Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: krzys_h
22-06-2011, 15:29
Colobot jako mod

Czy to dobry pomysł?
Tak
71%
 71%  [ 10 ]
Nie
28%
 28%  [ 4 ]
Głosowań: 14
Wszystkich Głosów: 14

Autor Wiadomość
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 21-01-2011, 09:51   

Sioner napisał/a:
Ubuntu odczytuje bez problemu, ale windows potrzebuje programów.

Do przeglądu tych plików pod Windows polecam Ci bbiidduull IrfanView, a do edycji GIMP.
Unpacker możesz też znaleźć na moim chomiku: www.chomikuj.pl/cezar.512 albo pod tym linkiem.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 21-01-2011, 19:54   

Po co się bawić w nowe modele, na początek możemy przekonwertować automatycznie te Colobotowe.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 22-01-2011, 00:11   

A później oczywiście dodać więcej szczegółów :-) .
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 22-01-2011, 01:48   

Ino potem tylko zostanie przemienienia modeli budynków, robotów, Obcych na ragdolle i dodanie właściwości np materii organiczne, że przy X prędkości albo przy Y sile zderzenia wybucha (a takie coś da się zrobić)


I tym sposobem zakończymy sprawę modeli...
_________________
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-02-2011, 22:03   

No i wyszło, że to dobry pomysł :> Kiedy zaczynamy prace :?:
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 04-02-2011, 23:28   

Nie dawajcie zarobić wyzyskiwaczom. Zamiast uważać za autorytet Valve to popatrzcie sobie na taki id Software - udostępnia silniki na wolnych licencjach.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 05-02-2011, 03:22   

Przeczytałeś ich prawa że to wiesz? A poza tym to jest taka gra "Zeno Clash" która NIE jest wydana przez Valve a jest na silniku Source i jest jako gra Standalone...



Co do samego projektu to wypadałoby zrobić teraz listę płac potrzebujemy:


-Programisty,
-Mapera, (tym mogę się ja zająć)
-Modelera/Modelatora ,
-Grafika, (tekstury itd.)
-Dźwiękowca,
-Animatora,



BTW. dzięki, że mi przypomniałeś D:
_________________
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 05-02-2011, 12:00   

Thorin12 napisał/a:
Co do samego projektu to wypadałoby zrobić teraz listę płac potrzebujemy:

-Programisty,
-Mapera, (tym mogę się ja zająć)
-Modelera/Modelatora ,
-Grafika, (tekstury itd.)
-Dźwiękowca,
-Animatora,

Gdybym był za tym projektem, mógłbym pełnić funkcję mapera, grafika i być może dźwiękowca. Mam pewne doświadczenia w tych dziedzinach.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 05-02-2011, 12:06   

Animatorem mógłby zostać Reaper... też ma jakieś doświadczenie (pracował na AutoDesk 3ds).
_________________

 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 05-02-2011, 12:27   

Powodzenia życzę. Gdybym coś umiał to też bym pomógł, ale... Mogę być co najwyżej testerem :lol:
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 05-02-2011, 20:24   

No właśnie. Testerem mógłbym też zostać ja. Zawsze dokładnie wszystko sprawdzam. Ale jak już mówiłem, w tym projekcie nie uczestniczę, bo ma on po prostu zbyt mały potencjał i jest on mało przyszłościowy.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-2011, 12:17   

Hmm... Jak zrobimy działający mod to moglibyśmy go przerobić na normalną, samodzielną aplikację...

Co do projektu to zapisuję się jako jeden z programistów.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012