|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Przesunięty przez: adiblol 27-02-2009, 15:21 |
Szalona fabuła |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-10-2008, 10:33 RE: Szalona fabuła
|
|
|
misja 29 Terutia 1: Planetoida ma dwa rodzaje gruntu: lodowiec i skalę. ma dużo kryształów (przenośnych), ale niektóre są pod wodą i trzeba je wyłowić nurkiem. Należy zebrać 15 sztuk bo przydadzą się do odnowienia (w którejś z kolejnych misji) powłoki w statku kosmicznym po pobycie na Spinie. Występują lodogryzy (obcy którzy żyją pod lodem i w momencie przejazdu nad nimi robota gryzą go powodując utratę osłony). Aby się przed nimi uchronić trzeba zbadać i wybudować nowy budynek - radar podziemny. Wykrywa on robale pod ziemią i lodogryzy. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 31-10-2008, 15:17 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 30 TNT 1
Wylondowaliśmy na planetoidzie TNT. Jak niełatwo się domyślić jest tam dużo materiałów wybuchowych. Mamy do dyspozyji hute o nazwie radioaktywnukre. Wytwrza ona Ładunek TNT ,ale o innnej kolorystyce kwardat jest żółty jak poprzedni tylko u góry jest czerwone pole. Naszym celem jest ostrożne ustanowienie tych ładunków na właściwe miejsce (które wskazali nam ludzie z Houston). Następnie testujemy nowy robot NTN którego celem jest bezpieczne przeworzenie ładunków (max. 5). Robot NTN ma pięć pasków osłony (nie wiedziałem jak nazwać te wskażniki co są w Colobocie) i mniej traci ze wszelkich obrażeń. Misja kończy się zwycięstwem po tym jak robotem najedziemy (dotykamy tak by wybuchły jerzeli się źle wysłowiłem) na sześć ładunków TNT. |
Ostatnio zmieniony przez Abadon 31-10-2008, 17:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-10-2008, 16:36 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Jest wiele niejasności w twoim opisie:
- z czego ta huta wytwarza to nowe TNT? Ze zwykłego?
- Cytat: | Następnie testujemy nowy robot NTN którego celem jest bezpieczne przeworzenie ładunków (max. 5). Robot NTN ma pięć pasków osłony i mniej traci ze wszelkich obrażeń. Misja kończy się zwycięstwem po tym jak robotem najedziemy na sześć ładunków TNT. | - nie rozumiem - jak "najedziemy"? W Colobocie nigdy nie można było jeździć po przedmiotach.
Ja zrozumiałem to tak:
Misja 30 TNT 1:
Wylądowaliśmy na planetoidzie TNT. Jak niełatwo się domyślić jest tam dużo materiałów wybuchowych. Mamy do dyspozycji hute o nazwie radioaktywnukre. Ze zwykłego TNT wytwarza ona ładunek o innej kolorystyce: kwardat jest żółty jak poprzedni tylko u góry jest czerwone pole. Naszym celem jest ostrożne ustanowienie tych ładunków na właściwe miejsce (które wskazało nam ludzie z Houston NIE Hudson!!!). Następnie testujemy nowy robot NTN którego celem jest bezpieczne przeworzenie ładunków (max. 5). Robot NTN ma pięć pasków (??? chodzi o wskaźniki ???) osłony i mniej traci ze wszelkich obrażeń. Misja kończy się zwycięstwem po tym jak robotem przewieziemy sześć ładunków TNT.
Czy dobrze zrozumiałem? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 31-10-2008, 17:03 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Przepraszam ,to wszystko przez te reklamy które mi przeszkadzały i rozpraszały. Trochę się zrobił bałagan ,to teraz zrobie sklejkę. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-10-2008, 17:14 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Hmm może najpierw napisz misję 30 a ja zrobię sklejkę.
[dodane]
Aha sorry ty już poprawiłeś ale nie rozumiem nadal z tą hutą. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 31-10-2008, 17:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 31-10-2008, 17:16 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Sklejka.
Sklejka wywalona, lepsza jest niżej, a ta tylko zaśmieca bazę i uniemożliwia mi przeczytanie tej strony z Opery Mini ("Błąd: brak pamięci.") |
Ostatnio zmieniony przez adiblol 10-02-2009, 11:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-10-2008, 17:52 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Trochę lepsza sklejka (poprawiłem ORTy itp.)
Misja 1 - Ziemia 1:
Jesteśmy na ziemskiej pustyni (ewentualnie na stepie). Na odlot czeka statek, potrzeba tylko zebrać jeszcze kilka surowców. 4 kostki tytanu oraz 4 ogniwa elektryczne wyprodukowane z tych pierwszych należy dostarczyć na statek. Potem należy poczekać na pozwolenie na lot od Houston, które uzyskamy po wykonaniu kolejnej misji.
Misja 2 - Ziemia 2
W tej misji trzeba znaleźć rudę uranu i przerobić ją na Atomowe ogniwo, ponieważ będzie potrzebne dla nowego typu robota. Dostarcz ogniwo na statek i odleć.
Misja 3 - Mars 1
Lądujemy na Marsie.
Mamy za zadanie zbudować radar w kraterze na północnym wschodzie mapy. W zachodniej części znajdujemy dolinę, w której znajduje się sonda Phoenix z kilkoma w połowie naładowanymi ogniwami elektrycznymi i jednym w całości. Musimy zbudować centrum badawcze, wykonać program na latanie, zbudować transporter latający, wyposażyć go w ogniwo i przenieść kostkę tytanu do krateru, aby móc zbudować radar. Misja kończy się zaraz po jego zbudowaniu.
Misja 4 - Mars 2
Wybudowany radar wykrył obecność Obcych organizmów. Trzeba się z nimi rozprawić. Wybuduj działa i zaprogramuj je tak by wybiły wszystkich Obcych. Radar wykrył też typ tych organizmów, są to mrówki.
Misja 4a - Mars 3
Po zniszczeniu mrówek mamy za zadanie znaleźć Czarną Skrzynkę. Lecz najpierw musimy wybudować radar, który ją zlokalizuje. Przed odlotem zabierz ze sobą działa i Czarną Skrzynkę na statek.
Misja 5 - Tropika 1
Lądujemy na tropice lecz od razu okazuje się że jest ona zamieszkana. Zabij wszystkie osy działami które są na statku.potem zbuduj fabrykę robotów i centrum badawcze by dostać nowy typ robota, a mianowicie: robota granatnika.
Robot granatnik to robot który zrzuca coś z powietrza tak jak osa. A dokładniej zrzuca kule niszczycielskie jak materia organiczna, które bot sobie tworzy. Ale może też przenosić inne rzeczy.
Misja 6 - Tropika 2
W pobliżu miejsca lądowania są miny. Musimy je unieszkodliwić wykorzystując... mrówki! Mamy ich (mrówek) nieograniczoną ilość dzięki pracy królowej. Ale zostawiamy jedną minę żeby zabić królową. Mrówki chodzą za człowiekiem i robotami (królowa też), mrówki również normalnie strzelają. Misja wygrana gdy nie ma min i królowej.
Misja 7 - Tropika 3
Musimy zabrać Czarną Skrzynkę w której są nowe plany statku kosmicznego. Ale najpierw trzeba zniszczyć obce organizmy a mianowicie Osy Sanitariusze
Nowy Statek kosmiczny - inne kolory i 4 miejsca na ogniwa nukrelarne (bez nich nie polecimy)
Osa sanitariusz - zwykła osa tylko ma na odwłoku krzyżyk na białym tle zamiast strzelać z materii organicznej zrzuca je na martwe mrówki i osy
Misja 8 - krystalia 1:
Musimy zdobyć surowce do budowy nowego statku kosmicznego: 5 tytanow, 8 rud uranu, 3 kryształy (takie niebieskie kwarce tylko że przenośne). Budujemy nowy statek kosmiczny (normalnie działem neutronowym). Podczas budowania (trwającego 160 sekund) musimy odeprzeć atak robali bo inaczej statek będzie zawirusowany! Potem zdobywamy elektrownię atomową (nie da się wybudować) otoczoną przez pająki i produkujemy ogniwa dla statku. Odlatujemy (stary statek zostaje na pułapkę).
Misja 9 - Nowa ziemia 1:
Niestety robaki zawirusowały stary statek kosmiczny i poleciały na nową ziemię. Kierujemy teraz Houston robotami na Nowej Ziemii (astronauta leci do nas) musimy się obronić przed Roblami, mrówkami i osami. Za 10 minut mamy do dyspozycji 5 dział frazowych dziesięć latających zwykłych z ogniwami atomowymi Jeżeli wytrwamy 10 minut to astronauta rozwali wszystkie mrówki wieżami w statku kosmicznym.
Misja 10 - Nowa ziemia 2:
Sterujemy robotami i mamy za zadanie odnaleźć astronaute który wylądował na nowej ziemi. Musimy uważać na osy i mrówki i nie dopuścić do zaatakowania astronauty. Misja udana gdy odlatujemy astronautą z robotami nowym statkiem.
Misja 11 - Nowa ziemia 3:
Musimy zanieść na statek klucze A, B, C, D od skrytki. Występuje królowa która rodzi wszystkie rodzaje owadów (oprócz królowej).
Misja 12 - Nowa Ziemia 4:
Mając już klucze zdobywamy skrytkę z niezniszczalnym orgashooterem z atomówką, wybijamy osy (daleko od królowej) które strzegą działa fazowego i owym działem zabijamy królową (orgashooter pomaga). Odlatujemy.
Misja 13 - Saria 1:
Na górzystym terenie musimy odnaleźć TNT unikając mrówek. Nie mamy radaru ani żadnej broni, jedynie transporter na nogach i astronaute.
Misja 14 - Saria 2
Nasz astronauta ponownie stracił pamięć, po tym jak naukowcy z Houston przesłali wiadomość z misją o zdobyciu czarnej skrzynki, niestety na Sarii były robaki i wiadomość została zmodyfikowana, trzeba był odnaleźć silny ładunek TNT zamiast czarnej skrzynki. Naszym zadaniem jest znaleźć kombinezon, zostawiony przez ostatnią ekspedycję w kanionie o nazwie Sarialol. Jest tam dużo pająków i robaków, na szczęcie na samym początku znajdziesz dwa robty działo i osłaniacz, zasilone baterią atomową. Znalezienie kombinezonu oznacza nasze zwycięstwo.
Misja 15 - Saria 3:
Mając do dyspozycji brygadę robotów (transportera latającego, działo na nogach, uderzacza) musimy znaleźć czarną skrzynkę. Jest w labiryncie gór, dodatkowo schowana między jakimiś gęsto nastawiamymi ruinami w których kryją się mrówki. W powietrzu grasują osy sanitariusze. Nie można wybudować radaru.
Misja 16 - Europa (księżyc Jowisza) 1
Wracając na Ziemie z czarną skrzynką, zatrzymujemy się na księżycu Jowisza. Jest tam bardzo zimno (-86 stopni Censjusza) ale atmosfera jest z tlenu, występują tam kryształki podobne jak w Krystalii, Hudson nie przekazało informacji o złożach. Naszym zadaniem jest rozpuszczenie twardej powierzchni lodu, nowym robotem o nazwie hotbot. Następnie pobramy wodę następnym nowym robotem laboratniakiem do specjalnego pojemnika. UWAGA ze względu na niską temperaturę roboty się zacinają np, w robocie działo zamarza i nie można ruszać, jest na to jeden rada budujemy laboratorium i klikamy na nowy typ osłaniacza, ktory opocz wcześniejszych funkji ma nową-rozgrzewa boty. Inna ważna wskazowka to to żeby nie budować botw o kołach(koła się ślizgają). Następnie odlatujemy.
Misja 17 - znowu Mars 1:
Jesteśmy na Marsie. Musimy odnaleźć naszą bazę ale uwaga: w trakcie pobytu na Europie zamarzł nam silnik odrzutowy, dlatego musimy znaleźć tytany (blisko statku) i zbudować transporter latający. Szukamy transporterem bazy i zauważamy dużo tajemniczych okrągłych obiektów (nieaktywne jaja obcych). Po znalezieniu bazy raportujemy o tym Houston i budujemy brygadę obronną (jakby co). Misja kończy się gdy w pobliżu bazy powstają 2 orgashootery na nogach, 3 latające, 1 uderzacz i osłaniacz z atomówką, elektrownia, stacja energetyczna, wieża obronna i baza surowcowa tytanowa (kopalnia i huta). Gdzieś w okolicy jest szperacz, kostka tytanu, 2 rudy tytanu i jedna uranu na powierzchni (to umożliwia zbudowanie brygady)
Misja 18 - Mars 2:
(wpis ten został napisany przez dziecko neo, ale ze względu na ciągłość akcji musi zostać tutaj uwzględniony)
Musisz zabrać wszystko na statek, nawet całą planetę.
Misja 19 - Księżyc 1:
Musimy zbadać 2 nowe budynki: Wyrzutnię (wystrzeliwuje wielkie obiekty, pobiera olbrzymie porcje energii) i Szybką elektrownię (stacja energetyczna pozwalająca na naładowanie w ciągu sekundy 40 baterii, zasięg działania 20 metrów). Na Księżycu wszędzie jest energia więc budujemy obok siebie wyrzutnię i szybką elektrownię po czym używamy wyrzutni do wystrzelenia Marsa na swoje właściwe miejsce w układzie słonecznym uprzednio zabierając z niego wszystko z powierzchni.
Misja 20 - Księżyc 2:
Musimy wybudować nowy budynek: Depozyter. Można w nim zmieścić 100 przedmiotów i 20 robotów. Ma osłonę 30 razy bardziej wytrzymała niż normalne budynki. Naszą misją jest przetestowanie depozytera przez umieszczenie w nim robotów i surowców. Następnie odlatujemy samym człowiekiem.
Misja 21 - Ziemia 1:
Lądujemy w Beskidzie Niskim na łące. Naszym zadaniem jest znaleźć jakieś gospodarstwo jednocześnie unikając komarów i żmii. Trzeba pokonać las i unikać myśliwych którzy myślą że boty to UFO.
Komar - 1 ugryzienie powoduje 5-krotne zwiększenie wrażliwości osłony, ponadto zabiera 20% pozostałej osłony (np. jak masz 0,1 to po ugryzieniu będziesz mieć 0,08) niezależnie od wrażliwości
Żmija - powoduje niesprawność botów przez 80 sekund (nie mogą nic robić)
Myśliwy - strzela powodując utratę osłony 10% wartości początkowej osłony (czyli 1, 0.9, 0.8, 0.7, 0.6 itd. przy kolejnych strzałach).
Misja 22 - Ziemia 2
Naszym zadaniem jest odbiór tajnego bota wyprodukowanengo w NASA. Aby tam dotrzeć musimy przejechać przez specjalny tor dowolnym robotem (oczywiście jak najszybszym ponieważ trasa jest długa), uwaga jest mnóstwo pojazdów TNT (około 70) które musimy omijać.
Misja 23 - Ziemia 3:
Tajny robot okazał się być generatorem ogromnego pola które umożliwia wpływanie na ludzkie umysły. Trzeba nim "zaprogramować" ludzi tam gdzie są konflikty zbrojne na ziemii aby przestali walczyć (innymi słowy szerzyć pacyfizm). W tej misji należy przetestować urządzenie na meczu piłkarskim. Jeśli mecz zakończy się wynikiem 0:0 to wygrywamy misję i odlatujemy z botem na granicę Gruzji i Rosji. UWAGA Trzeba chronić bota aby nie wpadł w ręce polityków, terrorystów itp.
Parametry bota:
Zużycie energii: 0,006 zwykłego ogniwa na każdego "nawróconego" człowieka, poza tym na poruszanie się jak Osłaniacz.
Napęd: Gąsienice (jak Osłaniacz)
Prędkość napędu na nogach (trochę szybciej niż gąsienice)
Zasięg działania: 50m
Misja 24 - Ziemia 4
Naszym kolejnym celem jest oczyszczenie środowiska w Czarnobylu. Zbieramy tam pierwiastki promieniotwórcze jak jod i cez, poprzez robota osłaniacza. Uwaga nowa funkcja tego bota, gdy zmienimy kamerę (nie tą gdzie widzimy bota tylko tą drugą) to widzimy te pierwiastki w podczerwieni jako małe niebiesakie kulki. Osłaniacz je zbiera swoim polem siłowym. Nasza misja się kończy tym jak oczyścimy conajmniej 60% środowiska. Uwaga na miny!!!
Misja 25 - Orfenia 1:
Odlatujemy na Orfenię. Musimy tam zutylizować pierwiastki promieniotwórcze.
Najpierw badamy "Piorunochron doświadczalny". Potem go budujemy gdzieś daleko od bazy i kładziemy na jego podeście substancje, po czym szybko uciekamy do bazy.
Przy najbliższym piorunie, który dosięgnie Piorunochron doświadczalny, substancje promieniotwórcze rozłożą się i wyświetlą się komunikaty "Wytworzono strumień cząstek elementarnych.", "Budynek zniszczony" (chodzi o Piorunochron doświadczalny) i ewentualnie "Mrówka śmiertelnie raniona". Wszystko w promieniu 80m od Piorunochrona doświadczalnego zostaje zniszczone. Możemy odlecieć.
Owady: mrówki pałętające się po planszy, zagrożenie niebezpośrednie
Pioruny: co 40 sekund, zasięg 350m.
Piorunochron doświadczalny - budynek który przekształca energię piorunów w strumień cząstek elementarnych. Wygląd podobny do Odgromnika, tylko nie ma czaszy a jedynie igłę. Do wytworzenia cząsteczek elementarnych wymaga rudy uranu (1 szt.). Chroni boty przed burzą tak jak Odgromnik.
Misja 26 - Orfenia 2
Występują nagłe trzesienie ziemi Orfeni (nie planety Ziemi!!!!) nasz człowiek jest daleko od statku, na dodatek wybuchają gejzery lawy. Oparzenia zabierają 1/8 życia, trzęsienie powoduje zanik pamięci (pamiętacie misję na Tropice ,gdzie ekran był za mgłą ,to tu na Orfeni wraz z każdyn wstrząsem robi się gorzej). Gdy dotrzemy na statek odlatujemy. Pokazuje się filmik pokazujący niestety wybuch tej platety ,spowodowane przez nasze elektrownie które pobierał energię (o czym nie wiedziliśmy) z jądra planety. Powstaje pas planetoid, cmentarzysko Orfenii.
Misja 27 - Planetoida Orfenii - Batzgulth:
Musimy zabrać na statek 20 rud tytanu i 14 rud uranu, unikając lawy. Część rudy jest w lawie ale znajdujemy bota który ma odporniejszą osłonę i może przetrzymać do 10 sekund w lawie. Ponadto planeta ma zimne obszary na których trzeba użyć osłaniacza (tego nowego, co rozgrzewa boty).
Misja 28 - Spin 1
Planeta jest bardzo dziwna bo składa się z wielu okręgów otaczających ziemię tej planety. Jest ona bardzo bogata w kostki tytanu oraz w uran, dzięki temu możemy zopatrzyć się w ognniwa jądrowe. Niestety atmosfera nie jest sprzyjająca statek ulega powoli destrukcji. Musimy się spieszyć. Naszym celem jest zbadanie środowiska planety robotem laboratorem.
Misja 29 - Terutia 1:
Planetoida ma dwa rodzaje gruntu: lodowiec i skalę. ma dużo kryształów (przenośnych), ale niektóre są pod wodą i trzeba je wyłowić nurkiem. Należy zebrać 15 sztuk bo przydadzą się do odnowienia (w którejś z kolejnych misji) powłoki w statku kosmicznym po pobycie na Spinie. Występują lodogryzy (obcy którzy żyją pod lodem i w momencie przejazdu nad nimi robota gryzą go powodując utratę osłony). Aby się przed nimi uchronić trzeba zbadać i wybudować nowy budynek - radar podziemny. Wykrywa on robale pod ziemią i lodogryzy.
Misja 30 - TNT 1
Wylądowaliśmy na planetoidzie TNT. Jak niełatwo się domyślić jest tam dużo materiałów wybuchowych. Mamy do dyspozyji hutę o nazwie radioaktywnukre. Wytwarza ona Ładunek TNT, ale o innej kolorystyce kwardat jest żółty jak poprzedni tylko u góry jest czerwone pole. Naszym celem jest ostrożne ustanowienie tych ładunków na właściwe miejsce (które wskazali nam ludzie z Houston). Następnie testujemy nowy robot NTN którego celem jest bezpieczne przeworzenie ładunków (max. 5). Robot NTN ma pięć osłon i pięć pasków - wskaźników osłony i mniej traci ze wszelkich obrażeń. Misja kończy się zwycięstwem po tym podczas jazdy uderzymy w sześć ładunków TNT.
Nowe obiekty:
- sonda Phoenix - (nieopisana)
- Robot granatnik - robot który zrzuca coś z powietrza tak jak osa. A dokładniej zrzuca kule niszczycielskie jak materia organiczna, które bot sobie tworzy. Ale może też przenosić inne rzeczy.
- Nowy Statek kosmiczny - inne kolory i 4 miejsca na ogniwa nukrelarne (bez nich nie polecimy). Budowany z 5 tytanow, 8 rud uranu, 3 kryształów (takie niebieskie kwarce tylko że przenośne).
- Osa sanitariusz - zwykła osa tylko ma na odwłoku krzyżyk na białym tle zamiast strzelać z materii organicznej zrzuca je na martwe mrówki i osy, a one od tego ożywają.
- Robot laboratorniak (także laborator) - bada planety itp. (brak szczegółów)
- Pojemnik laboratorniaka - (brak szczegółów)
- hotbot - roztapia lód w celu jego pobrania (brak szczegółów)
- nowy Osłaniacz 2 - rozgrzewa roboty aby nie zamarzły
- Wyrzutnia - wystrzeliwuje wielkie obiekty, pobiera olbrzymie porcje energii
- Szybka elektrownia - stacja energetyczna pozwalająca na naładowanie w ciągu sekundy 40 baterii, zasięg działania 20 metrów
- Depozyter - do przechowywania i chronienia obiektów. Można w nim zmieścić 100 przedmiotów i 20 robotów. Ma osłonę 30 razy bardziej wytrzymała niż normalne budynki.
- Komar - 1 ugryzienie powoduje 5-krotne zwiększenie wrażliwości osłony, ponadto zabiera 20% pozostałej osłony (np. jak masz 0,1 to po ugryzieniu będziesz mieć 0,08) niezależnie od wrażliwości
- Żmija - powoduje niesprawność botów przez 80 sekund (nie mogą nic robić)
- Myśliwy - strzela powodując utratę osłony 10% wartości początkowej osłony (czyli 1, 0.9, 0.8, 0.7, 0.6 itd. przy kolejnych strzałach).
- Programator umysłu - generator ogromnego pola które umożliwia wpływanie na ludzkie umysły. Zużycie energii: 0,006 zwykłego ogniwa na każdego "nawróconego" człowieka, poza tym na poruszanie się jak Osłaniacz; Napęd: Gąsienice (jak Osłaniacz); Prędkość napędu na nogach (trochę szybciej niż gąsienice); Zasięg działania: 50m
- nowy Osłaniacz 3 - nowa funkcja tego bota, gdy zmienimy kamerę (nie tą gdzie widzimy bota tylko tą drugą) to widzimy pierwiastki promieniotwórcze jako małe niebieskie kulki. Osłaniacz je zbiera swoim polem siłowym.
- Piorunochron doświadczalny - budynek który przekształca energię piorunów w strumień cząstek elementarnych. Wygląd podobny do Odgromnika, tylko nie ma czaszy a jedynie igłę. Do wytworzenia cząsteczek elementarnych wymaga rudy uranu (1 szt.). Chroni boty przed burzą tak jak Odgromnik.
- lodogryzy - obcy którzy żyją pod lodem i w momencie przejazdu nad nimi robota gryzą go powodując utratę osłony
- radar podziemny - wykrywa robale (nawet pod ziemią) i lodogryzy, wyświetla je na mapce tak jak stacja radarowa.
- nowe TNT - ładunek wybuchowy cały żółty, ale u góry ma czerwone pole.
- NTN - bezpiecznie przewozi nowe TNT (max. 5). Robot NTN ma pięć osłon i pięć pasków - wskaźników osłony i mniej traci ze wszelkich obrażeń.
- radioaktywnukra - huta produkująca nowe TNT (z czego?) (brak szczegółów) |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 31-10-2008, 19:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 31-10-2008, 19:50 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 31 - Mervaqu 1:
Lądujemy na kolejnej plantoidzie, ponieważ jej morza zawierają sole mineralne korzystne do naprawy osłony statku. Musimy użyć laboratorniaka do napełniania pojemników morską wodą i korzystając z nowego bota (trzeba go zbadać), Robota Budowlanego, naprawić osłonę statku (najpierw trzeba roztopić 8 kryształów i nanieść je a później resztę rozkruszyć i utworzyć zawiesinę z morską wodą). Po naprawie możemy odlatywać.
Robot budowlany (RB ) - latający robot który może przyczepiać się do budynków i robić na ścianach różne rzeczy. Funkcje:
- polewanie płynami z pojemnika
- rozpuszczanie przedmiotów w płynach
- topienie przedmiotów (zużywa dużo energii, 1.5 zwykłego ogniwa na 1 przedmiot)
- rozkruszanie przedmiotów i ewentualnie tworzenie zawiesin
- odzyskiwanie tytanu kosztem osłony - pobranie 10% tytanu powoduje utratę 12% osłony, tytan odzyskiwany jest w postaci rudy albo kostek (przy kostkach jest większe zużycie energii).
- dodawanie osłony - na zregenerowanie całej osłony budynku potrzebuje 80% kryształu, ale za to pobiera mniej energii niż musiałby na to przeznaczyć Osłaniacz. (nie możemy tej funkcji użyć do regeracji statku kosmicznego gdyż wymagania co do jego niezawodności są większe)
Uwaga: w związku z tym, że pobiera i daje ułamkowe ilości przedmiotów/surowców, posiada wewnętrzne zbiorniki, które mogą te surowce przechowywać. Po zużyciu zawartości wewnętrznego pojemnika po prostu pobiera przedmiot z miejsca na sobie, tak samo z dawaniem tytanu.
Posiada 4 miejsca na przedmioty, 4 na pojemniki z płynami i 2 na baterie do zasilania. Wielkość: 150% Osłaniacza we wszystkich wymiarach. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 03-11-2008, 14:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 05-11-2008, 15:37 RE: Szalona fabuła
|
|
|
misja 32 Tricon 1
Ladujemy na Triconie ktory jest baardzo podobny do ziemy tyle ze tu sklad powietrza jest inny na rosliny to nie wplywa. Po mniejszym rozwineciu bazy (kopalnia , Konwerter , Fabryka robotow) zaczely nacierac na nas obcy byly to 4 mrowki i osa niosaca jakby twardy dysk. zatrzymaly sie przy bazie lecz nie zatakowaly przeciwnie osa zrzocila owy dysk na ziemie. Dysk dalo sie podlaczyc do komunikatora SatCom dzieki czemu moza bylo pzejzec zawartosc okazuje sie ze mrowki z tej planety to emigranci z poprzednich planet ktorzy znalezli tu schronienie owi emigranci uciekli tutaj juz po smierci krolowej a houston wyslalo za nimi minirobota z kamerka ktorego filmy zapisal na dysku dowiadujemy sie ze odcy zostali podzielni na 2 grupy:
1.Emigranci - sa przyjaznie nastawieni poznac mozna ze nie atakuja i ze maja jeszcze prawo ktore mowi ze jesli ktos zabije matke owy ktos stanie sie ich matka
2.Imperium - Ich przywudca jest Krol obcych ktory za pomoca szczatkow stworzyl wraz z innymi owadami inkubator obcych ktro wylega stare i nowe gatunki obcych
Na dysku byl tez plan nowego robota "RobotOwadnik" ktory podobnie jak inkubator wylega obcych ale tylko mrowki osy i pajaki
Odlatujemy z planety z 2 mrowkami i Robotemowadnikiem
RobotOwadnik:
Wytwaza owady koszt jednego owada - jeden pasek przy zwyklym ogniwie elektrycznym , pol paska przy atomowym
osłona : taka jak u transportera
moze pochlaniac DNA nowych gatunkow obcych poprzez pobranie probki z jaja przy czym jajo ulega zniczeniu
hmm jak by co to jest moja pierwsza szalona fabula tu dopisana ;P |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-11-2008, 15:54 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 33 - Tricon 2:
Lądujemy w obszarze opanowanym przez Imperialistów (za 2 minuty będzie atak). Musimy szybko znaleźć stację energetyczną i zrobić robotem owadnikiem masę Emigrantów do walki z Imperialistami (można pomagać sobie działami i udoskonalonymi wieżami obronnymi). Po odparciu pierwszego ataku (Robale i Pająki) i zdobyciu próbek DNA Robali musimy odnaleźć główną kolonię Króla Obcych (będziemy z nim walczyć w następnej misji).
Udoskonalona wieża obronna - ma wbudowany analizator tkanek i mózgów Obcych dzięki czemu zabija tylko Imperialistów, zostawiając Emigrantów w spokoju. Musi zostać zbadana w Centrum Badawczym. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 05-11-2008, 16:23 RE: Szalona fabuła
|
|
|
misja 34 tricon 3
Gdy docieramy z armia do terenu gorzystego okazuje sie ze imperialisci zastawili pulapke na nas czesc sie dydostala ale wiekszosc zostala w sidlach i zostala pojmana jako jency. Budujemy osade gdzie regenerujemy swoje sili a za niewielkim wzgorzem znajdujemy stare al nadal do wysiedzenia jajo obcych. pobieramy DNA i wylegamy nowego obcego. nowym obcym jest mrowka ze zmodyfikowanymi gruczolami jadowymi ktore umozliwiaja budowanie:
-gniazdo obcych - daje materie organiczna dla os
-sidla materii - niewielki obszar pokryty materia organiczna ktora po nadepnieciu zasycha uniemozliwiajac ruch
-cieplarnia - dolek z materii ktory przspiesza wyleganie sie jaj (z robota owadnika jaja daja obcego po 1 min a w cieplarni czas skrocony do 25 sek)
Po zregenerowaniu sil nacieramy na gniazdo krola ktory podczas walki wykonuje te same manewry co krolowa - podrozuje przez kosmos zostawiajac miot na kazdej napotkanej planecie |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-11-2008, 17:38 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 35 - Centuria 1
Lądujemy w okolicy kolonii Króla Obcych, który właśnie wprowadził się, zrobił inkubator ale jeszcze nie zdążył wyprodukować żadnego owada (ale zdąży w 20 sekund od wylądowania - jeśli w tym czasie nie zniszczymy inkubatora to misja kończy się niepowodzeniem). Przy pomocy naszych mrówek likwidujemy jego Inkubator (pamiętajcie że gdy strzela mrówka to nie tworzy się ruina ani wrak!). Król Obcy nie poddaje się - zaczyna szukać tytanu, rudy i wraków na planecie. Musimy mu to uniemożliwić, np. poprzez zajeżdżanie drogi. Jeśli napuścimy na niego zmodyfikowane mrówki (te co robią sidła) to on je (sidła) będzie najzwyczajniej omijać. Po 10 minutach nieudanych poszukiwań (lub braku ruchu z powodu otoczenia sidłami) Król Obcych zaczyna używać swojego narządu - Orgasyntezera, którym może tworzyć prymitywne formy życia oraz kule materi organicznej. Niestety te formy tworzą się natychmiast, bez pośrednictwa jaja, przez co nie da się ich zaadaptować przez analizę DNA.
Prymitywne formy życia (są wielkości 1/3 osy) :
- muchy - mogą oczyszczać okolicę z sideł, i odzyskiwać z nich materię organiczną.
- wchłaniacze - przysysają się do ziemii i zabierają z podglebia rudę tytanu lub uranu, wydalając ją.
Naszą misją jest teraz stworzenie nowego bota - Działo Analityczne. Jest to robot który strzela do owadów i - jeśli jest odpowiednio blisko (10m) - zbiera drobiny szczątków ciała i analizuje ich DNA. Ale najpierw trzeba zbadać go w Laboratorium (analizatorze materii organicznej, to samo czym się bada napęd na nogach i działo organiczne), nie w Centrum Badawczym. UWAGA: działo analityczne tylko strzela i bada, nie może tworzyć obcych!
Po utworzeniu jednego Działa Analitycznego misja się kończy sukcesem.
Jeśli Królowi Obcych uda się wybudować nowy Inkubator, misja kończy się niepowodzeniem. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 05-11-2008, 19:03 RE: Szalona fabuła
|
|
|
jeszcze taka 1 informacja mianowicie niech ten krol sobie troche pozyje bo tak to bez celu takie pisanie tej szalonej fabuly
misja 36 wulkania 1
w czasie poscigu krola obcych ten poczol atakowac nas prymitywnymi organizmami w wyniku czego zostal uszkodzony statek. Awaryjnym zasilaczem ladujemy bez szwanku na wulkanie ale i tu krol zbudowal inkubator lecz jest chronoiny rosline kamienna ktora wytwaza pole grawitacyjne i odbija pociski z zewnatrz jedynie przez pole przedostaje sie kosmiczna materia.Zadanie jest proste wykluc pare os i zniszczyc inkubator ktorego strzeze nowy typ owada robal pochlaniacz lecz misja nie konczy sie , krol wzowil produkcje mrowiek z gruczolami wiec inkubator i kamienna grawiroslina moga powstac ponownie
robal pochlaniacz - o 10 razy wiekszy od zwyklego robala potrafi zanurkowac w ziemi i potem z zaskoczenia zaatakowac jednoski naziemne i powietrzne gdy bede juz martwe pochlania je i klonuje sie |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Thorin12 05-11-2008, 19:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-11-2008, 20:17 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 37 - Wulkania 2:
W inkubatorze wykluły się Pająki Masskillery. Są to pająki o zasięgu 100m, ponadto potrafią się respić (przywracać do życia) w ciągu 40 sekund od wybuchu. Musimy zbudować i uruchomić Osłaniacza i Robotem Owadnikiem lub Działem Analitycznym zdobyć jego kod DNA a ponadto odpierać ich ataki przy pomocy swoich Os i Mrówek. Dobra nowina: Pająki Masskillery niszczą tylko budynki i roboty, nie niszczą naszych Obcych!
Potem musimy zbadać i wybudować Komputer DNA - jest to komputer który potrafi modyfikować kod DNA według zadanego programu (programy piszemy w normalnym CBot z dodanymi kilkoma funkcjami i ew. klasami). Przyda się do utworzenia Masskillerów które potrafią zabijać Imperialistów a nie tylko budynki. Ale to już w kolejnej misji.
Misja się kończy gdy mamy Komputer DNA i kod DNA Masskillera. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 06-11-2008, 16:19 RE: Szalona fabuła
|
|
|
misja 38 Oceania 1
Ladujemy na planecie ktora jest w calosci pokryta woda tylko 1% tej planety (wysepka) nadal sie na ladowisko tym razem do zniszczenia kolejnego inkubatora ktory znajduje sie na wysepce z materii organicznej ktory jest chronoiny przez kaminena gravi-rosline. Niestety podczas ladowania uderzylismy w mala asteroide ktora uniemorzliwla nam produkcje os. W zniszczeniu inkubatora pomoze nam nowe plany konstrukcji dla obcych i dla nas mianowicie statki bojowe jak i transportowe . aby zniszczyc inkuator na transportowiec trzeba zaladowac mrowke z gruczolami jadowymi ( w skrocie MZGJ) a nastepnie wyprodokowac mase materii organicznej i zaladowac do plywajacego dziala (plywajace dzialo to wytwor ludzki a transportowiec to obcych) ktore wystrzela materia organiczna niszczac w ten sposob inkubator.
misja konczy sie gdy wszykie owady zostana unicestwione
UWAGA: w tej misji bede ciagle ataki obcych co moze dac obcym czas na zbudowanie na nowo inkubatora |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|