Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
C2 Misja 6 |
Autor |
Wiadomość |
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 20-04-2011, 12:16
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Moja propozycja to dodać teraz jakąś misję na czas. |
Tylko jak to zrealizować? Produkcja 30 przez robala siedzącego pod ziemią? Ded czegokolwiek w niedostępnych górach? |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 20-04-2011, 13:29
|
|
|
Pająk w niedostępnym miejscu na mapie, który eksploduje po wyznaczonym czasie. Tylko trzeba by było jeszcze doliczyć czas na animację (zanim wybucha naprawdę mija kilka sekund). |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-04-2011, 15:09
|
|
|
Ja myślałem o Tech'u wchodzącym w minę w wodzie otoczonej wysokimi górami Nie widziałem możliwości oszustwa, z wyjątkiem rozwalenie miny nurkiem (wtedy tech daje produce TNT, co powoduje niezaakceptowanie misji, wyświetlając komunikat, że gracz oszukuje). Wtedy pozostaje winmission |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 20-04-2011, 16:28
|
|
|
Na pewno w CWorld ten problem zostanie rozwiązany poprzez zrobienie uprawnień dla skryptów i obiektów niematerialnych. Wtedy taki skrypt wywoła po prostu Game->LostMission(); Tak, CWorld jeszcze nie istnieje, wizjonierem jestem |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-04-2011, 11:33
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Ja myślałem o Tech'u wchodzącym w minę w wodzie otoczonej wysokimi górami Nie widziałem możliwości oszustwa, z wyjątkiem rozwalenie miny nurkiem (wtedy tech daje produce TNT, co powoduje niezaakceptowanie misji, wyświetlając komunikat, że gracz oszukuje). Wtedy pozostaje winmission |
Jak i tak jest zabezpieczenie przed rozwaleniem miny, to po co woda? Nie ma znaczenia czy minę rozwali np. LeggedSniffer, czy nurek: dajemy w programie Techa:
Kod: | if (!radar(Mine)) //Czy w CBot tak mozna?
{produce(position,orientation,TNT,"");} |
Można ustawić barierki dookoła i nawet nurek nie wjedzie.
BTW: Właśnie pomyślałem, że pociski robotów chyba przenikają przez wodę. Czyli można odpalić minę zdalnie. |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-04-2011, 11:36
|
|
|
Strzelanie w minę NIE NISZCZY JEJ!!!
A co do:
kiedyś próbowałem i wyrzucił błąd. Musi być:
Kod: | if (radar(Mine)!=null) |
|
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
Apus
Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy Wiek: 19 Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 246 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-04-2011, 11:44
|
|
|
krzys_h napisał/a: | Strzelanie w minę NIE NISZCZY JEJ!!! |
Myślałem że da się ją zniszczyć strzelaniem tak jak TNT.
krzys_h napisał/a: | A co do:
kiedyś próbowałem i wyrzucił błąd. Musi być:
Kod: | if (radar(Mine)!=null) |
|
Niby oba przekazują to samo do if. Może w CBot nie ma takiego operatora jak '!'? |
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-04-2011, 14:52
|
|
|
Jest, bo przyjmuje
Kod: | if(!jakas_zmienna_typu_bool) |
[ Dodano: 22-04-2011, 19:55 ]
adiblol napisał/a: | Na pewno w CWorld ten problem zostanie rozwiązany poprzez zrobienie uprawnień dla skryptów i obiektów niematerialnych. Wtedy taki skrypt wywoła po prostu Game->LostMission(); Tak, CWorld jeszcze nie istnieje, wizjonierem jestem |
Widziałem w demo angielskiego CeeBota funkcję lostmission(); jednak próba jej wywołania skończyła się komunikatem "Nie można wykorzystać tej funkcji w tym ćwiczeniu" |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|