Colonization |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 03-06-2011, 09:25
|
|
|
Możliwe, że nawet dzisiaj wstawię swój projekt nowego PracticeBot. Muszę go tylko dopracować i zeskanować. Trochę to trwa, ale niestety czasu mało i każdy czegoś ode mnie potrzebuje.
EDIT: Dobra, oto on. Jest pokazany z pięciu stron. Starałem się zachować trochę starego stylu, dokładając trochę od siebie. Sprawę pióra rozwiązałem, ustawiając na podwoziu drobną aparaturę rysującą, która może mieć regulowaną grubość pisaka. Wystarczy, że otwór u dołu się rozszerzy. Nie jest idealny. Nie modeluję w 3D, więc może mieć kilka wad. Jeśli się Wam spodoba mój styl, to mogę to robić dalej.
PracticeBot.jpg
|
|
Plik ściągnięto 715 raz(y) 1,73 MB |
|
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-06-2011, 11:55
|
|
|
@cezar.512 Popraw wygląd tyłu i dorysuj inne kółka i będzie po prostu IDEALNY. |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 04-06-2011, 12:21
|
|
|
Serio? Jest AŻ tak dobrze, że prawie IDEALNIE? A co dokładniej nie pasuje? Koła, faktycznie są dość abstrakcyjne, i również mi się po dłuższym czasie nie podobają. Natomiast co nie tak jest na tyle tego bota? Ogniwo ze strzałką dorysowałem po to, by ludzie mogli się skapnąć, że to jest miejsce dla źródła zasilania. Tym bardziej, że to PracticeBot, który sam w sobie musi być jednoznaczną instrukcją... Może chodzi o światła? |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 04-06-2011, 14:10
|
|
|
I tka po przeniesieniu tego do 3d, niektóre rzeczy mogą się zmienić jak to zawsze bywa :p Niestety dopiero w przyszłym tygodniu będę miał czas, żeby to zrobić... |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-06-2011, 14:35
|
|
|
cezar.512 napisał/a: | Serio? Jest AŻ tak dobrze, że prawie IDEALNIE? A co dokładniej nie pasuje? Koła, faktycznie są dość abstrakcyjne, i również mi się po dłuższym czasie nie podobają. Natomiast co nie tak jest na tyle tego bota? Ogniwo ze strzałką dorysowałem po to, by ludzie mogli się skapnąć, że to jest miejsce dla źródła zasilania. Tym bardziej, że to PracticeBot, który sam w sobie musi być jednoznaczną instrukcją... Może chodzi o światła? |
Układ tych świateł i innych ustrojstw mógłby byc inny. :p Ale to jest naprawdę prawie idealne. |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 04-06-2011, 15:28
|
|
|
Madman07 napisał/a: | I tak po przeniesieniu tego do 3d, niektóre rzeczy mogą się zmienić jak to zawsze bywa :p |
Racja. Mam też wrażenie, że nadwozie (inaczej karoseria? Nie znam się na motoryzacji...) jest trochę za wąskie i niektóre kształty całości mogą nie wyglądać za dobrze w 3D. Cóż, w 3D da się to wszystko lepiej skorygować...
Czyli mówicie, że się Wam podoba? Jak tak, to mogę zostać oficjalnym designerem w Naszym wspólnym projekcie. Mam jeszcze mnóstwo pomysłów na roboty, np. robot kopacz. Specjalny robot z odpowiednio dużymi wiertłami, kopiący podziemne tunele. Przyda się np. do wywiercenia tunelu przez jakąś górę, aby boty kołowe mogły przejechać . Jakiś robot nurek z harpunem do zabijania podwodnych owadów (są takie). Co do AlienBug'ów, zawsze marzyłem o modliszce i ślimakach ... |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-06-2011, 22:35
|
|
|
A ja jestem chyba gotowy, żeby zostać oficjalnym programistą tego projektu. Zaczynam rozumieć UnrealScript. Miło jest zobaczyć własny HUD w grze albo chociaż prośba o potwierdzenie chęci wyjścia z gry
[ Dodano: 04-06-2011, 22:38 ]
PS. Jako że ustaliliśmy nazwę dla gry pozwoliłem sobie zmienić tytuł tematu. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 05-06-2011, 11:05
|
|
|
krzys_h, to fajnie. Jak zrobisz pierwsze menu do gry z ustawieniami i możliwością włączenia mapy to będzie ekstra |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 05-06-2011, 13:50
|
|
|
Zainstalowałem sobie Autodesk Maya 2008. Znacie jakieś dobre poradniki? |
_________________
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 05-06-2011, 18:32
|
|
|
Do czego służy Maya?
Myślę, że niedługo można pokusić się o założenie SVN (kiedy zaczniemy robić mapy/grę etc), tak, żeby ułatwić sobie pracę.
P.S. Practice Bot w 3ds maxie. Jakkolwiek widać gdzieniegdzie jakieś niedociągnięcia, powinny zniknąć po nałożeniu tekstur i eksporcie do UDK. Wnętrze kół będzie do poprawy jak wymyśle, jak zrobić je lepiej. Jak widać na obecnym poziomie, wszystkie boty będą używać takich samych kół, i ich wymiary będą bardzo podobne.
krzys_h, jak by Ci się udało, to weź zaglądnij w kod pojazdów. Podobno nie ma żadnych info jak zrobić własne, a będziemy tego potrzebować.
|
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 05-06-2011, 19:26
|
|
|
Maya to jakby okrojona wersja 3ds maxa, która skupia się głównie na modelowaniu obiektów i animacji.
P.S Czy mógłbym zamieścić twoje prace w galerii na stronie głównej? |
_________________
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 05-06-2011, 19:27
|
|
|
A. Jaki format plików używa, *.max ?
Możesz |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 05-06-2011, 19:36
|
|
|
Używa formaty takie jak: *.ma i *.mb |
_________________
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-06-2011, 19:59
|
|
|
Madman07 napisał/a: | Jak zrobisz pierwsze menu do gry z ustawieniami i możliwością włączenia mapy to będzie ekstra |
Coś się pomyśli.
Madman07 napisał/a: | krzys_h, jak by Ci się udało, to weź zaglądnij w kod pojazdów. Podobno nie ma żadnych info jak zrobić własne, a będziemy tego potrzebować. |
http://udkc.info/index.ph...lding_a_vehicle
Tylko, że te pojazdy to takie, do których astronauta by wsiadał, a nie kierował nimi za pomocą programów lub zdalnie.
Madman07 napisał/a: | Myślę, że niedługo można pokusić się o założenie SVN (kiedy zaczniemy robić mapy/grę etc), tak, żeby ułatwić sobie pracę. |
Koniecznie! Bo obecnie pozmieniałem już "kilka" plików konfiguracyjnych i już nawet nie pamiętam które... A UDK ma coś takiego jak Perforce Source Control, może to się na coś przyda...
Madman07 napisał/a: | Practice Bot w 3ds maxie. Jakkolwiek widać gdzieniegdzie jakieś niedociągnięcia, powinny zniknąć po nałożeniu tekstur i eksporcie do UDK. Wnętrze kół będzie do poprawy jak wymyśle, jak zrobić je lepiej. Jak widać na obecnym poziomie, wszystkie boty będą używać takich samych kół, i ich wymiary będą bardzo podobne. |
Trzeba znaleźć kogoś od tekstur. Mógłbyć wstawić te obiekty, bo chciałbym się pobawić jeszcze trochę modelami w UnrealScript, a niezbyt ładnie modeluję?
PS. Jutro wyjeżdżam, więc nie będę mógł się zajmować projektem. Wracam w sobotę. Może uda mi się zaglądać na forum przez Operę Mini i obserwować postępy. |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
|