Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: adiblol
27-02-2009, 15:21
Szalona fabuła
Autor Wiadomość
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 06-11-2008, 22:50   RE: Szalona fabuła

misja 39 Syrmen 1 : są problemy z zasięgiem a musimy odebrać ważną transmisję - projekty Robota Owadnika (stare projekty były w bazie danych statku kosmicznego która uległa uszkodzeniu od asteroidy), aby wyprodukować nowego pełnofunkcjonalnego owadnika. Udajemy się na wysoką górę (aby zminimalizować tłumienie fal radiowych przez atmosferę) i w tym momencie wychodzi z zarośli król obcych i rozpoczyna produkcję prymitywnych organizmów - minios. One naprawdę żądlą ale tylko minimalnie. musimy przenieść tytan ok. 30m i wybudować stację radarową i szybko wracać aby na tej górze miniosy nam nie zabrały zbyt dużo osłony. Potem budujemy fabrykę robotów i robota owadnika i misja się kończy.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 10-11-2008, 19:49   RE: Szalona fabuła

Misja 40 Intos 1
Naszym zadaniem jest znalezienie kluczy do skrytki, gdzie znajduje się tajemniczy nowy robot. Klucze znajdują się daleko od siebie. Trasa jest długa. Uwaga na pająki i mrówki które grasują blisko naszego statku. Mamy do dyspozycji 2 kostki tytanu, szperacza latającego(by znaleźć miejsce na elektrownię i klucz w pobliżu statku [{budujemy kopalnię}]) oraz transporter na gąsienicach.Misja kończy się zwycięstwem gdy znajdziemy wszystkie klucze.
Ostatnio zmieniony przez Abadon 18-04-2009, 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 10-11-2008, 22:57   RE: Szalona fabuła

misja 41 Intos 2 : przy starcie nastąpiła awaria silnika i musieliśmy awaryjnie lądować. Musimy wybudować Robota Budowlanego i korzystając z jego nowej funkcji - lasera (laser ten przenika przez tytan i może naprawiać mechanizmy wewnętrzne) naprawiamy silnik odrzutowy. Uwaga: podczas naprawiania musimy wykazać się zręcznością ponieważ w trybie lasera sterujemy nim ręcznie. Podczas misji będą atakować nas miniosy lecz wieża obronna powinna załatwić sprawę.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 11-11-2008, 13:55   RE: Szalona fabuła

Misja 42 Pluton 1: Na plutonie jest o dziwno dużo tytanu, uranu i energi w podglebiu, a takze na powierzchni tytanu, i troche uranu. Nie ma owadów. Nasza misja polega na zebraniu surowcow i założeniu bazy. Odkrywamy nowego robota - Robot wiertniczy. Służy on do odwiertow. Musimy uzupełnić w naszym statku paliwo, a na tej planecie jest ropa naftowa i gaz ziemny. Kto by pomyslał że pluton jest tak bogaty w zasoby. Musimy też wybudować stacje wiertniczą, gdyż robot jest tylko próbnikiem, a stacha wiertnicza da dużo większe wydobycie. Ładujemy statek w robota na kołach, torche kostek tytanu, napełniamy zbiorniki paliwa. Odlatujemy na księżyc plutona, ponieważ na jego księżycu może też być dużo zasobów.
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
 
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 11-11-2008, 13:58   RE: Szalona fabuła

Misja 43 Ksieżyc plutona 1: Na ksieżycu jest tylko tytan, budujemy również nowego robota (automatyczny statek kosmiczny), może on przewożic roboty i surowce między plutonem a jego ksieżycem. Misja kończy sie powodzeniem gdy na pokład załadujemy transporter na gąsiennicach, oraz będzie tam nasz transporter na kołach i 4 kostki tytanu, 4 zywkłe ogniwa i 4 ogniwa atomowe. Musimy zrobić zapas, gdyż następne planety mogą okazać się mniej przyjazne pod względem zasobow i obcych. Odlatujemy!
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 11-11-2008, 21:31   RE: Szalona fabuła

Misja 44 - Neptun 1:

Musimy odnaleźć pozostałości po sondach kosmicznych i wydobyć z nich informacje gdyż Houston podejrzewa że na Neptunie były obce organizmy, ale zastraszyły one komputer tak, że on nie przysłał o tym danych. Aby wydobyć informacje musimy zbudować Robota Analizatora (analizuje kształty, kolory, pole magnetyczne itp. i zapisuje w bazie danych) i Superkomputer (po prostu komputer do wymagających obliczeń). Po zrobieniu zdjęć sond i zanalizowaniu ich w Superkomputerze (ok. 5 minut) możemy odlatywać na Uran.

Uwaga: Superkomputer wymaga chłodzenia! Do tego celu wykorzystujemy Wsad Lodowy, wytwarzany przez Robota Zamrażarkę. Taki wsad trzeba wymieniać co 30 sekund bo inaczej Superkomputer ulegnie zniszczeniu.

Uwaga: na Plutonie jest trudny teren ale jest na to rada: tworzymy Owadnikiem kulę materii organicznej, wkładamy ją do Laboratorium i badamy Napęd na nogi.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 14-11-2008, 14:24   RE: Szalona fabuła

Misja 45 Neptun 2
Na tej planecie ,jak komputer (ten z poprzedniej misji) podał ,okazało się że żyli tam obcy. Na dodatek kiedy wybudowaliśmy radar to wykrył ogromną ilość obcych. Musimy być szybcy by uchronić się przed zbliżającą się inwazją. Mamy 8 kostek tytanu ,8 ogniw nuklearnych ,szperacza na nogach oraz transporter na nogach do krórego możemy dodać przyczepkę (budujemy po to fabrykę robotów). Mamy mało tytanu musimy szperaczem znaleźć odpowiednie miejsce na wybudowanie kopalni (jest tylko jedno i blisko statku). Następnie budujemy hutę ,byle gdzie elektrownie i następną kopalnię (cały Neptun ma ogromne pola energii i wszędzie złoża uranu ,poza tym gdzie szperacz znajdzie złoża rudy tytanu).
Obcy zliżają się są to osy ,pająki ,mrówki ,miniosy (przyda się osłaniacz ten ulepszony) ,komary. Budujemy czym prędzej wieże interenergiochłoną-obroną. Budujemy tych wież z ojkoło pięć. Oczywiście musimy postarać się by nasz astronauta był w bezpiecznym miejscu ,więc udajemy się na wyrużniającą się górę i patrzymy jak nasze roboty bojowe odpierają zwyscięsko inwazję obcych. Misja kończy się zwycięstwem kiedy to wszystkie obce organizmy zginą.

Nowy dodatek: przyczepka-umożliwia nam podłączenie do robota transportera (z wyjatkiem latającego) i załadunek na nią 6 róznych ładunków.

Nowy obcy:komar neptunowy-zamraża nasze roboty na 20 sekund ,nie niszczy ich.
Ostatnio zmieniony przez Abadon 14-11-2008, 14:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 14-11-2008, 22:03   RE: Szalona fabuła

Jaki ulepszony osłaniacz? Dotychczas osłaniacze tylko rozgrzewały boty i wykrywały promieniotwórczość.

Misja 46 - Okolice Proximia Centauri (taka gwiazda) 1

Ta misja jest nietypowa gdyż toczy się w przestrzeni kosmicznej a nie na planecie. Za pomocą dział w statku kosmicznym musimy rozwalić statek kosmiczny Króla Obcych. Ale uwaga: gwiazda nas przyciąga i jeśli nas nadmiernie przyciągnie to mamy problem (spalamy się). Nowa funkcja statku kosmicznego: można go programować i ma działo główne (strzela dużą siłą ognia), 16 dział dodatkowych (strzelają małą siłą ognia, ale automatycznie zestrzeliwują meteory, asteroidy i inne śmieci kosmiczne) oraz Odzyskiwacz Kosmiczny (zbiera pył kosmiczny, mikrometeory i inny złom i przerabia je na tytan). Nie ma możliwości ręcznej kontroli strzału. Houston przysyła nam jakiś stary program dla działa do zabijania mrówek a my musimy go przystosować do zestrzelenia statku Króla Obcych.
Natomiast podczas walki ze statku Króla Obcych wylatują rakiety, ale można je zneutralizować budując przeciwrakiety (z 1 tytanu buduje się 10 przeciwrakiet). Jeśli jednak jakaś rakieta trafi nasz statek kosmiczny, tracimy 9% osłony.
Po zestrzeleniu statku Króla Obcych ten wyskakuje ze swojego statku i korzystając z napędu naturalnego (gazy trawienne :) ) dociera na jakąś najbliższą planetę. W kolejnej misji będzie osłabiony ze względu na różnicę ciśnień podczas podróży.

Nowe funkcje dla CBota do programowania statku kosmicznego:
Stała AlienSpaceShip - statek kosmiczny Obcych
Funkcja createRocket(int num) - produkuje podaną ilość rakiet i wysyła je
Funkcja fire(float time, int id) - Dodatkowy parametr to numer działa, działo główne ma 0.
Funkcja autoFire(); - Sprawdza czy w pobliżu statku nie ma jakichś śmieci a jeśli są to automatycznie je zestrzeliwuje.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 14-11-2008, 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Losparkeros 


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2
Wysłany: 17-11-2008, 21:37   RE: Szalona fabuła

Misja 47 - Awaria statku

Po walce z Królem Obcych nasz statek leci dalej. Nieoczekiwanie natrafiamy na chmurę gazów trawiennych wydalonych przez Króla. Smród jest nieznośny i oślepieni zderzamy się z meteorem. Po awaryjnym lądowaniu statek rozlatuje się na części. Nie możemy nic budować ale szczęście ta planeta została już przez kogoś skolonizowana i jest na niiej kilka botów. Oto nasz cel: stworzenie nowego statku kosmicznego za pomocą awaryjnego działa neutronowego - potrzeba na to 10 kostek tytanu. Planeta jet zamieszkana przez naszych starych znajomych - pająki, mrówki, robale i osy. A więc zbierając tytan będziemy także zmuszeni odganiać się od naszych "namolnych adoratorów". Po wybudowaniu statku trzeba będzie też znaleść jakieś wskazówki o Królu Obcych w postaci zmaterializowanego odchoda. W kolejnej misji ścigamy go dalej aby go ostatecznie dopaść.
_________________
Oto nowy podpis.
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 17-11-2008, 22:08   RE: Szalona fabuła

Misja 48 - Pendrom 1

Lądujemy na planecie i szykujemy się do schwytania Króla Obcych i zabrania go do niewoli (w późniejszych misjach on może z niej uciekać itp. więc to nie koniec gry). W tym celu badamy nowego robota Siatkownika, który może ustawiać siatki (takie jak ogrodzeniowe tylko dużo dużo mocniejsze). Otaczamy siatką Króla Obcych i on niczego nie podejrzewając chodzi sobie od jednej ścianki do drugiej.. Musimy wzlecieć statkiem kosmicznym i uniemożliwić mu odlecenie (przycisnąć do ziemii) a robot Siatkownik w między czasie zabezpieczy "klatkę" od góry. Po tym musimy zaprzęgnąć Komputer DNA do wynalezienia sposobu na komunikację komputerów z mózgiem Króla Obcych co na pewno przyspieszy nasze badania i da nowe możliwości.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 17-11-2008, 22:59   RE: Szalona fabuła

hmmm moze juz czas na sklejanke zdazen z SF (szalonej fabuly)?? oczywiscie to tylko propozycja ale jak by co ja ciagne dalej
misja 49 Pendrom 2
Po analiuzy kodu DNA krola obcych wyszlo na jaw ze jego kod genetyczny jest bardziej skaplikowany niz sie przypuszczalo. Wygenerowanie takiego kody moze zajac troche czasu a w dodatku "kopie" krola wychodza nie w pelni sprawne oraz gina w ciagu 1 dnia poniewarz nie maja stabilizacji zyciowej (w naturalny sposob uruchomionego serca i mozgu). aby zapobiec smierci kolejnego klona badamy w laboratorium dwa nowe wynalazki:
1. Zmniejszacz - (chyba nie musze wyjasniac ale na wszelki wypadek wyjasnie) zmniejsza wszystko do rozmiarow mikroskopijnych c daje mozliwosc dostania sie do organizmu
2. Sonda sterownicza - jest to robot o dosc duzych rozmiarach ale umozliwia opanowanie organizmu od wewnatrz
Zmniejszamy sade i dostajemy sie do organizmu klona krola
nastepne misje beda toczyly sie w jego organizmie
_________________
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 18-11-2008, 11:45   RE: Szalona fabuła

Misja 50 - Pendrom 3

Musimy szybko udać się do jego mózgu i tam podłączyć odpowiednio sztuczne nerwy według instrukcji jaką przysłało nam Houston a ponadto podrażnić go impulsami żeby uzyskał stabilizację życiową. Jeśli się z tym nie uporamy w ciągu 12 minut to on umrze i na skutek "zapadania się" ciała zmiażdży sondę.

Po tym przełączamy się na człowieka który jest na zewnątrz, tworzymy jeszcze jedną sondę sterowniczą, również ją zmniejszamy, wchodzimy do mózgu oryginalnego Króla Obcych i tam umieszczamy drugą radiostację. Uwaga! Jeśli będziemy w mózgu dłużej niż 2 minuty to Król Obcych to wykryje (ma doskonalsze systemy od klona), potraktuje nas jadem z gruczołów wewnątrzmózgowych i sonda sterownicza się zniszczy.

Jeśli się pomylimy podczas którejś operacji w mózgu to Król Obcych lub jego klon będzie miał nieprzewidziane zachowania, np. rozwali całą klatkę albo pochłonie statek kosmiczny, w takim wypadku misja może zakończyć się niepowodzeniem.

Po tym wszystkim budujemy stację radarową do przekazywania informacji i informacje z jednego mózgu przeniosą się do drugiego.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Piter


Twoja ulubiona misja: Na wulkani analiza badań
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 48
Wysłany: 18-11-2008, 11:46   RE: Szalona fabuła

Dobre.
To ja teraz napiszę:
Ziemia2 - misja 2
Musimy zbudować fabrykę robotów i zbudować wszystkie roboty.
Później dajemy je na statek kosmiczny ale działo fazowe musi zostać.
Musi wyniszczyć 100 mrówek, 200 pająków, i 5 królowych obcych. Oczywiście ten robot nie może zostać zniszczony.
Po zniszczeniu wracamy na statek kosmiczny.
I odlatujemy.
Pierwszy raz pisze na szalonej fabule.
Ostatnio zmieniony przez Piter 18-11-2008, 14:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 18-11-2008, 15:02   RE: Szalona fabuła

Piter: dopisujemy się do POPRZEDNIEJ misji, tak aby pasowało fabularnie !!! Jeśli chcesz pisać S.F. od nowa to musi być zgoda admina.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 18-11-2008, 15:29   RE: Szalona fabuła

misja 51 pendrom 4
Po udanej operacj udaje sie wychwycic ultradzwieki ktorymi owady sie komunikuja
okazuje sie ze krol obcych istnial jeszcze przed afera z zanieczyszczona atmosfera starej ziemi i ze przyemierzyl dosc spory kawalek wszechswiata. Na co 20 planecie odwiedzonej zakladal kolonie przykladem tego jest krolowa obcych na nowej ziemi lecz gdy ja zniszczylismy ukryl sie i nie przemierzl galaktyki. Imperialisci do ktorych dotarla wiesc ze ich krol zostal zlapany wpadli w szal i zaczeli dewastowac wszystkie kolonie ludzkie jakie dotychczas udalo sie nam zalozyc jedyne wieksze zbiorowiska ludzi to nowa ziemia i kolonia z krolem obcych cel misji jest prosty: po prostu przezyc i uciec z planety gdy udaje nam sie uciec mrowki odzyskaly krola i zaczely zakladac swoja glowna baze tym razem na Pendromie
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012