Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Code Injection w C++ ???
Autor Wiadomość
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
  Wysłany: 20-12-2010, 14:08   Code Injection w C++ ???

Tak jak w tytule. Czy wiecie jak to zrealizować?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 20-12-2010, 17:17   

Chodzi zapewne o atak przepełnienia bufora aby nadpisać kod, lub wskaźnik na funkcję, lub adres powrotu na stosie. Tutaj nie ma gotowego sposobu, trzeba przeanalizować (korzystając np. z gdb) gdzie znajduje się co w pamięci a jeśli nie dysponujemy kodem źródłowym to ciężko takie coś przeprowadzić. Poszukaj na stronach uw-team albo haker.com.pl.

A że się tak zapytam do czego Ci to potrzebne?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-12-2010, 18:57   

Gdzieś w internecie przeczytałem, że można w ten sposób modyfikować program. Pomyślałem sobie, że może udałoby się zrobić multiplayera do COLOBOTa.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 21-12-2010, 20:48   

Nie ma potrzeby, prościej zmieniać kod gdy program się nie wykonuje, deasemblerem.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-12-2010, 12:12   

Dzięki za odpowiedź. Pokombinuję z tym deassemblerem.
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-01-2011, 20:06   

jeśli nadal potrzebujesz pomocy mogę Ci napisać co i jak
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-01-2011, 13:05   

Dzięki, już tego nie potrzebuję. Ale jeśli wiesz, jak zrobić pamieć współdzieloną w Windows to by się przydało...

Konkretnie mam na myśli coś takiego:
Tworzę dwa procesy: uruchom.exe i colobot.exe. Oba korzystają z pliku Hook.dll. Proces colobot.exe wywołuje funkcję z biblioteki Hook.dll, która tworzy strukturę. I teraz potrzebuję, aby proces uruchom.exe miał dostęp do tej struktury. Jedyne, co udało mi się osiągnąć, to komunikat Wystąpił błąd i aplikacja została zamknięta. Przepraszamy za kłopoty
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 30-01-2011, 16:16   

aaaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa na początku nie rozumiałem ale to takie proste.
Niepotrzebne bawisz się dll'kami. Lepiej jak plik uruchom.exe uruchamia Colobota w trybie debugowania. Wtedy możesz rezerwować, czytać i zapisywać pamięc wewnątrz colobot.exe za pomocą funkcji VirtualAllocEx, ReadProcessMemory, WriteProcessMemory.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-02-2011, 17:26   

tzn chcesz uzyskać dostęp do tej struktury? adres tej struktury się zmienia? chcesz w niej coś pozmieniać? chcesz z niej wywołać jakąś funkcję? opisz to trochę bardziej to ci pomogę :)
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-02-2011, 17:37   

A więc:
DemoLisH napisał/a:
tzn chcesz uzyskać dostęp do tej struktury?

Tak.
DemoLisH napisał/a:
adres tej struktury się zmienia?

Tak
DemoLisH napisał/a:
chcesz w niej coś pozmieniać?

Chciałbym odczytywać i zapisywać warości zmiennych, a jak się nie da, to tylko odczytywać
DemoLisH napisał/a:
chcesz z niej wywołać jakąś funkcję?

Nie, wywoływać funkcji nie potrzebuję
 
 
     
DemoLisH
Zbanowany


Wiek: 24
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 273
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2011, 00:14   

a ta funkcja zwraca wskaźnik do tej struktury? czy w niej w środku jest ona tworzona bo jak tak to przerąbane masz ;D pozostaje wtedy wyszukać pointera do tej struktury
i jaką strukturę w colobocie chciałbyś przechwycić bo jestem ciekaw i mógłbym ci bardziej pomóc ;P
_________________
Compiling [Gość.exe]...

Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012