Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: adiblol
27-02-2009, 15:21
Szalona fabuła
Autor Wiadomość
Bartek c++
Gość


Wysłany: 19-11-2009, 18:59   

misja 131 terrolius
Lądujesz na planecie podobnej do nowej ziemi spotykasz adiblola , mówi zbanuje cie odbowiadasz spadaj, bierzesz działo fazowe o strzelasz mu w ryj poszukujesz Abadona który da ci cenne informacje.Dowiedziałeś się gdzie jest królowa obcych.
Programujesz roboty i robisz szturm na królową 129 dział ulegla zniszczeniu przez mrówki zostało 45 dział fazowych ostatni kosmita znika z powierzchni kosmosu.
To be continued...
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 03-06-2010, 00:50   

Misja 132 terrolius/Tropika (jak z małej to z małej :lol: )

Siedzisz na lodzie na jakiejś planecie. Przypomina Ci się ostatnie nietaktowne zachowanie na planecie, gdy nagle.... Connection lost!

Kod:

Łączenie z 123.45.67.89 ... ok
Logowanie ... odrzucone!
(SERWER) ------------------------
(SERWER) Zbanowany przez: adiblol
(SERWER) Powód: strzelanie w ryj do przedstawiciela tego samego gatunku
(SERWER) Upływa: nigdy, 9999-12-31
(SERWER) Skargi i wnioski prosimy zgłaszać przez XMPP - admin@123.45.67.89
(SERWER) ------------------------
Jesteś zbanowany. Nie można się zalogować.
Próba logowania jako gość.
Logowanie (próba 2/5) ... nieudane
Wymuszenie rozłączenia przez warstwę aplikacji na zdalnym hoście. (dozwolona jedna próba logowania na połączenie)
Rozłączanie na warstwie transportowej ... ok
Łączenie ... ok
Logowanie (próba 3/5) ... ok
(SERWER) Colobot 2 SzFa - witamy na serwerze.
Pobieranie metainformacji ... ok
Wysyłanie metainformacji ... ok
Ściąganie zasobów ... ok (42MiB, średnio 496KiB/s)
Wysyłanie metainformacji ... ok
Analizowanie danych przez serwer ... ok
Optymalizowanie tras danych ... ok
Pre-caching ... ok
Pobieranie metainformacji ... ok
Przygotowywanie środowiska uruchomieniowego ... ok
Przygotowywanie informacji środowiskowych przez serwer i klienta ... ok
Synchronizacja środowisk uruchomieniowych ... ok
Uruchomienie środowiska uruchomieniowego za
3
2
1
0
(ŚU) /----
(ŚU) | Środowisko uruchomieniowe Colobot 2
(ŚU) | Życzymy miłej zabawy.
(ŚU) \----
Czekanie czasu startowego ... ok
Uruchomiono w całości.
<NPC_INFORMATOR> Witaj Gość940173. Czy chcesz zmienić nicka?
<ja> nie.
<NPC_INFORMATOR> Wygląda na to, że wcześniej z tego adresu IP strzelałeś moderatorowi w ryj. Dlatego musisz się z nim spotkać. Powodzenia.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zmienianie świata ... ok

Budzisz się w fabryce robotów na Tropice. Przez "drzwi" widać jakieś porozrzucane surowce i parę wraków, jednak produkcja idzie dobrze.
Musisz znaleźć adiblola. Przemyślawszy sprawę, doszedłeś do wniosku że dawniej byłeś młody i głupi. Powiedz mu to.
Następnie będziecie razem budować reaktor jądrowy pod ziemią. Powodzenia!

Okazało się, że OKO ma wiele kopii skompresowanych i ukrytych w różnych elementach ekosystemów. Reaktor przyda się do produkcji energii potrzebnej do zasilenia skanerów przestrzeni kosmicznej i komputerów.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 06-08-2010, 11:14   

Misja 133 Tropika 2

Adiblol w ostatniej chwili musiał cię opuścić. Jak się okazało z przecieku CBŚ|NASA w domu adiblola, który jest pilnie strzeżony nie zostało wyłączone żelazko na gazie. Jako że adiblol tylko może wejść do swojej posesji, konieczny był jego powrót. Wybuch może nawet sparaliżować całe miasto Łódź. Dodatkowo skan CBŚ|NASA wykrył że w jednym z pomieszczeń posesji adiblola magazynowane jest TNT, co stanowi dodatkowe niebezpieczeństwo. Na miejsce zdarzeń jest juz prokurator Programer, adwokat adiblola - DeiDara wyruszył już w drogę do niego.

Musisz przerwać końcową budowę reaktora jądrowego. Twoim zadaniem będzie wybudowanie schronu bombowego. W pobliżu wykryto gniazdo os. Następnie musisz zaprogramować schron tak aby jego pole siłowe pobierało jak najmniej energi z nowego źródła jakim jest trujaca woda z Tropiki (dzięki agregatom NASA pozyskiwana jest energia).
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 06-08-2010, 12:04   

Abadon napisał/a:
żelazko na gazie
LOL xD


Misja 134 Tropika 3
Monitoring wykazał, że przeciek okazał się częściowo fałszywy, nie było żadnego gazu. Adiblol korzystając z konta ssh w domu odłączył prąd od żelazka i poszedł programować.

Woda na Tropice przez błąd inżynierów zanieczyszcza się od agregatów. Zanieczyszczenia wpływają na psychikę Mrówek i pobudzają je do walki. Musisz wyłączyć agregaty i posiłkować się energią nieodnawialną z baterii atomowych w celu ochrony przed Mrówkami. Teraz możesz dokończyć budowę elektrowni jądrowej i wykorzystać ją do zasilania bez martwienia się o zapasy rudy (reaktor ma 1600x większą sprawność od Elektrowni Atomowej).
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 06-08-2010, 12:52   

Misja 135 Tropika 4

Elektrownia jądrowa ma awarię reaktora przez co może w każdej chwili wybuchnąć. Musisz się ewakuować jak najprędzej. Nie możemy ryzykować twojego życia by ratować elektrownią, a co za tym idzie planetę. Jednak musisz znaleźć starą czarną skrzynkę zostawioną przez poprzednią ekspedycje. Pobudzone mrówki szykują się do ataku. Przygotuj się na wielką walkę. Po zdobyciu czarnej skrzynki odleć na "Gates Planet".

Wszczęto śledztwo do sprawy monitoringu i instalacji elektrycznej w domu adiblola (zauważono pewne uchybienia). Programer ma wielkie wątpliwości czy adiblol miał pozwolenie na posiadanie TNT. Udano się do prezydenta miasta... Podjęte zostaną odpowiednie kroki.
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 06-08-2010, 19:22   

Prezydent miasta olał (w przenośni :) ) Programera gdyż ten drugi nie miał czapki. *


Misja 136 - Gates Planet 1

Planeta nazwana została na cześć Billa Gatesa, gdyż właśnie na niej na skutek zawieszenia się Windowsa 97 rozbił się jeden ze statków Skorpidów.

Po wylądowaniu okazało się, że w statku Skorpidów był hot-spot WLAN który jeszcze działa i właśnie zaraził system na Twoim statku poprzez stary komputer z Windowsem 96.

Twoim zadaniem jest znaleźć hot-spota i z jego sterowni poprosić o pomoc... niestety okazuje się że się nie da - wirusy komputerowe uniemożliwiają wysyłanie czegokolwiek do ludzkich kolonii. Jednak na czarnej skrzynce z poprzedniej planety zauważasz ledwo widoczny, wyblakły napis "BOOTABLE". Podłączywszy go do kompa w hot-spocie widzisz menu GRUBa... komunikat "bad code signature" ... no tak, TPM... Musisz go złamać, na szczęście instrukcję i programy do łamania możesz ściągnąć z sieci Skorpidów. Część sprzętowa będzie wymagała udania się do jeziorka (uwaga na ocalałe Skorpidy) i znalezienia kwasu do roztworzenia obudowy. Dzięki złamaniu TPM możesz już odpalić GNU/Linuksa z czarnej skrzynki.

Musisz znaleźć odpowiednią sieć (ludzką) i połączyć się z nią. Niestety nie wiesz gdzie jest kartka z kluczem WPA2. Musisz poszukać jej na statku.

Na koniec zainstalujesz GNU/Linuksa we własnym statku.


* - przedstawione wydarzenia są fikcyjne i nie mają nic wspólnego z aktualną sytuacją polityczną.

BTW. W opowiastce były wojny ale w S.F....?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 07-08-2010, 10:33   

Misja 137 - Gates Planet 2

Na planecie znów pojawiły się Skorpidy. Trzeba je unicestwić. Dodatkowo cały sprzęt zaczął wariować z powodu niezidentyfikowanych zagłuszeń. Musisz znaleźć to coś przed atakiem skorpidów i zniszczyć, zanim dojdzie do zmasowanego ataku. Jedynym robotem który jest odporny na zagłuszenia to potężne działo fazowe, które ma wbudowany program stworzony przez CIA. Śpiesz się, masz mało czasu. NASA planuje stworzenie nowego statku, więc postaraj się by wytrzymał jeszcze kilka misji bez większych uszkodzeń.

DeiDara się cieszy z powodu potraktowania swojego odwiecznego wroga. W domu adiblola wybuchło TNT co spowodowało pożar. Aktualnie Straż Pożarna kontroluje sytuację. W Wyniku zbiegu wydarzeń, będziesz musiał pożegnać się z adiblolem na jakiś czas i radzić sobie sam. Adiblol musi wypłacić odszkodowanie miastu za spowodowanie paniki... w drodze do adiblola jedzie ponownie świetny adwokat DeiDara.
_________________

 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 07-08-2010, 22:52   

Misja 138 - Gates Planet 2
Astronauta zaczyna się dusić czym prędzej musisz uciekać do statku okazuje się że planeta się kurczy pod wpływem zaćmienia słońca, musisz czym prędzej zdobyć rude plutonu aby naprawić statek.Wysyłasz 5 robotów z programem na odnalezienie plutonu niestety Król Karaluchów(xd) niszczy je.Wtedy wysyłasz działo magmowe które zostaje poważnie uszkodzone jednak rozwaliło Króla. Wysyłasz 1 transporter po rude plutonu jednak baterie ma puste więc trzeba je naładować.Budujesz odgromnik, po 4 godzinach czekania wreszcie walną piorun lecz bateria naładowana w 79% jednak sie nie wahasz i wysyłasz transportera na poszukiwanie plutonu.Po 2 godzinach szukania transporter odnajduje rude plutonu i udaje cie się zaspawać pęknięcia w statku.Po zaspawaniu czekasz na ciąg dalszy wydarzeń...
_________________

 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 27-08-2010, 16:12   

Misja 139 - Gates Planet 3

NASA dostarczyła Jeszcze Nowszy Statek Kosmiczny*. Jednak droga do jego miejsca lądowania biegnie przez wąwóz w którym widać inkubator Obcych... przejeżdżając robotami w kierunku wykluwają się zmutowane Karaluchy* i nie możemy dopuścić do ich inwazji na nowy statek kosmiczny. Okazało się że Karaluchy poruszają się grupami i bardzo nie lubią konkurencji (Stonki* i Biedronki*). Dysponując tymi informacjami tworzymy nową strategię ataku: zmieniamy program w Inkubatorze aby produkował konkurencyjne owady i wykorzystujemy je jako mięso armatnie lub do straszenia. Dalsza taktyka zależy tylko od Ciebie, ważne aby żaden wrogi owad nie dostał się na nowy statek kosmiczny.


Nowe obiekty:
Karaluch - zaraża człowieka i roboty, żywi się roślinami, chodzi na powierzchni.
Stonka - Niszczy rośliny :mrgreen: ,
Biedronka - Gryzie, może latać.

Jeszcze Nowszy Statek Kosmiczny - sprawność podwyższona o 40%, zmodernizowana sieć komputerowa (większa redundancja, przetwarzanie w chmurze, automatyczne odcinanie niestabilnych węzłów, serwery awaryjne read-only), automatycznie naprawiający się pancerz po włożeniu surowców.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 03-10-2010, 10:35   

Misja 140 - Gates Planet 4

Musisz pozbyć się wszystkich obcych z planety(biedronki, karaluchy, stonki i pszczoły*). Atak rozpocznie się za 5 minut(!!!!). W tym celu zbadaj nowy typ działa, a mianowicie Działo kasztanowe*, potem zabij wszystkie owady i odleć na Enagerię.

*Nowe obiekty:

Pszczoła - jest robotożerna oraz odporna na większość ataków(można ją zabić za pomocą działa kasztanowego), umie latać. Jeden atak zabiera 0,3 wartości osłony(nawet, kiedy robot jest niezniszczalny!!!!!), niezależnie od wrażliwości.

Działo kasztanowe - jako jedyde umie zabić pszczołę.
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 05-10-2010, 18:44   

Misja 141 - Enageria 1

Planeta jest pokryta szpiczastymi górami i wąskimi dołami, jakby ktoś źle zapisał relief :D . Ale to nie nieudolność twórcy. To działalność Obcych. Nie wiadomo w jakim celu oni to robili, ale zdjęcia satelitarne potwierdzają prace Obcych przy zmienianiu rzeźby terenu.

Naszą misją jest wysłanie robotów w celu zbadania z bliska tego ewenementu. Transporter na nogach zapadł się w dół i nie idzie go wyciągnąć. Tak samo transporter latający. Przy próbie odlecenia silnik się maksymalnie męczy ale odrzut nie może popchnąć robota w górę. Nagle nad obydwoma robotami tracimy kontrolę. Na pasku u góry pojawiają się nowe, nieistniejące, dziwne ikony. Atak hackerski! Musimy "ukradzionym" transporterom zmniejszyć uprawnienia na pośredniczenie w wymianie danych. Dzięki temu unikniemy chaosu, zachowując częściową możliwość śledzenia ich losów.

Ale hackerzy-obcy nie dali za wygraną... w kolejnym odcinku atak DDoS :mrgreen:
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 05-10-2010, 21:54   

Misja 142 - Enageria 2
Po zmiejszeniu uprawnień transporterów plecak przetrwania zaczął wariować. Po chwili statek kosmiczny wystartował i zrobił na nas nalot. Wtedy pojawił się adiblol i powiedział że to atak DDoS po czym wręczył ci instrukcję sterowania statkiem kosmicznym z tranportera i TNT każąc zrobić rocket jumpa do jednego z transporterów. Musisz nakierować statek na bazę hakerów i ją zniszczyć.
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 07-10-2010, 09:47   Enageria 3 - 4

Misja 143 - Enageria 3

Mrówki modyfikują relief, a ty pozbądź się ich.
Kod:
Informacje:
 -> Stan reliefu: ?
 -> Wygląd reliefu: Szpiczaste góry oraz niskie doły
 -> Stan resu: 25% - ruda tytanu, 0% - ruda uranu, 74% - energia, 1% - brak zasobów

Okazało się że ta planeta została nie odpowiednią. Musisz odlecieć, ale jedna osa nie dała za wygraną! Wykradła czarną skrzynkę z twojego statku. Jest tylko jedyna broń, która zabija osy z wielkim zaskoczeniem(!). Ten robot jest niezwykły, a nazywa się Działo bezgrabberowe*. Ukryty jest gdzieś koło jednego z dołów.
A oto kod:
Kod:
Wykryto ->
Obcych
 -> Zagrożenie: ?
Wykryto ->
Robota
 -> Typ: Nieznany


Misja 144 - Enageria 4

Twój radar wykrył pożywienie obcych* dzięki którym owady mogą walczyć. Twoja misja polega na tym, aby zniszczyć jedzenie ale mrówki zwiększyły swój zasięg z 40 m na 65 m więc uważaj. Nic nie możesz budować(chodzi o budynki), w pobliżu znajdziesz stację energytyczną i naprawczą, hutę, fabrykę ogniw elektrycznych i atomowych, fabrykę robotów, wieże telewizyjną* oraz ekran*. W fabryce botów wybuduj kamerę* i wyślij ją do obcych(obcy jej nie atakują). Masz działo bezgrabberowe(gdyż niektóre osy wykradają Ci surowce), działo fazowe(ponieważ na planecie jest królowa), obcych emigrantów do zabicia mocnych pająków*, osłaniacza(ponieważ obcy mogą atakować również budynki) i kilka transporterów. Po zakończeniu misji odleć na Aliens Star Planet. Uważaj na lawę, sidła materii i DDosy.

*Nowe obiekty:
Działo bezgrabberowe - zabija osy, jednocześnie jeśli niesie coś, to się ten przedmiot nie niszczy się tak jak innymi działami, lecz spada na ziemię(jeśli niesię materię orgniczną to razem niszczy się, niezależnie od typu działa).

Pożywienie obcych - strawna przez owady zmodyfikowana materia organiczna.

Mocny pająk - jest 3 razy większy od normalnego pająka, zasięg 120 m, po własnym wybuchu ożywa po 5(!) sec.

Wieża telewizyjna - odbiera informacje z kamery, modyfikuje ją, a na samym końcu wysyła zmodyfikowaną informację do ekranu.

Kamera - nagrywa film i wysyła go(na żywo) do wieży telewizyjnej.

Ekran - odbiera informacje z wieży telewizyjnej, przetwarza je na film i go odtwarza.

Coś nikt nie dopisuje
Z powodu błędu Ball'a(misja 4) poprawiam
@edit2: Nie zauważyłem, adiblol już poprawił(misja 74)
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 23-04-2011, 19:53   

A oto mój 500 post!

Misja 145 - Aliens Star Planet 1 (ASP)

Wylądowałeś w całości. Ostrzał straży Sułtana Obcych uszkodził twój statek. Odleciało też kilka części. Musisz je znaleźć, gdyż podpisaliśmy deklarację OŚNP (Ochrona Środowiska Naturalnego Planet). Naprawą statku zajmiesz się później. Póki co trzeba utrzymać się przy życiu. O tym jak Sułtan Obcych* zrobił, nie muszę przypominać - obraził Senatora adiblola. Tak rozpętała się wojna pomiędzy robotami a robalami, które roznoszą wirusy komputerowe. Dodatkowo pogorszył się klimat za sprawą wybuchów wulkanu. Pole walki zostało bardzo ograniczone. Baza Senatorska z komputerem dowodzenia znajduje się na skraju płynącej lawy. Lada dzień zostanie ona zalana i zniszczona co będzie oznaczać klęskę adiblola. Twoim priorytetem jest przetransportowanie bazy w bezpieczne miejsce. Masz do dyspozycji nowe cudo techniki: żurawovulkano do zadań specjalnych, odporny w pewnym stopniu na lawę i wysokie temperatury. Pochłania wiele energii. Jedyne źródło znajduje się na południu i jest strzeżone przez kamikadzożukinakamurokobayashiladen oraz boty Osama-OS Mobile, które strzelają z działka laserowego o średnim rażeniu. Powodzenia.


*Sułtan Kosmitów pojawił się na skutek Nowej religii. Ucieczka C ruelsa! do Świętej Muszli Klozetowej - pięknej świątyni, gdzie nieliczne formy kosmitów odłączyły się z pod ręki Królowej Obcych i zjednoczyły się z nowym przywódcą Sułtanem Jakubinem I

// "Ucieczka C ruelsa! do Świętej Muszli Klozetowej" :lol: hahaha, dobrze powiedziane :mrgreen: -adiblol
_________________

Ostatnio zmieniony przez adiblol 24-04-2011, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Korniszon 
Me Gusta: PPC


Twoja ulubiona misja: Spying...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 17
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 108
Skąd: Stamtąd, gdzie ty.
Wysłany: 26-11-2011, 20:09   

<odkop>

Mission 146 - ASP 2

Udało Ci się, ale niestety w międzyczasie niebezpieczne wirusy wysłane przez EO* zepsuły Twój system operacyjny w statku, więc musisz zainstalować od nowa Windowsa Vistę (bo masz tylko taki instalator). Ale zawsze jest jakieś 'ale'. Niebezpieczne UMY* chcą na Ciebie napaść. Odeprzyj ich atak, a w tym czasie astronauta zainstaluje system. Gdy już skończysz odleć na WRAJ aby pokonać EO

Nowe:
EO (Energiczna odtrutka) - Agencja wysyłające niebezpieczne wirusy,
UMY - Potrafią się teleportować, wyglądają jak astronauci (ale brązowi), potrafią przenosić rzeczy i jedyny sposób aby je zabić to zagonić je działem kasztanowym do wody.[/b]
_________________
Nazywajcie mnie KL582 (nick w Minecraft)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012