Przesunięty przez: DemoLisH 01-01-2011, 16:36 |
MULTIPLAYER |
Autor |
Wiadomość |
DemoLisH
Zbanowany

Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-01-2011, 12:10
|
|
|
a w pliku misji coś takiego jest? |
|
|
|
 |
krzys_h

Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2011, 12:23
|
|
|
Tak, coś takiego jest w pliku misji. Oznacza to, że komunikat "Znaleziono użyteczny przedmiot" pojawia się po zbliżeniu się do bota na odległość 0m, co jest niemożliwe, bo musiały by być dokładnie na tej samej pozycji X Y Z. A boty przez siebie nie przenikną, poza tym tak dokładne ustawienie botów jest możliwe tylko przy tworzeniu misji albo grzebaniu w pamięci
EDIT: Zapomniałem o selectable=0. Oznacza to, że bota nie da się zaznaczyć.
PS. Ale się rozpisałem... |
|
|
|
 |
Apus

Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 02-01-2011, 12:34
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Tak, coś takiego jest w pliku misji. Oznacza to, że komunikat "Znaleziono użyteczny przedmiot" pojawia się po zbliżeniu się do bota na odległość 0m, co jest niemożliwe, bo musiały by być dokładnie na tej samej pozycji X Y Z, a boty przez siebie nie przenikną, poza tym tak dokładne ustawienie botów jest możliwe tylko przy tworzeniu misji i grzebaniu w pamięci
PS. Ale się rozpisałem... |
Nie jestem pewien, ale robot może przelecieć wysoko nad obiektem z proxyactivate=1 i go znaleźć. Chyba działa też trik z ogniwem.
Ctrl break noclip. |
|
|
|
 |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!

Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
 |
krzys_h

Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2011, 12:47
|
|
|
Dobra, tylko jak ustawisz robota na tej pozycji z dokładnością 0.01m |
|
|
|
 |
Apus

Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 02-01-2011, 12:56
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Dobra, tylko jak ustawisz robota na tej pozycji z dokładnością 0.01m |
Programem
Kod: |
object bot;
bot = radar(kategoria bota);
while (bot.position.z + 5 > this.position.z) {jet(0.5); wait(0.1);}
turn(direction(bot.position));
move(distance(position,bot.position);
while (bot.position.z == this.position.z) {jet(-0.5); wait(0.1);}
|
|
|
|
|
 |
DemoLisH
Zbanowany

Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-01-2011, 13:15
|
|
|
a możecie mi wypisać wszystkie parametry CreateObject jakie istnieją? i co oznaczają |
|
|
|
 |
krzys_h

Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2011, 13:46
|
|
|
Masz bana na google
Proszę bardzo: link |
|
|
|
 |
DemoLisH
Zbanowany

Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-01-2011, 18:06
|
|
|
nie, wyjechałem i nie miałem czasu, a tak to jak wróciłem to już mam |
|
|
|
 |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!

Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 02-01-2011, 18:11
|
|
|
DemoLisH: błagam, naucz się robienia własnych poziomów, taka wiedza jest konieczna... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
 |
|
|
|
 |
Raptor
Clever Girl

Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 02-01-2011, 22:10
|
|
|
I prostsza niż programowanie. Ja na przykład nadal średnio umiem CBot, a z levelami nie mam żadnych problemów (czasu na ich tworzenie również nie mam ).
Poza tym jak się zmobilizuję, to wstawię do odpowiedniego działu swój pierwszy, ukończony i bardzo oryginalny user level, ale to bedzie niespodzianka . |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
 |
Ostatnio zmieniony przez Raptor 02-01-2011, 22:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
DemoLisH
Zbanowany

Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-01-2011, 22:16
|
|
|
W języku CBot umiem wszystko, a map nigdy nie tworzyłem, kiedyś jak byłem młodszy to pamiętam, że kilka razy czytałem jakiś poradnik, ale nie pociągało mnie tworzenie map. |
|
|
|
 |
Berserker
Dark Ness

Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 02-01-2011, 22:44
|
|
|
Dla mnie Cbot jest duzo prostszy niz tworzenie map, nigdy nie wiedzialem jak to sie robi, zeby ladnie to wygladalo |
_________________
 |
|
|
|
 |
Simbax
Mod

Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
|
|
|
 |
dawid960
Neokid @up: to nieprawda

Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 17 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 133 Skąd: z matrixa ( XD )
|
Wysłany: 28-06-2011, 09:36
|
|
|
Chcę przetestować multiplayer z moją siostrą albo kolegą.
[ Dodano: 28-06-2011, 10:09 ]
Jestem połączony proszę wybrać serwer test .
[ Dodano: 28-06-2011, 10:11 ]
adres 127.0.0.1
//HAHAHA! 127.0.0.1 (inaczej localhost) zawsze się odwołuje do własnego komputera czyli np. jak ja próbowałbym się połączyć to łączyłby się z moim własnym komputerem. Któż by tego nie wiedział? Dawdek - krzys_h!
//Nie zauważyłem następnych postów - krzys_h |
_________________
kliknij w to, proszę
 |
Ostatnio zmieniony przez krzys_h 30-06-2011, 21:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|