Przesunięty przez: adiblol 27-02-2009, 15:21 |
Szalona fabuła |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 23-08-2008, 12:28 RE: Szalona fabuła
|
|
|
misja 17 znowu Mars 1 : jesteśmy na Marsie. musimy odnaleźć naszą bazę ale uwaga: w trakcie pobytu na księżycu Jowisza zamarzł nam silnik odrzutowy, dlatego musimy znaleźć tytany (blisko statku) i zbudować transporter latający. Szukamy transporterem bazy i zauważamy dużo tajemniczych okrągłych obiektów (nieaktywne jaja obcych). Po znalezieniu bazy raportujemy o tym Houston i budujemy brygadę obronną (jakby co). Misja kończy się gdy w pobliżu bazy powstają 2 orgashootery na nogach, 3 latające, 1 uderzacz i osłaniacz z atomówka, elektrownia, stacja energetyczna, wieża obronna i baza surowcowa tytanowa (kopalnia i huta). Gdzieś w okolicy jest szperacz, kostka tytanu, 2 rudy tytanu i jedna uranu na powierzchni (to umożliwia zbudowanie brygady)
/// brak polskiego znaku - Abadon |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez Abadon 26-02-2009, 11:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 23-08-2008, 12:33 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Przepraszam -89 stopni censjusza nie zauważyłem (misja 16 Europa1) |
|
|
|
|
DeiDara
Derosa out.
Twoja ulubiona misja: Wszystkie z Wulkani
Pomógł: 2 razy Wiek: 21 Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 24-08-2008, 12:07 RE: Szalona fabuła
|
|
|
18 mars 2 musisz zabrać wszystko na statek nawed całą planete |
_________________ An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-08-2008, 16:52 RE: Szalona fabuła
|
|
|
misja 19 Księżyc 1 musimy zbadać 2 nowe budynki: Wyrzutnię (wystrzeliwuje wielkie obiekty, pobiera olbrzymie porcje energii) i Szybką elektrownię (stacja energetyczna pozwalająca na naładowanie w ciągu sekundy 40 baterii, zasięg działania 20 metrów). Na Księżycu wszędzie jest energia więc budujemy obok siebie wyrzutnię i szybką elektrownię po czym używamy wyrzutni do wystrzelenia Marsa na swoje właściwe miejsce w układzie słonecznym uprzednio zabierając z niego wszystko z powierzchni. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 25-08-2008, 22:53 RE: Szalona fabuła
|
|
|
nowa reguła: jeśli przez 24 godziny nikt nic nie dopisze to można napisać pod sobą. Sądzę że nie będzie sprzeciwu. Więc dodaję: misja 20 Księżyc 2: musimy wybudować nowy budynek: Depozyter. Można w nim zmieścić 100 przedmiotów i 20 robotów. Ma osłonę 30 razy bardziej wytrzymała niż normalne budynki. Naszą misją jest przetestowanie depozytera przez umieszczenie w nim robotów i surowców. Następnie odlatujemy samym człowiekiem. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-08-2008, 01:57 RE: Szalona fabuła
|
|
|
@up no to się pomyliłeś bo ja zgłaszam sprzeciw jeśli zostanie wyłączone naliczanie postów w offtopicu to WTEDY będę za. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 26-08-2008, 08:49 RE: Szalona fabuła
|
|
|
tylko że ja kiedyś już wcześniej zastosowałem tą regułę i przyniosła korzyść (ktoś dopisał). oczywiście trzeba ją połączyć ze zdrowym rozsądkiem. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 19-09-2008, 10:49 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Ostatni post był 26 sierpnia a jest 19 września. Dodam coś żeby odświeżyć temat...
Misja 21 Ziemia 1:
Lądujemy w Beskidzie Niskim na łące. Naszym zadaniem jest znaleźć jakieś gospodarstwo jednocześnie unikając komarów i żmii. Trzeba pokonać las i unikać myśliwych którzy myślą że boty to UFO.
Komar - 1 ugryzienie powoduje 5-krotne zwiększenie wrażliwości osłony, ponadto zabiera 20% pozostałej osłony (np. jak masz 0,1 to po ugryzieniu będziesz mieć 0,08) niezależnie od wrażliwości
Żmija - powoduje niesprawność botów przez 80 sekund (nie mogą nic robić)
Myśliwy - strzela powodując utratę osłony 10% wartości początkowej osłony (czyli 1, 0.9, 0.8, 0.7, 0.6 itd. przy kolejnych strzałach). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 24-10-2008, 18:46 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 22 Ziemia 2
Naszym zadaniem jest odbiór tajnego bota wyprodukowanengo w NASA. Aby tam dotrzeć musimy przejechać przez specjalny tor dowolnym robotem (oczywiście jak najszybszym ponieważ trasa jest długa), uwaga jest mnustwo pojazdów TNT (około 70) które musimy omijać.
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 24-10-2008, 19:29 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 23 Ziemia 3:
Tajny robot okazał się być generatorem ogromnego pola które umożliwia wpływanie na ludzkie umysły. Trzeba nim "zaprogramować" ludzi tam gdzie są konflikty zbrojne na ziemii aby przestali walczyć (innymi słowy szerzyć pacyfizm). W tej misji należy przetestować urządzenie na meczu piłkarskim. Jeśli mecz zakończy się wynikiem 0:0 to wygrywamy misję i odlatujemy z botem na granicę Gruzji i Rosji. UWAGA Trzeba chronić bota aby nie wpadł w ręce polityków, terrorystów itp.
Parametry bota:
Zużycie energii: 0,006 zwykłego ogniwa na każdego "nawróconego" człowieka, poza tym na poruszanie się jak Osłaniacz.
Napęd: Gąsienice (jak Osłaniacz)
Prędkość napędu na nogach (trochę szybciej niż gąsienice)
Zasięg działania: 50m |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 25-10-2008, 09:47 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 24 Ziemia 4
Naszym kolejnym celem jest oczyszczenie środowiska w Czarnobylu. Zbieramy tam pierwiastki promieniotwórcze jak jod i cez, poprzez robota osłaniacza. Uwaga nowa funkcja tego bota, gdy zmienimy kamerę (nie tą gdzie widzimy bota tylko tą drugą) to widzimy te pierwiastki w podczerwieni jako małe niebiesakie kulki. Osłaniacz je zbiera swoim polem siłowym. Nasza misja się kończy tym jak oczyścimy conajmniej 60% środowiska. Uwaga na miny!!! |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 25-10-2008, 10:07 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 25 Orpheon (Orfenia) 1:
Odlatujemy na Orfenię. Musimy tam zutylizować pierwiastki promieniotwórcze.
Najpierw badamy "Piorunochron doświadczalny". Potem go budujemy gdzieś daleko od bazy i kładziemy na jego podeście substancje, po czym szybko uciekamy do bazy.
Przy najbliższym piorunie, który dosięgnie Piorunochron doświadczalny, substancje promieniotwórcze rozłożą się i wyświetlą się komunikaty "Wytworzono strumień cząstek elementarnych.", "Budynek zniszczony" (chodzi o Piorunochron doświadczalny) i ewentualnie "Mrówka śmiertelnie raniona". Wszystko w promieniu 80m od Piorunochrona doświadczalnego zostaje zniszczone. Możemy odlecieć.
Owady: mrówki pałętające się po planszy, zagrożenie niebezpośrednie
Pioruny: co 40 sekund, zasięg 350m.
Piorunochron doświadczalny - budynek który przekształca energię piorunów w strumień cząstek elementarnych. Wygląd podobny do Odgromnika, tylko nie ma czaszy a jedynie igłę. Do wytworzenia cząsteczek elementarnych wymaga rudy uranu (1 szt.). Chroni boty przed burzą tak jak Odgromnik. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 27-10-2008, 20:15 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 26 Orfenia 2
Występują nagłe trzesienie ziemi Orfeni (nie planety Ziemi!!!!) nasz człowiek jest daleko od statku, na dodatek wybuchają gejzery lawy. Oparzenia zabierają 1/8 życia, trzęsienie powoduje zanik pamięci (pamiętacie misję na Tropice ,gdzie ekran był za mgłą ,to tu na Orfeni wraz z każdyn wstrząsem robi się gorzej). Gdy dotrzemy na statek odlatujemy. Pokazuje się filmik pokazujący niestety wybuch tej platety ,spowodowane przez nasze elektrownie które pobierał energię (o czym nie wiedziliśmy) z jądra planety. Powstaje pas planetoid ,cmentarzysko Orfenii. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 28-10-2008, 15:46 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 27 Planetoida Orfenii - Batzgulth:
Musimy zabrać na statek 20 rud tytanu i 14 rud uranu, unikając lawy. Część rudy jest w lawie ale znajdujemy bota który ma odporniejszą osłonę i może przetrzymać do 10 sekund w lawie. Ponadto planeta ma zimne obszary na których trzeba użyć osłaniacza (tego nowego, co rozgrzewa boty). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 29-10-2008, 20:34 RE: Szalona fabuła
|
|
|
Misja 28 Spin 1
Planeta jest bardzo dziwna bo składa się z wielu okręgów otaczających ziemię tej planety. Jest ona bardzo bogata w kostki tytanu oraz w uran ,dzięki temu możemy zopatrzyć się w ognniwa jądrowe. Niestety atmosfera nie jest sprzyjająca statek ulega powoli destrukcji. Musimy się spieszyć. Naszym celem jest zbadanie środowiska planety robotem laboratorem. |
|
|
|
|
|