|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Przesunięty przez: Abadon 10-07-2012, 16:32 |
Fabuła |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 12-05-2008, 19:05 Fabuła
|
|
|
Umieszczę tu oryginalną fabułę YanPL i może zaproponujecie jakieś modyfikacje. Treść pochodzi z postu o nazwie "Colobot 2". [To nie sama jest fabuła, tylko opis konkretnych misji - dop. admin]
Zmieniłem tylko formatowanie, dałem polskie nazwy planet i swoje komentarze (na niebiesko).
1. Orfenia
- 1.1. szukamy rudy, górzysty teren na którym nasz ludek nie uniesie rudy. Nasz bot unikając piorunów znajduję parę pomarańczowych kulek. (JAK? Ja to ściągnąłem ale przejść...?)
- 1.2. robimy drobny rekonesans szukając płaskiego terenu, mając do dyspozycji tylko astronautę. Idziemy sobie doliną w ew. wolne, płaskie miejsce, i w pewnym momencie wyskakują do nas osy. Zadanie polega na doniesieniu doliną na płaską przestrzeń całej naszej rudy jednocześnie unikając spadającej organicznej materii. (Moim zdaniem osy trzeba by wyposażyć w jakiś "błąd", bo takto byłoby to zbyt trudne)
- 1.3. na znalezionym płaskim terenie startujemy misję z konwerterem, fabryką botów i orgashooterem; nasze zadanie polega na wybiciu wszystkich latających w okolicy os.
- 1.4. budujemy broniony punkt radarowy (źródło energii, wieżyczka, pojazd serwisujący), orgashootera ładujemy na statek i odlatujemy. (Jak wykryć, że robot ma włączony program? Chociaż to szczegół...)
2. Centuria
- 2.1. po lądowaniu nasz orgashooter musi oczyścić okolicę z mrówek i pająków.
- 2.2. gonimy robota, który leci w kierunku jedynego podziemnego źródła energii. misja kończy się po postawieniu niebieskiej flagi w okolicy miejsca lądowania bota.
- 2.3. odzyskujemy tytan - mamy recyclera, i PowerStację; misja zakończona sukcesem gdy mamy 4 kostki tytanu (Czy są jakieś owady?)
- 2.4. stawiamy broniony punkt radarowy.
3. Wulkania
- 3.1. zbieramy na statek 8 kawałków rudy tytanu, ale musimy bardzo uważać na pająki. nic nie budujemy, mamy tylko transportera latającego z atomową bateryjką.
- 3.2. znajdujemy podziemną energię na planecie - jest tylko na 1 wysepce. Ale, jest jeden problem - w okolicy jest gniazdo os. Musimy przekonwertować całą naszą rudę (mamy gotowy konwerter) i wykonać desant na wyspę - mamy latającego orgashootera i grabbera, grabber ma pół ładowalnej baterii i pustą baterię w łapie (Jak mu ją włożysz w tą łapę? CreateFret nie działa niestety...). gdzieś leży pełna atomowa bateria. misja kończy się, gdy na wysepce powstaje broniony punkt radarowy.
- 3.3. zaopatrujemy statek w kilka baterii atomowych, i odlatujemy.
Moim zdaniem ta fabuła jest trochę monotonna... zobaczcie sobie jakie są misje Jinx (http://www.epsitec.ch/download/colobot/jinx-e.zip).
Wypowiadajcie się, co zmienić. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 12-05-2008, 21:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-05-2008, 22:45 RE: Fabuła
|
|
|
Ad. 1.1
Nie da się przejść grabberem, ale można ludkiem.
Ad. 1.2
Mogłyby się wolniej poruszać.
Ad. 1.4 (było 1.3, poprawiłem -adiblol)
Wystarczyłoby zostawić prze radarze jakiegoś grabbera. Reszta to zmartwienie Houston.
Ad. 2.3
Może być trochę błąkających się mrówek, ale nie będą atakować dopóki się do nich nie zbliży.
Ad. 3.2
Eeee tam. Szczegół.
Ogólnie nic nie mam do tych misji, mogą być. Na pewno podczas ich tworzenia przyjdą do głowy jakieś ciekawe pomysły, które każdą z nich chociaż odrobinę urozmaicą. Nad kolejnymi misjami się jeszcze pomyśli.
PS. Jutro zamierzam zacząć tworzyć drugą misję. |
_________________ Piszę bo lubię. |
Ostatnio zmieniony przez adiblol 13-05-2008, 10:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lukas_j
Geek 127.0.0.1<-hack
Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2008 Posty: 187 Skąd: localhost
|
Wysłany: 15-06-2008, 10:59 RE: Fabuła
|
|
|
1.4 hmmm trzeba by też jakąś stację odgromnikową jak to jest na orfenii, gdzie sa burze a programu nie trzeba robić, można użyc ServiceTower1 i napisa że trzeba właczyć program i zasilić wieże i grabbera zwykłym ogniwem |
_________________ Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania! |
Ostatnio zmieniony przez lukas_j 15-06-2008, 11:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-08-2008, 13:23 RE: Fabuła
|
|
|
Wprowadzając poprawki o których pisano wyżej będzie spoko a ja do tego dodałbym jeszcze coś swojego (czyli co ma się dziać po misji 3.3)
Przy kolejnej planecie (to chyba Krystalia była) sa pewne problemy, a mianowicie roboty które zostawiliśmy zostały zainfekowane przez robaki (pamiętacie je ?) i przyłaczyły się do obcych. Niestety (dla obcych) roboty nie wytrzymały długo w tak zimnym klimacie, zanim jednak zamarzły zdołały zbudować generator pola siłowego które otacza całą planetę nie pozwalając niczemu się do niej zbliżyć. Po dokładnym przeskanowaniu powierzchni planety okazało się że nie ma na niej żadnego źródła energii zasilającego ten generator, jednak wykryto pewną dziwną baterię (proponuję nazwę : Ogniwo Organiczne ) która jest o wiele potężniejsza od baterii które znano dotychczas. Znaleziono też wielki krater. Początkowo nie wiedziano jak powstał lecz ktoś wreszcie przypomniał sobie o jedynym księżycu Krystalii - Sephii (nazwa wymyślona, nie wzorowana a niczym...) przeskanowano przestrzeń kosmiczną wokół Krystalii lecz nie znaleziono go. Ułożono wtedy teorię że księżyc ten został "zestrzelony" przez pole siłowe. Podczas skanowania odkryto też dziwną strukturę o kolistym kształcie. Po kilku godzinach namysłów i dyskusji postanowiono zbliżyć się do tej struktury, przeskanować ją i wysłać statek zwiadowczy. Po zbliżeniu się włączono skanery i wystrzelono zwiadowcę. Zwiadowca chciał przelecieć przez tą strukturę (ta struktura była takim wielkim O z dodatkami na zewnątrz) i nagle znikł ! Skanery które własnie skanowały tą strukturę zwariowały i zostały zniszczone. Zaintrygowani ludzie wystrzelili w kierunku tej struktury jeszcze kilku zwiadowców lecz rozkazano im nie przelatywać przez nią. Lecz nagle coś zaczęło się dziać, te dodatki wokół bramy zaczęły się obracać lecz obręcz była nieruchoma. Po jakimś czasie wszystko się zatrzymało a w obręczy zaczęło się coś pojawiać, wyglądało jak wielka kula światła która szybko rosła we wszystkich stronach. W panice rozkazano zakamuflować statek co szybko uczyniono. Zrobili to w ostatniej chwili. Wielka kula światła zmieniła się w statek obcych który uruchomił silniki i wylądował na Krystalii. Ludzie chwilowo zrezygnowali z przejęcia tej "bramy" i polecieli na kolejną planetę (nie pamiętam jaka była dalej...). Tam wszystko normalnie (niech ktoś wymyśli co tam się działo bo ja to raczej od sensacji ) lecz kiedy mieli już odlatywać spostrzegli coś co wyglądało na ślady ludzkiej cywilizacji ! Wysłano kilka jednostek aby to zbadały. Doniosły one że miasto jest opuszczone a w jego centrum znaleźli coś co wyglądało jak wielka dziura do której wejście było zablokowanie polem siłowym. Ludzie zdecydowali się zbliżyć aby zbadać dokładniej to "coś". Naukowcy głowili się kilka dni nad tą rzeczą lecz wreszcie któryś z naukowców (młody, urodził się już na Terra Nova na imię mu jest powiedzmy... Sebastian) ogłosił wszem i wobec że to jest mapa wszechświata (!) na której zaznaczone są wszystkie gwiazdy, planety itd. oraz połączenia między nimi (bramy). Kilka planet miało dziwny podobny do seledynowego kolor (inne były szare) i świeciły jasno. Uznano że to jakieś bardzo ważne planety więc postanowiono je przeskanować. Niestety wszystkie oprócz dwóch były zbyt daleko i dolecenie do nich zajęło by jakieś 150 lat. Wysłano jednak statki skanujące na te planety do których mogły dolecieć przy użyciu napędu podprzestrzennego dzięki któremu na miejscu będą już kolejnego dnia. Pierwszy doniósł o gigantycznej kolonii obcych na powierzchni planety która okazała się potem być Terrą Mallus , drugi ze zwiadowców doniósł o braku życia na planecie i o strukturze która emituje bardzo jasne zielone światło na całą powierzchnię planety. Zdecydowano wylądować na niej i zbadać ten budynek. Okazało się że jest to coś dzięki czemu mogą używać bram ! Zbadali tą technologię dokładniej i wrócili na planetę XXX (ta gdzie była brama, nie pamiętam nazwy) i uruchomili ją. Brama przeniosła ich w okolice kolejnej zielonej planety (na mapie była zielona...) znajdował się na niej gigantyczny generator energii który zasiliłby 15 planet takich jak Terra Nova w pełni. Dodatkowo to "złoże" energii było niewyczerpalne ! Na planecie było jednak mnóstwo Obcych. Podjęto jednak próbę przejęcia jej. <Tu wkracza do roboty gracz który w kilku misjach ma dotrzeć do generatora i go bronić> Po przejęciu planety okazało się że pole siłowe Krystalii jest przez nie zasilane, więc odcięto przepływ energii na Krystalię co spowodowało wyłączenie pola siłowego. Teraz oddziały ludzi muszą przejąc Krystalię aby rozszerzyć swoją wiedzę na temat pól siłowych. <Znowu robota dla gracza - kilka misji i wielkie rozpierdziu ! przy okazji zdobywamy Ogniwo Organiczne> Po zdobyciu tej technologii odwołano dalszy ciąg misji i powrócono na Terrę Novą. Zainstalowano tam pole siłowe które broni całą planetę i jest zasilane przez Ogniwo Organiczne. Wszystko jest OK ale nie do końca. Terra Nova była już przeludniona i trzeba było skolonizować kolejną planetę. W zasięgu skanerów znajdowała się tylko Terra Mallus. <no i znowu gracz, wbijamy na Terrę Mallus, zabijamy Obcych i kolonizujemy planetę. Wszyscy są już szczęśliwi no i gra się kończy - czekamy na COLOBOT 3 !!!
EDIT mam jeszcze coś co można wpleść jakoś w moją fabułę.. np. to o czym powiem będzie użyte do "aktywacji" tej mapy galaktyki
Żywcem wycięte z innego mojego posta (nie chce mi się edytować )
Cytat: | Osobiście wykombinowałem, że ten nowy obiekt mógłby być "nośnikiem pamięci", który, tak jak wcześniej czarne skrzynki, zawiera informacje o współrzędnych planet. |
Nośnik danych spoko ale ja wiem jak go zrobić bardziej tajemniczym Np. podczas ostatniej misji na powiedzmy 4-tej planecie (krystalia by się świetnie do tego nadawała ) znajdujemy tajemniczy czarny przedmiot (przemalowany klucz A) poddając go analizie dowiadujemy się że jest to coś w rodzaju klucza. Na kolejnej planecie znajdujemy skrytkę no ale oczywiście nie możemy jej otworzyć.. mimo to kładziemy nasz kluczyk na swoim miejscu, wtedy kopuła trochę się otwiera a my zauważamy dziwny przediot (czarna skrzynka.. mogłaby być błękitno przeźroczysta) , zabieramy nasz klucz i przekazujemy nowe informacje do centrum kontroli misji a oni każą nam szukać kolejnych kluczy a więc sposobu na dostanie się do tego przedmiotu Na każdej kolejnej planecie znajdujemy po jednym kluczu - wszystkie czarne. Po zdobyciu wszystkich kluczy wracamy na planetę ze skrytką, niestety zalęgły się tam jakieś mrówki itp. w pierwszej misji trzeba się ich pozbyć, w drugiej musimy zbudować wieżyczki wokół wyznaczonego terenu aby zapewnić bezpieczeństwo skrytce. W trzeciej misji wreszcie otwieramy skrytkę i wyciągamy z niej tajemniczy przedmiot... wtedy robale robią zmasowany atak i przebijają się przez linię ochronną, bot osłaniacz uruchamia się i dzięki niemu gracz jakoś dostaje się na statek razem z przedmiotem no i oczywiście natychmiast odlatuje.
Po opuszczaniu planety lecimy w kierunku planety którą mieliśmy teraz odwiedzić ale... niestety! Po drodze statek oberwał jakimś kosmicznym śmieciem i spadł na jeden z planetoid krążących wokół planety (naszego celu). Pierwsza misja to znalezienie naszego statku i dostanie się do niego (dla utrudnienia mapki planetoidy nie ma, my nie możemy latać bo nasz sprzęt został uszkodzony w dodatku między nami a statkiem jest cholernie głęboka szczelina). Po dostaniu się do statku zauważamy że niestety nie przetrwał lądowania awaryjnego i nie nadaje się już do dalszego lotu. Mimo wszystko przeszukujemy wrak w poszukiwaniu naszej "Czarnej skrzynki". Niestety jedynym ocalałym sprzętem było radio a "Czarnej skrzynki" na pokładzie nie było. Dzięki niemu skontaktowaliśmy się z naszą bazą i obiecali przysłać nam statek ale jako że wymaga to wielu surowców musimy im chociaż część zwrócić aby na Nowej Ziemii nie brakowało tytanu. Tak więc mamy zgromadzić 10 sztuk tytanu i wtedy misja się kończy. W kolejnej statek stoi już w okolicy (na pokładzie stoją 4 TNT - przydadzą się na Orfenii) a my zabieramy wszystko co przetrwało i odlatujemy na inne planetoidy szukać Czarnej Skrzynki która spadła na jakąś inną planetoidę i po zbudowaniu nowego statku kosmicznego trzeba będzie polatać po kilku planetoidach zanim ją znajdziemy
Planetoidy :
1 - złoże tytanu = budujemy kopalnie i wyciągamy 20 sztuk
2 - dużo rudy uranu porozwalanej po powierzchni = zbieramy przynajmniej połowę (5 sztuk)
3 - energie (w podglebiu ) = stawiamy elektrownię i ładujemy nasze baterie elektryczne
4 - "czarną skrzynkę" (wreszcie ) = zabieramy i odlatujemy
Wreszcie po przygodach z planetoidami dolatujemy na właściwą planetę - Orfenie Tutaj na początku musimy znaleźć złoże tytanu (północny-wschód mapy) i złoże uranu (południowy-zachód) no i oczywiście postawić tam odgromnik i małe kolonie górnicze (2 kopalnie i 2 huty w koloni "tytanowej" i 2 kopalnie i 1 fabrykę atomówek w koloni "atomowej" . W centrum mapy musimy postawić 2 odgromniki, 2 fabryki botów, 1 stację naprawczą, 1 centrum badawcze, 1 radar (to na końcu) i wokoło ustawić 8 wieżyczek chroniących bazę. Pod koniec misji mamy ustawić boty aby same zbierały i wytwarzały kostki tytanu i do każdej wieżyczki przypisać jednego bota serwisującego. Poza tym zanim odlecimy w inne miejsce Orfenii musimy stworzyć bota osłaniacza, uderzacza (właśnie dostali plany), 3 działa (zwykłe, podwozie dowolne prócz "na nogach" w końcu nie mamy jeszcze materii organicznej) i 4 transportery (najlepiej latające) i wtedy pakujemy jeszcze kilka bateryjek i trochę tytanu i odlatujemy w inne miejsce.
Po zbudowaniu centrum na Orfenii przelecieliśmy w inne miejsce. Niestety na miejscu jest mnóstwo mrówek i os trzeba się ich pozbyć! Nasze skanery znalazły "trujące grzybki" w jedynym przejściu do ich legowiska. Musimy używając robota osłaniacza rozstawić TNT w okolicy grzybków. Na tym misja się kończy a w kolejnej grzybków już nie ma smiley Przechodzimy więc do legowiska obcych mając 3 działka i w razie czego uderzadza. Uderzacz wchodzi do akcji pierwszy i ogłusza mrówki, działkami zabijajmy osy a następnie mrówki. Teraz jedziemy tu transporterem i zabieramy próbkę materii organicznej do zbadania (2 sztuki) dowozimy to na statek i wtedy misja się kończy (luzie z centrum przyjeżdżają i zabierają próbki a my odlatujemy w miejsce gdzie podobno wykryto duże złoża tytanu). Od razu po naszym przybyciu dostajemy informację że materia którą przysłaliśmy to materia organiczna której od dawna nikt nie widział. Wszyscy naukowcy bardzo się ucieszyli kiedy dostali prawie nieskończone źródło materii org.a my w kolejnej misji mamy założyć dużą kolonie górniczą (10 kopalni i 5 hut + 8 działek wokoło). Po zbudowaniu bazy i odparciu małego ataku os misja się kończy a my odlatujemy na księżyc Orfenii - Hallen.
Na Hallenie jest atmosfera i niestety wykryto kolonie obcych
Tak więc po przylocie na Hallen musimy wybudować elektrownie (prąd jest na całej powierzchni) i fabrykę ogniw elektrycznych. Potem lecimy na zwiad dowolnym botem i po odkryciu koloni mrówek wysyłamy tam kilka dział aby zrobiły swoje (dostaliśmy z centrum kontroli misji program który zmienia działo latające w automatycznego eksterminatora mrówek smiley W kolejnej misji mamy znowu przeprowadzić zwiad. Tym razem odkrywamy dziwny budynek w okolicy kolejnej koloni mrówek. Kolonię mamy zniszczyć (te same działa, ten sam program - rutyna) i dostać się do tego budynku astronautą. Wtedy misja się kończy a my dostajemy informację z CKM (centrum kontroli misji smiley) że przysyłają tutaj naukowca który ma dokładnie zbadać ten budynek (astronauta tylko że postawiony jako wróg tak żeby nie dało się go kontrolować. od razu ma włączony program dzięki któremu krząta się po całym budynku i okolicach, a my mamy za zadanie zapewnić mu bezpieczeństwo. Po wykonaniu misji dowiadujemy się ze nasza "czarna skrzynka" to klucz do uruchomienia jakiejś mapy. Naukowiec oczywiście od razu zabrał skrzynkę i dzięki niej uruchomił trójwymiarową mapę galaktyki (tej). Wprowadził koordynaty wszystkich znanych nam planet na mapę i używając leżącego gdzieś w tym budynku nośnika danych uzyskał też koordynaty nieznanych nam dotąd planet leżących na krańcach galaktyki (to wszystko będzie jako opis w kolejnej misji) a my właśnie zostajemy wysłani na najbliższą z nich smiley |
Ostatnio zmieniony przez mac1e7 19-08-2008, 14:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
YanPL
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 32
|
Wysłany: 16-08-2008, 13:19 RE: Fabuła
|
|
|
widzę, że nazwa terra mallus się przyjęła
dawno nie zaglądałem tu, i w colobotka nie grałem, nie pamiętam na czym stanęło z tym projektem. |
_________________
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-08-2008, 23:30 RE: Fabuła
|
|
|
Yan czy ja wiem czy się przyjęło... ja to kopiowałem z innego swojego posta Pisany w czasach kiedy o C2 dopiero zaczynaliśmy myśleć |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 22-08-2008, 11:03 RE: Fabuła
|
|
|
Nowy pomysł na fabułę (połączone posty ze "Spuścizny po czarnych skrzynkach"):
podczas ostatniej misji na powiedzmy 4-tej planecie (krystalia by się świetnie do tego nadawała smiley) znajdujemy tajemniczy czarny przedmiot (przemalowany klucz A) poddając go analizie dowiadujemy się że jest to coś w rodzaju klucza. Na kolejnej planecie znajdujemy skrytkę no ale oczywiście nie możemy jej otworzyć.. mimo to kładziemy nasz kluczyk na swoim miejscu, wtedy kopuła trochę się otwiera a my zauważamy dziwny przediot (czarna skrzynka.. mogłaby być błękitno przeźroczysta) , zabieramy nasz klucz i przekazujemy nowe informacje do centrum kontroli misji a oni każą nam szukać kolejnych kluczy a więc sposobu na dostanie się do tego przedmiotu smiley Na każdej kolejnej planecie znajdujemy po jednym kluczu - wszystkie czarne. Po zdobyciu wszystkich kluczy wracamy na planetę ze skrytką, niestety zalęgły się tam jakieś mrówki itp. w pierwszej misji trzeba się ich pozbyć, w drugiej musimy zbudować wieżyczki wokół wyznaczonego terenu aby zapewnić bezpieczeństwo skrytce. W trzeciej misji wreszcie otwieramy skrytkę i wyciągamy z niej tajemniczy przedmiot... wtedy robale robią zmasowany atak i przebijają się przez linię ochronną, bot osłaniacz uruchamia się i dzięki niemu gracz jakoś dostaje się na statek razem z przedmiotem no i oczywiście natychmiast odlatuje.
Po opuszczaniu planety lecimy w kierunku planety którą mieliśmy teraz odwiedzić ale... niestety! Po drodze statek oberwał jakimś kosmicznym śmieciem i spadł na jeden z planetoid krążących wokół planety (naszego celu). Pierwsza misja to znalezienie naszego statku i dostanie się do niego (dla utrudnienia mapki planetoidy nie ma, my nie możemy latać bo nasz sprzęt został uszkodzony w dodatku między nami a statkiem jest cholernie głęboka szczelina). Po dostaniu się do statku zauważamy że niestety nie przetrwał lądowania awaryjnego i nie nadaje się już do dalszego lotu ale mimo wszystko przeszukujemy wrak w poszukiwaniu naszej "Czarnej skrzynki". Niestety nie ma jej we wraku co oznacza że wypadła gdzieś po drodze i -
===== WERSJA I (po upadku) =====
w optymistycznej wersji pierwszej : jest gdzieś na tej planetoidzie i musimy ją znaleźć
w mniej optymistycznej - jest gdzieś na planetoidzie ale aby się do niej dostać musimy najpierw zbudować transporter latający
a w najmniej optymistycznej - spadła na jakąś inną planetoidę i po zbudowaniu nowego statku kosmicznego trzeba będzie polatać po kilku planetoidach zanim ją znajdziemy smiley
Wg. mnie wersja nr. 3 jest najlepsza ponieważ można to zrobić tak że na każdej z planetoid znajdujemy kolejno :
1 - złoże tytanu = budujemy kopalnie i wyciągamy 20 sztuk
2 - dużo rudy uranu porozwalanej po powierzchni = zbieramy przynajmniej połowę (5 sztuk)
3 - energie (w podglebiu smiley) = stawiamy elektrownię i ładujemy nasze baterie elektryczne
4 - "czarną skrzynkę" (wreszcie smiley) = zabieramy i odlatujemy
Wreszcie po przygodach z planetoidami dolatujemy na właściwą planetę - Orfenie smiley Tutaj na początku musimy znaleźć złoże tytanu (północny-wschód mapy) i złoże uranu (południowy-zachód) no i oczywiście postawić tam odgromnik i małe kolonie górnicze (2 kopalnie i 2 huty w koloni "tytanowej" i 2 kopalnie i 1 fabrykę atomówek w koloni "atomowej"smiley. W centrum mapy musimy postawić 2 odgromniki, 2 fabryki botów, 1 stację naprawczą, 1 centrum badawcze, 1 radar (to na końcu) i wokoło ustawić 8 wieżyczek chroniących bazę. Pod koniec misji mamy ustawić boty aby same zbierały i wytwarzały kostki tytanu i do każdej wieżyczki przypisać jednego bota serwisującego. Poza tym zanim odlecimy w inne miejsce Orfenii musimy stworzyć bota osłaniacza, uderzacza (właśnie dostali plany), 3 działa (zwykłe, podwozie dowolne prócz "na nogach" w końcu nie mamy jeszcze materii organicznej) i 4 transportery (najlepiej latające) i wtedy pakujemy jeszcze kilka bateryjek i trochę tytanu i odlatujemy w inne miejsce.
===== KONIEC WERSJI I =====
===== WERSJA II (po upadku) =====
po przymusowym lądowaniu musimy odnaleźć boty które wypadły ze statku (kilka ma osłabioną osłonę a reszta to w ogóle wraki), odnaleźć recyklera (na drugim końcu mapy - wraz z jakimiś śmieciami po zupełnie innych ekspedycjach, bo nie było go na statku), dać mu atomowke (gdzieś w zaroślach) i odzyskać kilka tytanow z tamtych wraków. Misja ukończona gdy mamy powiedzmy 4 tytany. W następnej misji Houston ma nam przysłać statek kosmiczny ale okazuje się że w pobliżu miejsca lądowania wykluły się mrówki (więc w poprzedniej powinny być nieaktywne jaja) i budujemy warsztat, fabrykę botów, działo i elektr. atomową, szukamy rudy uranu (jest blisko mrówek he he), tworzymy atomówkę, zasilamy działo, wybijamy mrówki, zabieramy działo i kilka rud uranu i odlatujemy na następną planetoide. Tam robimy bazy surowcowe (punkty wydobycia i przetwarzania), następnie mamy planetoide na której zdobywamy TNT (przyda się później) broniąc się przed osami i pająkami i wreszcie ostatnia planetoida z CZARNĄ SKRZYNKĄ. Skrzynka jest chroniona przez mrówki więc dajemy TNT, mrówki się nim zainteresowują i porzucają czarną skrzynkę więc bierzemy ją i odlatujemy.
===== KONIEC WERSJI II =====
===== WERSJA III (po upadku) =====
Jedynym ocalałym sprzętem było radio. Dzięki niemu skontaktowaliśmy się z naszą bazą i obiecali przysłać nam statek ale jako że wymaga to wielu surowców musimy im chociaż część zwrócić aby na Nowej Ziemii nie brakowało tytanu smiley Tak więc mamy zgromadzić 10 sztuk tytanu i wtedy misja się kończy. W kolejnej statek stoi już w okolicy (na pokładzie stoją 4 TNT - przydadzą się na Orfenii) a my zabieramy wszystko co przetrwało i odlatujemy na inne planetoidy szukać Czarnej Skrzynki.
Po zbudowaniu centrum na Orfenii przelecieliśmy w inne miejsce. Niestety na miejscu jest mnóstwo mrówek i os trzeba się ich pozbyć! Nasze skanery znalazły "trujące grzybki" w jedynym przejściu do ich legowiska. Musimy używając robota osłaniacza rozstawić TNT w okolicy grzybków. Na tym misja się kończy a w kolejnej grzybków już nie ma smiley Przechodzimy więc do legowiska obcych mając 3 działka i w razie czego uderzadza. Uderzacz wchodzi do akcji pierwszy i ogłusza mrówki, działkami zabijajmy osy a następnie mrówki. Teraz jedziemy tu transporterem i zabieramy próbkę materii organicznej do zbadania (2 sztuki) dowozimy to na statek i wtedy misja się kończy (luzie z centrum przyjeżdżają i zabierają próbki a my odlatujemy w miejsce gdzie podobno wykryto duże złoża tytanu). Od razu po naszym przybyciu dostajemy informację że materia którą przysłaliśmy to materia organiczna której od dawna nikt nie widział. Wszyscy naukowcy bardzo się ucieszyli kiedy dostali prawie nieskończone źródło materii org.a my w kolejnej misji mamy założyć dużą kolonie górniczą (10 kopalni i 5 hut + 8 działek wokoło). Po zbudowaniu bazy i odparciu małego ataku os misja się kończy a my odlatujemy na księżyc Orfenii - Hallen.
Na Hallenie jest atmosfera i niestety wykryto kolonie obcych
Tak więc po przylocie na Hallen musimy wybudować elektrownie (prąd jest na całej powierzchni) i fabrykę ogniw elektrycznych. Potem lecimy na zwiad dowolnym botem i po odkryciu koloni mrówek wysyłamy tam kilka dział aby zrobiły swoje (dostaliśmy z centrum kontroli misji program który zmienia działo latające w automatycznego eksterminatora mrówek smiley W kolejnej misji mamy znowu przeprowadzić zwiad. Tym razem odkrywamy dziwny budynek w okolicy kolejnej koloni mrówek. Kolonię mamy zniszczyć (te same działa, ten sam program - rutyna) i dostać się do tego budynku astronautą. Wtedy misja się kończy a my dostajemy informację z CKM (centrum kontroli misji smiley) że przysyłają tutaj naukowca który ma dokładnie zbadać ten budynek (astronauta tylko że postawiony jako wróg tak żeby nie dało się go kontrolować. od razu ma włączony program dzięki któremu krząta się po całym budynku i okolicach, a my mamy za zadanie zapewnić mu bezpieczeństwo. Po wykonaniu misji dowiadujemy się ze nasza "czarna skrzynka" to klucz do uruchomienia jakiejś mapy. Naukowiec oczywiście od razu zabrał skrzynkę i dzięki niej uruchomił trójwymiarową mapę galaktyki (tej). Wprowadził koordynaty wszystkich znanych nam planet na mapę i używając leżącego gdzieś w tym budynku nośnika danych uzyskał też koordynaty nieznanych nam dotąd planet leżących na krańcach galaktyki (to wszystko będzie jako opis w kolejnej misji) a my właśnie zostajemy wysłani na najbliższą z nich smiley
===== KONIEC WERSJI III =====
===== PRÓBA SKLEJENIA :) =====
1 planeta - Nowa Ziemia - twoje
2 planeta - co chcesz - twoje
3 planeta - co chcesz - twoje
4 planeta - co chcesz - twoje
5 planeta - Krystalia - moje (znalezienie klucza A i skrytki)
6 planeta - co chcesz - twoje (znaleziono klucz B)
7 planeta - co chcesz - twoje (znaleziono klucz C)
8 planeta - co chcesz - twoje (znaleziono klucz D)
9 planeta - Orfenia - moje (zabieramy materie)
- księżyc Orfenii - Hallen - moje (budynek z mapą)
10 planeta - cośtam - moje (pierwsza tajemnicza planeta)
11 planeta - cośtam - moje (druga planeta obcych)
12 planeta - Terra Mallus - moje (główna planeta obcych)
13 planeta - cośtam - moje (trzecia planeta obcych)
Czyli najpierw (1 planeta) przygotowujemy się do odlotu. Potem (2,3,4) szukamy tych danych smiley Na 5 planecie znajdujemy klucz, dane i skrytkę. Dalej (6,7,8) znajdujemy klucze i te twoje dane. Na 9 znajdujemy materię org. i te twoje dane, a na Hallenie znajdujemy ten tajemniczy budynek. A na końcu (10,11,12,13) latamy po planetach obcych i niszczymy je aby zyskać nowe kolonie (tzn. 10 i 11 przejmujemy, z 12 na początek się wycofujemy po założeniu chronionej placówki radarowej i lecimy na 13 tą przejmujemy i z gigantycznymi siłami wpadamy na 14 i rozwalamy obcych po kolei). A zboczyliśmy z wyznaczonej trasy dlatego że odkrycie takiej mapy to... COŚ smiley |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2008, 14:02 RE: Fabuła
|
|
|
adiblol to już lepiej ja teraz posklejam te moje posty i dopiszę to czego brakuje
--------------------------------------------------
Opis poszczególnych misji :
1. Nowa Ziemia - trening (samouczek)
- 1.1. na początek musimy znaleźć nasz plecak który leży gdzieś obok CKM.
- 1.2. teraz musimy nauczyć się posługiwać działkiem neuronowym. Przy okazji budujemy centrum badawcze i fabrykę botów.
- 1.3. teraz musimy nauczyć się latać. Tak więc musimy wznieść się górę i zabrać ze sobą transportera latającego który tam stał.
- 1.4. pakujemy się razem z transporterem i 4 kostkami tytanu na statek i odlatujemy
--------------------
2. Nova (księżyc Nowej Ziemi)
- 2.1. szukamy rudy, górzysty teren na którym nasz ludek nie uniesie rudy. Nasz bot unikając piorunów znajduję parę pomarańczowych kulek.
- 2.2. robimy drobny rekonesans szukając płaskiego terenu, mając do dyspozycji tylko astronautę. Idziemy sobie doliną w ew. wolne, płaskie miejsce, i w pewnym momencie wyskakują do nas osy. Zadanie polega na doniesieniu doliną na płaską przestrzeń całej naszej rudy jednocześnie unikając spadającej organicznej materii.
- 2.3. na znalezionym płaskim terenie startujemy misję z konwerterem, fabryką botów i orgashooterem; nasze zadanie polega na wybiciu wszystkich latających w okolicy os.
- 2.4. budujemy broniony punkt radarowy (źródło energii, wieżyczka, pojazd serwisujący), orgashootera ładujemy na statek i odlatujemy.
--------------------
3. Centuria
- 3.1. po lądowaniu nasz orgashooter musi oczyścić okolicę z mrówek i pająków.
- 3.2. gonimy robota, który leci w kierunku jedynego podziemnego źródła energii. misja kończy się po postawieniu niebieskiej flagi w okolicy miejsca lądowania bota.
- 3.3. odzyskujemy tytan - mamy recyclera, i PowerStację; misja zakończona sukcesem gdy mamy 4 kostki tytanu. Brak robali.
- 3.4. stawiamy broniony punkt radarowy cały czas odpierając ataki mrówek i pająków.
--------------------
4. Wulkania
- 4.1. zbieramy na statek 8 kawałków rudy tytanu, ale musimy bardzo uważać na pająki. nic nie budujemy, mamy tylko transportera latającego z atomową bateryjką.
- 4.2. znajdujemy podziemną energię na planecie - jest tylko na 1 wysepce. Ale, jest jeden problem - w okolicy jest gniazdo os. Musimy przekonwertować całą naszą rudę (mamy gotowy konwerter) i wykonać desant na wyspę - mamy latającego orgashootera i grabbera, grabber ma pół ładowalnej baterii i pustą baterię obok siebie. gdzieś leży pełna atomowa bateria. misja kończy się, gdy na wysepce powstaje broniony punkt radarowy zostawiamy też naszego orgashootera.
- 4.3. zaopatrujemy statek w kilka baterii atomowych, i odlatujemy.
--------------------
5. Krystalia
- 5.1. po wylądowaniu mamy znaleźć 4 rudy tytanu. Przy rudach leży Klucz A który też zabieramy.
- 5.2. budujemy fabrykę botów i budujemy działko latające (zwykłe), używając programy przysłanego z CKM wybijamy nim wszystkie robaki i zbieramy 4 rudy uranu leżące gdzieś w okolicy "wulkanu" (wysokiej górki z dziurą w środku) i przy okazji zabieramy też Klucz B.
- 5.3. stawiamy broniony punkt radarowy, zostawiamy działko z włączonym programem i odlatujemy
--------------------
6. Saari
- 6.1. po wylądowaniu budujemy jak najszybciej fabrykę botów i tworzymy w niej działo latające, zaopatrujemy je w baterię atomową i uruchamiamy program ochrony statku kosmicznego. Teraz budujemy 4 wieżyczki wokoło statku i wycofujemy robota do bazy.
- 6.2. budujemy jeszcze 4 działka latające, zaopatrujemy je w baterie, odpalamy programy eksterminacji obcych i wtedy spokojnie rozbudowujemy bazę o : centrum badawcze, fabrykę ogniw atomowych, stację naprawczą i radar.
- 6.3. zbieramy całą rudę uranu która jest na planecie i tworzymy kopalnię w wyznaczonym miejscu a w okolicy zakopany jest Klucz C który trzeba znaleźć z potem wykopać.
- 6.4. budujemy broniony punkt radarowy, zostawiamy 4 działka (jedno zabieramy) i odlatujemy.
--------------------
7. Tropika
- 7.1. używając działka ochraniamy statek podczas gdy my szukamy na planecie Klucza D. Klucza nie znajdujemy ale znajdujemy dużo rud (tytanu i uranu) a więc zabieramy wszystko i rozbudowujemy bazę.
- 7.2. wysyłamy szperacza w miejsce w którym na 99% jest klucz. W odpowiednim miejscu odpalamy program szukania klucza. Po znalezieniu go wykopujemy go z ziemi, zostawiamy wszystkie klucze na planecie chronione przez osłaniacza i 2 wiezyczki, zabieramy się na statek i odlatujemy.
--------------------
8. Planetoidy
Planetoida 1 - 8.1. musimy dostać się do statku który "wylądował" po drugiej stronie mapy. Nie możemy latać (za niska grawitacja) i oczywiście nie mamy mapy planetoidy. Miedzy nami a statkiem jest labirynt który trzeba przebyć
Planetoida 1 - 8.2. zbieramy wszystko co przetrwało, budujemy fabrykę robotów i recyklera w niej i przerabiamy wszystkie wraki na tytan. Dodatkowo szukamy jeszcze 8 rud tytanu i przerabiamy je na tytan. (mamy mieć 13 kostek)
Planetoida 1 - 8.3. CKM przysłało nam statek razem z Czarną Skrzynką, w wyznaczonym miejscu budujemy radar i stację energetyczną (ładowarka) budujemy osłaniacza i odpalamy program(dojedź na stację, odpal pole na 15m) po czym pakujemy się do nowego statku i odlatujemy na 2 planetoidę.
Planetoida 2 - 8.4. znajdujemy złoże tytanu, budujemy hutę i kopalnię i wyciągamy 20 kostek, budujemy radar, fabrykę robotów, stację energetyczną i osłaniacza. Zabieramy 16 kostek na statek i odlatujemy.
Planetoida 3 - 8.5. lecimy do wyznaczonego punktu, budujemy tam kopalnię i fabrykę ogniw atomowych i wytwarzamy 10 baterii atomowych po czym odlatujemy.
Planetoida 4 - 8.6. używając radaru znajdujemy czarną skrzynkę. zabieramy wszystko na statek i odlatujemy.
--------------------
9. Orfenia
- 9.1. mamy znaleźć złoże tytanu (północny-wschód mapy) i złoże uranu (południowy-zachód) postawić tam odgromniki i małe kolonie górnicze (2 kopalnie i 2 huty w koloni "tytanowej" i 2 kopalnie i 1 fabrykę atomówek w koloni "atomowej".
- 9.2. w okolicy naszego statku mamy postawić 2 odgromniki, 2 fabryki botów, 1 stację naprawczą, 1 centrum badawcze, 1 radar (to na końcu) i wokoło ustawić 8 wieżyczek chroniących bazę. zbudować 12 transporterów na kołach (po 2 do każdej kolonii i 8 w bazie). Poza tym zanim odlecimy musimy stworzyć bota osłaniacza, uderzacza (trzeba go opracować w centrum badawczym), 2 działa latające i 2 latające transportery. Zaopatrujemy boty w baterie atomowe, pakujemy te boty na statek i dodatkowo też 4 TNT (znalezione w okolicy) i odlatujemy w inne miejsce.
- 9.3. znajdujemy mnóstwo wrogów których trzeba się pozbyć używając działek, osłaniacza, uderzacza i 4 TNT na jaja. Z gniazda obcych wyciągamy 2 sztuki materii i zostawiamy je chronione przez wszystkie boty bojowe jakie mieliśmy na statku w okolicy miejsca naszego lądowania i odlatujemy dalej.
--------------------
10. Hallen (księżyc Orfenii)
- 10.1. przeprowadzamy zwiad okolicy, znajdujemy kolonię mrówek, używając organicznych działek latających rozwalamy ją bez problemu.
- 10.2. robimy kolejny zwiad dzięki któremu dowiadujemy się o dziwnym budynku w okolicy drugiej koloni mrówek. Wysyłamy działa żeby rozwaliły kolonię mrówek a my (astronauta) mamy podlecieć do tego budynku.
- 10.3. mamy chronić przysłanego przez CKM naukowca przez 10 minut.
- 10.4. zabieramy na pokład naukowca, 4 działa org. i kilka tytanów no i odlatujemy
--------------------
11. Banuur
- 11.1. Po przybyciu na planetę mamy zbudować kopalnię (na całej planecie jest tytan) i wyciągamy tyle tytanu ile potrzeba na zbudowanie porządnej bazy. Potem przeprowadzamy zwiad i wykrywamy dużą kolonię mrówek (około 20). budujemy tyle dział ile konieczne i wysyłamy je aby zniszczyły mrówki.
- 11.2. dostajemy informację o koloni os na południe od nas. wysyłamy tam działa, rozwalamy osy i zabieramy 4 materie organiczne.
- 11.3. znajdujemy kilka rud uranu w okolicy małej koloni obcych (5 mrówek i 3 osy). kolonię niszczymy a rudę zabieramy.
- 11.4. Odpieramy atak obcych tak długo ile możemy a potem odlatujemy.
--------------------
12. Errai
- 12.1. rozwalamy obcych którzy nas atakują, tworzymy fabrykę botów, 10 wieżyczek w okolicy i budujemy 6 latających dział organicznych i wysyłamy je na główną kolonie obcych.
- 12.2. unikając mrówek, os i pająków musimy uciec z "więzienia" przez labirynt.
- 12.3. wysyłamy działko aby pomogło astronaucie w ucieczce. rozwalamy obcych, zabieramy astronautę i jego plecak i uciekamy z planety.
--------------------
13. Shandor (planeta karłowata blisko Terry Mallus)
- 13.1. budujemy dużą kolonię, wynajdujemy nowe działo (fazowe), budujemy 14 dział organicznych i 4 fazowe z bateriami atomowymi.
- 13.2. używając dostarczonych przez CKM botów celów mamy opracować jak najlepszy program do zniszczenia obcych.
- 13.3. zabieramy na pokład siebie, naukowca, 5 dział org. i 1 działo fazowe i odlatujemy.
--------------------
14. Powrót na Banuur
- 14. 1. czekając na resztę dział likwidujemy wszystkich nadchodzących obcych.
- 14.2. całą grupą (prócz astronauty, naukowca i 3 dział org.) atakujemy główną kolonię obcych na tej planecie (30 mrówek, 10 pająków, 15 os i 2 robale) w międzyczasie budujemy małą kolonię.
--------------------
15. Zemsta na Errai
- 14.1. pierwszą grupą rozwalamy okolicznych obcych a potem łączymy siły z resztą oddziałów które wylądowały w zupełnie innych miejscach planety.
- 14.2. połączonymi siłami atakujemy główną kolonię obcych (tym razem 30 mrówek, 20 os, 10 pająków i 5 robali) w międzyczasie budując małą kolonię.
--------------------
15. Terra Mallus
- 15.1. wszystkie siły wylądowały tam gdzie powinny tak więc od razu atakujemy główną kolonię obcych (35 mrówek, 25 os, 15 pająków i 2 królowe). (jeśli mamy za mało botów możemy sobie dorobić.. w okolicy jest tytan i uran w podglebiu [ZAZNACZONY!!!]).
:D KONIEC
--------------------------------------------------
A teraz co do fabuły... adiblol napisz fabułę do pierwszych 4 planet, ja napisałem już fabułę od 5 do 10 (włącznie) a resztę niedługo dopiszę |
Ostatnio zmieniony przez mac1e7 22-08-2008, 15:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bot95
Twoja ulubiona misja: 1 na Orfenii
Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 7
|
Wysłany: 22-08-2008, 14:53 RE: Fabuła
|
|
|
Fajna fabuła ale zauważyłem 2 błędy:
- Wykopujemy klucz C 2 razy
- Gdzie jest otwarcie skrytki??
Mam pomysł na ciekawą planetę a mianowicie taką której całą powierzchnię pokrywa woda
Są tylko nieliczne wysepki i nie można latać.
Na wyspy trzeba się dostawać nurkiem bo jest za stromo.
Jak ktoś chce mogę wszystko rozpisać. :p
Ps. Ktoś sprawdzał czy mozna mieć 2 kosmonautów?? |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2008, 14:57 RE: Fabuła
|
|
|
@up poprawiam te klucze C i dodałem konkretniejszy opis co się dzieje ze skrytką planeta spoko tylko gdzie by ją wstawić i co by się na niej miało zrobić |
Ostatnio zmieniony przez mac1e7 22-08-2008, 15:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bot95
Twoja ulubiona misja: 1 na Orfenii
Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 7
|
Wysłany: 22-08-2008, 15:42 RE: Fabuła
|
|
|
Niewiem gdzieś na początku, a co by się robiło, to co na wszystkich szukanie
zasobów i exterminacja obcych. Możnaby znajeźć w zatopionych ruinach kopalnie i
hutę to byłoby fajnie obsługiwać to nurkiem i wynosić na powierzchnię tytan
by w znalezionej bazie na powierzchni ( transporter na gąsienicach, fabryka, stacja
energetyczna, ten budynek do produkcji ogniw) zbudować działo na gąsienicach/kołach i strzelać nim do atakujących os :p
Ps. w załączniku jest zmodyfikowany plik gry swobodnej na nowej ziemi
wklejamy do scene uprzednio zachowując pierwodny plik.
Po odpaleniu widzimy jak wyglądałaby ta planeta...
free901.txt
|
Pobierz Plik ściągnięto 97 raz(y) 11,61 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez bot95 22-08-2008, 16:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2008, 16:10 RE: Fabuła
|
|
|
Budynki pod wodą? Nie wiem czy to możliwe no ale można by dodać tą planetkę jako jakaś swobodna gra albo jakieś ćwiczenia |
|
|
|
|
bot95
Twoja ulubiona misja: 1 na Orfenii
Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 7
|
Wysłany: 22-08-2008, 16:39 RE: Fabuła
|
|
|
Budynki pod wodą są jak najbardziej możliwe wystarczy spojrzeć na misje na
Jetix które są w dowolandzie
A i właśnie tym postem przypomniałeś o ćwiczeniach programistycznych.
W orginalnym colobocie były ćwiczenia i wyzwania programistyczne a w dwójce??
Odpuścimy je sobie czy zrobimy nowe albo wrzucimy stare??? |
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2008, 16:41 RE: Fabuła
|
|
|
Damy pewnie te co były w jedynce i dodamy kilka naszych |
|
|
|
|
bot95
Twoja ulubiona misja: 1 na Orfenii
Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 7
|
Wysłany: 22-08-2008, 17:51 RE: Fabuła
|
|
|
Aha ......
No więc planeta mogłaby się nazywać aquania i być księżycem np. Centurii
A misje mogły by być takie.
Aquania
Tytan
Lądujemy statkiem w morzu, mamy nurka z pełną atomową baterią.
gdzieś jest huta, miejsce z dużą ilością rudy tytanu mamay zaznaczone niebieską flagą. Przetapiamy rudę na 4 kostki tytanu, zabieramy na statek i odlatujemy.
Atak os
Lądujemy statkiem w morzu, nie można latać a za 3 minuty wylęgną się osy i zaczną atakować. Transportujemy nurkiem wcześniej zdobyte kostki Tytanu na wyspę zbyt stromą aby wejść na nią astronautą.
Na wyspie znajdujemy bazę (transporter na gąsienicach z naładowaną 1/3 ogniwa atomowego, fabryka, stacja energetyczna, budynek do produkcji ogniw
elektrycznych). Budujemy działo na gąsienicach lub kołach zasilamy wyprodukowanym ogniwem i rozwalamy osy. Nurka i astronautę zabieramy na statek i odlatujemy (niemożna ich stracić).
Broniony punkt
Lądujemy w morzu, blisko nas jest huta i kopalnia. Blisko jest wyspa z łagodnym
wejściem na szczyt. Na górze metodą podstępu rozwalamy trzy pająki.
Stawiamy broniony punkt radarowy i odlatujemy. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|