Co to znaczy "coucou" w pliku "tralala" w "files"? | to samo co blabla w pliku aaa
Sovijet napisał/a: | 3.Moglibyście podać klucz do tej wersji? | Klucz w open source? Hahahahahaha |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Sovijet
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 3
|
Wysłany: 24-02-2012, 20:14
|
|
|
"n/c"
Człowiek się nie może spytać?
"to samo co blabla w pliku aaa"
Gdzie jest ten plik?
"Klucz w open source? Hahahahahaha"
To proszę powiedz mi jak mam to zainstalować? bo mi wyskakuje błąd, zaś jak z autorun to woła key'a. Cóż oczekuj człowieku kultury od admina, a tu klops, bo kulturą i ogładą to On nie grzeszy... |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2012, 20:16
|
|
|
Dobra, powinniśmy im coś napisać w związku z tym, że w kodzie ceebota jest możliwy do skompilowania kod colobota. Musimy zapytać się o licencję. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:22
|
|
|
Nie zapominajmy o nazwie. To także ważna rzecz. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:32
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Dobra, powinniśmy im coś napisać w związku z tym, że w kodzie ceebota jest możliwy do skompilowania kod colobota. Musimy zapytać się o licencję. |
Myślę, że potrzebujemy efektów. Dotychczas pisaliśmy im co możemy zrobić. Nie możemy znowu napisać, że możemy wyciągnąć z tego colobota. Trzeba to zrobić i wtedy im napisać. Musimy mieć już jakieś wyniki naszej pracy.
Udowodnić, że nie rzucamy słów na wiatr.
WielkiBrat napisał/a: | Nie zapominajmy o nazwie. To także ważna rzecz. |
Nazwie czego? |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:37
|
|
|
WielkiBrat napisał/a: | 2. Co z prawami do nazwy Colobot? Chodzi głównie o to, czy gra będzie mogła się nazywać Colobot 2, czy będziemy musieli wymyśleć jakąś inną nazwę. |
|
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:50
|
|
|
Ale kwestia licencji to tak ważna rzecz, że bez tego się w ogóle nie powinniśmy się za to zabierać!
Możesz napisać, że po drobnych problemach skompilowaliśmy kod. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 25-02-2012, 00:42
|
|
|
Sovijet napisał/a: |
Człowiek się nie może spytać? | Śmieszne to będzie. Nie potrzebujemy aby firmy wydawały nam gry. Udostępnienie za darmo całemu światu będzie lepsze.
Sovijet napisał/a: |
"to samo co blabla w pliku aaa"
Gdzie jest ten plik? | Nie ma. To była metafora.
Sovijet napisał/a: | To proszę powiedz mi jak mam to zainstalować? bo mi wyskakuje błąd, zaś jak z autorun to woła key'a. | To jest wersja którą powinieneś skompilować a nie od razu odpalać.
Sovijet napisał/a: | Cóż oczekuj człowieku kultury od admina | Cóż oczekuj człowieku myślenia od użytkownika forum... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 25-02-2012, 12:16
|
|
|
@adiblol
Wiecej cierpliwosci, nie wysmiewaj go tylko albo mu wytlumacz odrazu czemu mysli zle, albo zignoruj.
@Sovijet
Mimo, ze reakcja adiblola nie byla najlepsza, to jednak byla zrozumiana. Wykazales sie nie tylko elementarnym brakiem wiedzy jednak wymaganej by na takim forum moc w pelni sie angazowac, ale takze brakiem kultury i umiejetnosci myslenia. Mam dzisiaj dobry dzien wiec ostrzenia nie poleca, ale nastepnym razem nie wyskakuj z pytaniami retorycznymi, wynikajacymi z braku rozeznania w temacie badz z pytaniami na ktore odpowiedz jest na forum praktycznie wszedzie spamowana od tygodnia... |
_________________
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 25-02-2012, 13:35
|
|
|
Mrocza, wzywam Cię! |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-02-2012, 14:39
|
|
|
Teraz jestem niestety zajęty, mam dzisiaj treningi. Mogę napisać dopiero wieczorem. Na jutro na pewno.
BTW Na skrzynce żadnych nowych wiadomości. |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 25-02-2012, 15:04
|
|
|
Spoko, obowiązki najważniejsze |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-02-2012, 19:07
|
|
|
Welcome.
We reviewed the files received from you and we managed to get the full Colobot code. Fragments were found to be sufficient to accomplish this. So there is no need for you to continue looking for the original code. We would like to ask for an official license. We believe that this should be fully open-source project licensed under the GPL.
To jest szkielecik listu.
Zapytać o tą nazwę?
Co jeszcze udało nam się zrobić? Stworzyliśmy podwaliny pod edytor map? Dodaliśmy do Colobota roboty z Ceebota? Wybaczcie ale nie ogarniam co się tutaj teraz dzieje. |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 25-02-2012, 19:31
|
|
|
Mrocza napisał/a: | Wybaczcie ale nie ogarniam co się tutaj teraz dzieje. |
Też nie wiem, co się dzieje. Mogę tylko przyznać się, że:
1. Przeglądam wszystko, co dostaliśmy.
2. Zainstalowałem Microsoft Visual C++ 6.0 Standard Edition i próbuję skompilować to wszystko.
3. Porównuję katalogi i zawartość wszystkich DAT'ów.
4. Robię masę innych rzeczy, które mają na celu rozeznanie się z tym i owym. Liczę też na to, że wszyscy tak zrobimy. Dzięki temu wiedza Nasza będzie dość spójna i kompletna, i unikniemy zbędnych rozmów/pytań.
Co do pytań, to mam niestety kilka, może się wydawać głupich:
Z tego co wiem, dostaliśmy CoLoBoT'a, CeeBot'a A, CeeBot'a Teen (czy w najnowszych wersjach?) w jednym, co jest dla mnie niewyobrażalne.
1. Jak skompilować konkretną wersję?
2. Jak w ogóle to skompilować?
3. Czy otwarcie w Microsoft Visual C++ 6.0 Standard Edition pliku "projet1.dsw" i konwersja do nowej wersji projektu, jest właściwe?
4. Co muszę zrobić, by podczas kompilacji nie wyrzucał ponad 10 000 błędów?
To na tyle pytań, jak na razie. Nie mam doświadczenia z poważnymi kompilatorami z wyjątkiem Turbo PASCAL ...
@Mrocza:
List dobry. Możesz spytać się o ten tytuł. Jednak chętnie bym zobaczył, co jeszcze mają do zaoferowania... Jak najwięcej źródeł! |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
Ostatnio zmieniony przez Raptor 25-02-2012, 19:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|