Otwarty przez: adiblol 02-10-2011, 02:27 |
Wybór silnika |
Autor |
Wiadomość |
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 25-08-2011, 19:59
|
|
|
Przynajmniej nikt nie dyskutuje o tym czy Colobot ma być darmowy... To by było piekło...
Madman07 napisał/a: | Pisanie własnego silnika, kiedy na rynku jest ich masa i che się stworzyć grę nie jest ok. |
Jest ok kiedy się na tym znasz, masz całe studio i czas. Nie mamy ani jednego. Im dłużej to trwa tym mniej osób się interesuje w ogóle Colobotem i tym trudniej będzie grę wypromować. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Wronq
Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 25-08-2011, 20:54
|
|
|
Trzeba robić, a nie gadać (przynajmniej nie konstruktywne rzeczy, a te takie są).
W każdym bądź razie postaram się pokazać jakieś efekty przed 1 września jeszcze. Może być ciężko, ale dam z siebie wszystko. |
_________________ Some people see things as they are, and say "why?". I dream things that never were and say "why not?". |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 27-08-2011, 22:02
|
|
|
Patrzyłem w kod gry bazującej na Irrlicht i mi się podoba.
Wolę C++ od C# bo jest szybszy i niezależny od platformy (wystarczy przekompilować, nie trzeba zmuszać użytkowników do instalacji środowiska uruchomieniowego). Poza tym .NET to tylko Windows i Linux, a co gdy ktoś będzie chciał przeportować np. na iOS? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Wronq
Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 28-08-2011, 01:01
|
|
|
XNA to też XBOX |
_________________ Some people see things as they are, and say "why?". I dream things that never were and say "why not?". |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 04-09-2011, 16:33
|
|
|
Madman07 lub adiblol. Ostateczny werdykt. Jednym zdaniem jaki silnik będzie użyty. Chyba wystarczająco opinii padło. Po tym niech ten temat się wreszcie zamknie. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 04-09-2011, 18:55
|
|
|
Pewno irrlicht albo Ogre3d, coby to ładnie wyglądało (grafika jest ważna, a jak ktoś mówi że nie to znaczy, że ma słabego kompa) i chodziło na linuxie. Aczkolwiek jak się wiecej nie wypowiem, jako że jestem facetem od modelowania. |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-09-2011, 15:21
|
|
|
Madman07 napisał/a: | grafika jest ważna, a jak ktoś mówi że nie to znaczy, że ma słabego kompa | Ja mam i co, mam się czuć przez to gorszy?
Jednoznaczna odpowiedź: Irrlicht. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Wronq
Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 05-09-2011, 15:59
|
|
|
Skoro wiecie jakiego użyjecie silnika, to kto zabierze się za pisanie tego? |
_________________ Some people see things as they are, and say "why?". I dream things that never were and say "why not?". |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 05-09-2011, 16:10
|
|
|
Wreszcie do czegoś doszliśmy. Temat uważam za zamknięty. Jeśli ktoś ma coś przeciwko, niech go otworzy albo wyśle wiadomość na PW. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 05-09-2011, 19:21
|
|
|
Nie mówie o czuciu się gorszym, ale o fakcie "ja mam słabego kompa więc gra musi być słaba żeby chodziła u mnie".
Mogę wiedzieć, czym motywujesz swój wybór? |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-09-2011, 19:32
|
|
|
Cytat: | Mogę wiedzieć, czym motywujesz swój wybór? |
Popularność więc dobry support na forach, i już grzebałem w grze która na nim bazuje, małe wymagania. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Wronq
Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 02-10-2011, 11:51
|
|
|
A Blender to nie jest przypadkiem studio tak samo jak 3dsmax? |
_________________ Some people see things as they are, and say "why?". I dream things that never were and say "why not?". |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 02-10-2011, 12:53
|
|
|
Z tego co się orientuje, to tak. Widocznie stworzyli do tego samodzielny engine Nie powiem, efekty mi się podobają. Jednak jak bym miał robić modele w blenderze, to nie wiem czy dam radę. Wczoraj akurat się nim bawiłem i zwykłego prostopadłościanu nie umiałem zrobić... W każdym razie, silnik zalezy od programistów:) |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
|