Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Błędy i pomyłki w COLOBOCIE
Autor Wiadomość
radyder 


Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 33
Wysłany: 16-01-2011, 21:11   Błędy i pomyłki w COLOBOCIE

Piszcie tutaj o błędach, jakie zauważyliście w COLOBOCIE.
Czekam na interesujące posty.

tytan.jpg
Skąd wzięły się gwoździe w rogach kostki tytanu?
Plik ściągnięto 1552 raz(y) 911 Bajtów

_________________
Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 16-01-2011, 21:42   

No to tak: robot wiszący w powietrzu nie zużywa energii, fabryka robotów: 'zbuduj robota osłaniajacza', bug osy (po uderzeniu w jakiś przedmiot czasem się obraca i tak zostaje, albo przedmiot upuszczony przez nią stoi na ziemi krzywo), to że gdy osa stoi na ziemi i trzyma orgamatter to po upuszczeniu wybucha, przedmioty upuszczone przez osę przenikają przez roboty i wiele innych, ale nie mam czasu pisać.
 
     
Sioner 
Ubuntu user


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 152
Wysłany: 16-01-2011, 22:36   

to w fabryce robotów naprawia patch 1.9.
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 17-01-2011, 10:42   Re: Błędy i pomyłki w COLOBOCIE

radyder napisał/a:
Skąd wzięły się gwoździe w rogach kostki tytanu?

To jest element czysto ozdobny. Nie wyobrażam sobie tytanu, który wygląda równomiernie.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
radyder 


Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 33
Wysłany: 17-01-2011, 20:19   

Poza tym: Jak wyniesiesz w kosmos takie bydlę?
I jak dolecisz nim tak daleko, nie uzupełniając zapasów paliwa?

spaceship.jpg
Plik ściągnięto 1522 raz(y) 1,45 KB

_________________
Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 18-01-2011, 09:02   

radyder napisał/a:
Poza tym: Jak wyniesiesz w kosmos takie bydlę?
I jak dolecisz nim tak daleko, nie uzupełniając zapasów paliwa?

To czysta fantastyka. CoLoBoT nie jest grą, którą należy traktować w pełni poważnie. Można powiedzieć, że wiele elementów jest w niej surrealistycznych.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 19-01-2011, 08:53   

Właśnie, błędów jest dużo lecz one nie zmieniają tego, że gra się podoba. :-D
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
radyder 


Twoja ulubiona misja: Saari
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 33
Wysłany: 19-01-2011, 19:42   

W 2 misji na Orfenii, kiedy statek startował uderzyła w niego błyskawica. Statek poleciał, a błyskawica zawisła w powietrzu i w ogóle się nie ruszała. Pytam więc: Czy kiedy statek startuje, zatrzymuje się cała gra?
_________________
Gram w CoLoBoTa dzięki Emxx52
 
     
Sioner 
Ubuntu user


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 152
Wysłany: 19-01-2011, 20:13   

Kiedyś jak przechodziłem 2 misję na nowej ziemi, odlatywałem statkiem w chwili gdy miałem włączonego osłaniacza i mrówki mnie atakowały. W trakcie odlotu nadal się to działo, więc to może być jakiś mały błąd.
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 19-01-2011, 21:04   

radyder napisał/a:
Pytam więc: Czy kiedy statek startuje, zatrzymuje się cała gra?

Odpowiadam więc: Tak. Dzieje się też tak wtedy, gdy lądujemy nim. Można to dostrzec szczególnie w drugiej misji na Nowej Ziemi. Widać wtedy dokładnie, że mrówki otaczające statek nie poruszają się. Tylko ciekawe, dlaczego wydają z siebie te charakterystyczne dźwięki (mrał! :lol: )?
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 20-01-2011, 13:50   

A ja odpowiadam więc: w pewnym sensie tak, bo nie wszystko się zatrzymuje. lądowanie statku trwa około 15 sekund więc jeśli chce się poczekać na nadlatujący statek trzeba wpisać wait(15); sprawdzone i prawdziwe. Zauważ żę roboty na trzeciej misji na Ziemii cały czas jeżdżą.
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 21-01-2011, 19:59   

cezar.512 napisał/a:

radyder napisał/a:
Pytam więc: Czy kiedy statek startuje, zatrzymuje się cała gra?

Odpowiadam więc: Tak. Dzieje się też tak wtedy, gdy lądujemy nim. Można to dostrzec szczególnie w drugiej misji na Nowej Ziemi. Widać wtedy dokładnie, że mrówki otaczające statek nie poruszają się.


Poprawiam. Właśnie że mogą się poruszać. Nie poruszają się ponieważ ich program im to każe:
while (ismovie()!=0) wait(1);
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 21-01-2011, 22:39   

No tak, ale wait(15); też działa, chociaż ismovie(); jest dokładniejsze.

PS: ile może równać się ismovie();?
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-01-2011, 15:26   

To ja też coś dodam:
Naciśnijcie przycisk reset (nie mylić z uruchom ponowne). Kiedy robot jeszcze się kręci, uruchomcie program, który nakazuje robotowi jechać do przodu. Robot zacznie jechać kręcąc się :)
Działa tylko w Ćwiczeniach i Wyzwaniach!
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 26-01-2011, 21:16   

krzys_h napisał/a:
Naciśnijcie przycisk reset (nie mylić z uruchom ponowne). Kiedy robot jeszcze się kręci, uruchomcie program, który nakazuje robotowi jechać do przodu. Robot zacznie jechać kręcąc się :)
Działa tylko w Ćwiczeniach i Wyzwaniach!

Niby zrozumiałem, ale o co chodzi z reset?
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012