Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Przesunięty przez: Abadon 10-07-2012, 16:32 |
Gameplay |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 28-08-2012, 00:37
|
|
|
Emxx52 napisał/a: | postawmy Inżyniera i niech tłumaczy to i owo |
Nosz mać! Emxx, geniuszem jesteś! Przypomniałeś mi, że kiedyś pracowałem nad user levelem-przygodówką, w którym podchodziło się do Inżynierów i ci gadali rzeczy mające wprowadzić dalej do fabuły. Nie dokończyłem tego poziomu, bo denerwowały mnie kłopoty z limitem obiektów. Może chcecie, bym wykopał ?
Pierwszy epizod z przygód biednego Astronauty dość obmyślić i zainscenizować. Nie może to wyglądać tak dziwnie, jak było w oryginale, np. w misji 1.1:
Pochodzimy znikąd, droga, na prawo radar w krzaczorach, na lewo fabryka z robotem niewiadomego przeznaczenia... To ma być ta Nevada, która, cytuję: "wre aktywnością"? No dobra, idziemy dalej. Tup, tup, tup... barierka! Game Over? Nie, tu skrzyżowanie! Look at right: Empty... Look at left: OMG! Wheeled Shooter! RUN!...
Nie będę już dalej wymyślał, późno jest i nie myślę. Tak to wygląda. Kiedyś lubiłem ten surrealny brak logiki, teraz jednak lubię w CoLoBoT inne rzeczy, które wpływają na jego znakomity Klimat. Czasy się zmieniły. Trochę mi się kojarzy to z tym, jak zestarzały się Teletubisie. Elementy dekoracyjne (ściany, roboty, rury i kable, iskry itd.), zarówno w CoLoBoT jak i Teletoobies, mają fajny, estetyczny, symboliczny i kolorowy styl i po dziś dzień da się z tym obcować. Za to przyczyna-skutek gra już po swojemu...
http://www.youtube.com/watch?v=XP_7f-uVdCs
Sorka, chłopaki, musiałem się wyżyć . Przygotuję ten level fabularny. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
PoxiPol
Chicken
Wiek: 23 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 146 Skąd: UK
|
Wysłany: 03-09-2012, 00:33
|
|
|
Kiedys tez ktos dal pomysl aby miec takiego Wheatleya. Robocika dobrze znanego przez graczy Portala 2.
Jeden z robotow z nami zaczyna rozmawiac. Ale nie mowiac nam co robic, lecz przez jakies 'uszkodzenie' opowiada nam historyjki, albo sam sie uczyz nami, po prostu bedac krok przed nami, aby mimo wszystko uczyc ludzi samodzielnosci : ) |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 03-09-2012, 13:07
|
|
|
Kiedyś chciałem zrobić user level z takim robotem. Skończyło się na pierwszej misji, przez ten skomplikowany proces jakim jest tworzenie poziomów w CoLoBoCie... Niegłupi pomysł, najlepiej niech to będzie jakiś mały, latający nad głową astronauty robocik, bo bardzo łatwo skopać taki "bajer" i zamiast być fajnym pomocnikiem może stać się irytującym utrudniaczem |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
tomangelo
Dołączył: 11 Lip 2012 Posty: 32 Skąd: nieJestemBotem
|
Wysłany: 03-09-2012, 13:25
|
|
|
Ew. coś w stylu: pierwszy test: poruszanie się w skafandrze, drugi test: sterowanie robotami, trzeci test: obsługa silników odrzutowych, itd. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|