Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
C2 Misja 6
Autor Wiadomość
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 20-04-2011, 12:16   

krzys_h napisał/a:
Moja propozycja to dodać teraz jakąś misję na czas.

Tylko jak to zrealizować? Produkcja 30 przez robala siedzącego pod ziemią? Ded czegokolwiek w niedostępnych górach?
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 20-04-2011, 13:29   

Pająk w niedostępnym miejscu na mapie, który eksploduje po wyznaczonym czasie. Tylko trzeba by było jeszcze doliczyć czas na animację (zanim wybucha naprawdę mija kilka sekund).
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-04-2011, 15:09   

Ja myślałem o Tech'u wchodzącym w minę w wodzie otoczonej wysokimi górami :P Nie widziałem możliwości oszustwa, z wyjątkiem rozwalenie miny nurkiem (wtedy tech daje produce TNT, co powoduje niezaakceptowanie misji, wyświetlając komunikat, że gracz oszukuje). Wtedy pozostaje winmission ;)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 20-04-2011, 16:28   

Na pewno w CWorld ten problem zostanie rozwiązany poprzez zrobienie uprawnień dla skryptów i obiektów niematerialnych. Wtedy taki skrypt wywoła po prostu Game->LostMission(); Tak, CWorld jeszcze nie istnieje, wizjonierem jestem ;) :mrgreen:
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-04-2011, 11:33   

krzys_h napisał/a:
Ja myślałem o Tech'u wchodzącym w minę w wodzie otoczonej wysokimi górami :P Nie widziałem możliwości oszustwa, z wyjątkiem rozwalenie miny nurkiem (wtedy tech daje produce TNT, co powoduje niezaakceptowanie misji, wyświetlając komunikat, że gracz oszukuje). Wtedy pozostaje winmission ;)

Jak i tak jest zabezpieczenie przed rozwaleniem miny, to po co woda? Nie ma znaczenia czy minę rozwali np. LeggedSniffer, czy nurek: dajemy w programie Techa:
Kod:
if (!radar(Mine)) //Czy w CBot tak mozna?
{produce(position,orientation,TNT,"");}

Można ustawić barierki dookoła i nawet nurek nie wjedzie. ;)
BTW: Właśnie pomyślałem, że pociski robotów chyba przenikają przez wodę. Czyli można odpalić minę zdalnie.
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-04-2011, 11:36   

Strzelanie w minę NIE NISZCZY JEJ!!!
A co do:
Kod:
if (!radar(Mine))

kiedyś próbowałem i wyrzucił błąd. Musi być:
Kod:
if (radar(Mine)!=null)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-04-2011, 11:44   

krzys_h napisał/a:
Strzelanie w minę NIE NISZCZY JEJ!!!

Myślałem że da się ją zniszczyć strzelaniem tak jak TNT. :-|
krzys_h napisał/a:
A co do:
Kod:
if (!radar(Mine))

kiedyś próbowałem i wyrzucił błąd. Musi być:
Kod:
if (radar(Mine)!=null)

Niby oba przekazują to samo do if. Może w CBot nie ma takiego operatora jak '!'?
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-04-2011, 14:52   

Jest, bo przyjmuje
Kod:
if(!jakas_zmienna_typu_bool)


[ Dodano: 22-04-2011, 19:55 ]
adiblol napisał/a:
Na pewno w CWorld ten problem zostanie rozwiązany poprzez zrobienie uprawnień dla skryptów i obiektów niematerialnych. Wtedy taki skrypt wywoła po prostu Game->LostMission(); Tak, CWorld jeszcze nie istnieje, wizjonierem jestem ;) :mrgreen:

Widziałem w demo angielskiego CeeBota funkcję lostmission(); jednak próba jej wywołania skończyła się komunikatem "Nie można wykorzystać tej funkcji w tym ćwiczeniu"
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012