Colonization |
Autor |
Wiadomość |
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 05-06-2011, 20:25
|
|
|
W takim razie trzeba będzie zająć się pisaniem własnych pojazdów, które nie będą potrzebowały nikogo do kierowania.
Modele wrzucę, ale nieco później (paczka ma 20mb a mam net zajęty nieco) i raczej na svn, żeby w razie czego nie wrzucać plików od poczatku... |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-06-2011, 22:02
|
|
|
Czy w czasie jak mnie nie będzie ktoś mógłby rozrysować jak mógłby wyglądać HUD w naszej nowej grze? Znalazłem sposób na łatwe stworzenie go we flashu. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 09-06-2011, 18:54
|
|
|
Coś ciężko to idzie:p
Badziewnie wyszło, ruda tytanu. Wszystko zrobione za pomocą tekstury, model to zwykła kulka:p Chyba SpecLevel jest za wysoki. No i badziewne oświetlenie bo dół jest czarny:p
|
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 10-06-2011, 00:11
|
|
|
W colobocie tytan był bardziej kanciasty, mogli go zrobić kulką (jak głowa astronauty) ale pewnie nie chcieli z jakiegoś powodu. |
_________________
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 12-06-2011, 19:01
|
|
|
Hmm, zajmę się tym później. Robiłem tez pewne testy nad nową teksturą osłony i wyszły nieźle (niestety nie mogłem osiągnąć losowej zmiany wzorów tekstury, ale się nie poddaję).
Tutaj nowy projekt robota na gąsienicach (które imo mi się nie podobają, chwytak to tylko szkic bez detali):
|
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-06-2011, 20:45
|
|
|
@up S00p3r |-|yp3r o|00p3r s\/\/333t4ś|\|y pr0j3|<t |o0t4 |\|4 gąs|3|\||c4c|-|!!!!!!!!!!!!!!!111111jedenjeden :* :*:*:*:* xD xD xD xD xD xD
[pokemon_mode_off]
A tak na serio. Naprawdę niezłe. |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 12-06-2011, 21:47
|
|
|
Przerobiłem gąsieniczki, teraz są w bardzo Colobot'owym stylu. Oraz mały prezent, już 4 gotowe pojazdy (tylko modele, bez uvmapy i tekstur).
A teraz kilka słów - brać się do pracy:D |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 12-06-2011, 22:12
|
|
|
Biorąc pod uwagę tempo prac nad Colobotem 2 który jest łatwiejszym projektem od robienia logiki gry od nowa to Colonization powstanie najwcześniej w 2018 roku...
Ciągle myślę nad CWorld'em i chyba idea pisania w C# była chybiona... chociaż łatwiej będzie mody zaimplementować niż w C++... A co do silnika etc... - co gdyby zrobić to w rodzaju Minecraft'a (tylko całkowite współrzędne, mało realistyczna fizyka)? Uprościłoby to silnik graficzny...
Ale jeśli użytkownicy tego forum są zaślepieni przez closed source to prędzej pomogą w Colonization niż CWorld... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 13-06-2011, 00:20
|
|
|
Cóż, ja się staram robić modele kiedy tylko mogę (właśnie zacząłem wakacje, wiec pójdzie lepiej). Ale odzew jest słaby, może trzeba by poszukać kogoś z zagranicy.
[ Dodano: 13-06-2011, 10:59 ]
A tutaj projekt dużego pojazdu na gąsienicach (dla każdego wyposażenia podstawa jest ta sama).
P.S. Adiblol, to "tylko" 7 lat. Na Duke Nukem Forever czekaliśmy chyba 12-14 :p |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 13-06-2011, 11:27
|
|
|
Madman07 napisał/a: | Na Duke Nukem Forever czekaliśmy chyba 12-14 :p |
Ta, i wyszło na to, że większość fanów się zawiodło a gra dostaje oceny od 2 do 8. Jeśli coś jest długo robione to ludzie oczekują dopracowanego w 100% produktu. Na razie ta praca wam nie idzie. Nigdy nie szła... |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 13-06-2011, 14:08
|
|
|
Simbax napisał/a: | Na razie ta praca wam nie idzie. |
Ja tam swoją część odwalam, po prostu nie ma chętnych do stworzenia nowego Colobota :p |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 13-06-2011, 16:11
|
|
|
Ja mam parę pomysłów odnośnie nowych obiektów. Myślę że większość się rozkręci jak przyjdą wakacje.
Obecnie uczę się korzystać z programów do obróbki filmów. Myślę nad jakąś reklamą na youtube
Cytat: | Ale odzew jest słaby, może trzeba by poszukać kogoś z zagranicy.
|
Istnieje English Board. Obcokrajowcy miło widziani. Szkoda że stare angielskie forum o colobocie już nie istnieje... |
_________________
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-06-2011, 16:44
|
|
|
Ponieważ nieźle mi idzie nauka UnrealScript to niedługo zacznę pisać skrypty do naszych modeli aby stały się użytecznymi w grze, a nie tylko stojącymi, statycznymi obiektami
Przydałoby się też założyć to SVN, żeby Madman07 mógł wrzucić modele, bo nie będę miał na czym testować skryptów.
PS. W najbliższym głosowaniu na Użytkownika Miesiąca będę miał niezłą konkurencję. Hmm... Muszę coś ciekawego wymyślić... Może pierwsza misja? Tylko ciężko będzie zdążyć do środy... Gdyby głosowaie było trochę później to może byłoby łatwiej |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 14-06-2011, 11:40
|
|
|
Hmm, pomału rozkminiam Photoshopa także niedługo zacznę teksturować modele i wrzucać je na jakiś stworzony SVN. Najprawdopodobniej będzie to jakoś w niedziele (na razie korzystam z otwartego basenu póki mogę) Ponadto muszę jeszcze rozkminić jak robić pojazdy (modele). Udało mi się zaimportować pojazd wraz ze szkieletem do UDK, ale nie mogłem sprawić, żeby koła się obracały (byłem blisko).
[ Dodano: 14-06-2011, 20:58 ]
Po 1.5 godziny pracy mam takie coś, mały test sprawności. Tekstury bazowe będą nowe, dojdzie AO i kilka innych rzeczy, ale chyba nie jest źle jak na pierwszy raz z Photoshopem.
|
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-06-2011, 22:35
|
|
|
A tu macie pierwsze menu do gry Colonization. Wiem, że nie wygląda zbyt ładnie, ale nie jestem grafikiem.
http://www.youtube.com/watch?v=dRHjaDi4K0c
PS. Sorki za jakość filmiku |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
|