Kontrola "celu" |
Autor |
Wiadomość |
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 29-11-2010, 15:29 Kontrola "celu"
|
|
|
Ktoś zapyta: "O co ci chodzi?", ale temat mówi dobrze: kontrola robotów celów.
Wystarcz wpisać kod selectinsect i to działa. Mam nadzieję, że się wam spodoba. |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 29-11-2010, 16:11
|
|
|
Czyli ten robocik z TNT jest insektem?
To dlaczego na mini mapce nie jest widoczny jako czarna gwiazdka na zielonym tle?
EDIT:
Kod selectinsect dotyczy chyba oprócz obcych wszystkich robotów którymi gracz nie może sterować w misjach, ćwiczeniach i wyzwaniach. |
Ostatnio zmieniony przez Apus 29-11-2010, 21:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 29-11-2010, 20:59
|
|
|
No raczej nie powinien być wyświetlany jako insekt (ze względów logiki: czy TargetBot przypomina komuś mrówkę albo królową obcych itp.?) tylko jako bot.
edit: Ważne, że kod działa |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 29-11-2010, 21:23
|
|
|
Apus napisał/a: | Kod selectinsect dotyczy chyba oprócz obcych wszystkich robotów którymi gracz nie może sterować w misjach, ćwiczeniach i wyzwaniach. |
Nie. selectable=0 zabezpiecza przed sterowaniem nawet po wpisaniu selectinsect. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 30-11-2010, 08:54
|
|
|
Ciekawe. Ja to już dawno odkryłem, tylko myślałem że to oczywiste i nie pisałem na ten temat. A może spróbujcie zaprogramować tego robota żeby sam wybuchnął za pomocą komendy fire();. Ciekawe czy zadziała? |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 30-11-2010, 15:13
|
|
|
adiblol napisał/a: | Apus napisał/a: | Kod selectinsect dotyczy chyba oprócz obcych wszystkich robotów którymi gracz nie może sterować w misjach, ćwiczeniach i wyzwaniach. |
Nie. selectable=0 zabezpiecza przed sterowaniem nawet po wpisaniu selectinsect. |
Wiem o tym. Ale przy obiektach do których gracz ma nie mieć dostępu w żadnej misji, ćwiczeniu itd. nie pisze się selectable=0 tylko są zablokowane kodem selectinsect. Selectable=0 używamy do obiektów które w tej konkretnej misji/userlvl'u mają być niezaznaczalne (np. działka jeżdżące dookoła mapki w misjach na starej ziemii) lub gdy chcemy żeby selectinsect w ogóle nie działał.
[ Dodano: 30-11-2010, 15:34 ]
cezar.512 napisał/a: | A może spróbujcie zaprogramować tego robota żeby sam wybuchnął za pomocą komendy fire();. Ciekawe czy zadziała? |
Nie działa. A szkoda bo mielibyśmy robopająka |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 05-12-2010, 14:30
|
|
|
Ciekawe to jest, że inżyniera nie da się zselectinsectować (no i wyszedł neologizm) |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-12-2010, 15:24
|
|
|
Inzynier ma wpisane w pliku misji selectable=0. Gdyby nie miał tak wpisane to by był dostępny jak każdy robot bez wpisania kodu. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-12-2010, 18:49
|
|
|
Apus napisał/a: | Gdyby nie miał tak wpisane to by był dostępny jak każdy robot bez wpisania kodu. |
Inżyniera nigdy się nie da zaznaczyć - sprawdzałem. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-12-2010, 19:44
|
|
|
Jak usuniesz z pliku misji selectable=0 to da się zaznaczyć inżyniera. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-12-2010, 19:59
|
|
|
Apus napisał/a: | Jak usuniesz z pliku misji selectable=0 to da się zaznaczyć inżyniera. | Testowałeś? |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-12-2010, 20:02
|
|
|
Nie, ale pamiętam że łaziłem inżynierem w jakimś user levelu. |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 06-12-2010, 14:42
|
|
|
No ci mówie, że się nie da |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 06-12-2010, 21:29
|
|
|
Fakt, inżynierem nie da się sterować manualnie, tylko programowo. Nawet nie ma on interfejsu (mapkę już ma). Sprawdzałem. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 07-12-2010, 18:31
|
|
|
Jak to? U mnie nie można go nawet zaznazyć.
[ Dodano: 07-12-2010, 18:31 ]
Jak to? U mnie nie można go nawet zaznaczyć. |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
|