Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Edycja modeli |
Autor |
Wiadomość |
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-09-2011, 09:42
|
|
|
Raptor napisał/a: | Kiedyś adiblol rzekomo zrobił podobny konwerter, ale podobno nie działało w nim OBJ MOD. |
Ten konwerter jest w tym temacie i nawet z niego korzystałem (wzór modeli do Colonization).
A konwerter 0judge0 przetestuję w najbliższym czasie.
@0judge0 Życzę szybkiego dodania funkcji konwersji tekstur! Może adiblol udostępni źródła swojego konwertera (który obsługuje tekstury) żebyś mógł zobaczyć jak napisać taką konwersję? |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
0judge0
Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 7
|
Wysłany: 03-09-2011, 16:53
|
|
|
Zajmę się tym jeśli okaże się że program ma racje bytu, bo jeśli nie to po co dalej to rozwijać. Co nie |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 05-09-2011, 14:58
|
|
|
Źródła chyba dałem (na licencji BSD bodajże) w temacie ze wszystkimi moimi narzędziami.
[ Dodano: 05-09-2011, 15:20 ]
Jednak nie ma.
Proszę: http://storage.1tbps.org/...od2obj.tar.lzma
Copyright (c) 2008 adiblol
All rights reserved.
Redistribution and use in source and binary forms, with or without modification, are permitted provided that the following conditions are met:
Redistributions of source code must retain the above copyright notice, this list of conditions and the following disclaimer.
Redistributions in binary form must reproduce the above copyright notice, this list of conditions and the following disclaimer in the documentation and/or other materials provided with the distribution.
THIS SOFTWARE IS PROVIDED BY THE COPYRIGHT HOLDERS AND CONTRIBUTORS "AS IS" AND ANY EXPRESS OR IMPLIED WARRANTIES, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, THE IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE ARE DISCLAIMED. IN NO EVENT SHALL THE COPYRIGHT HOLDER OR CONTRIBUTORS BE LIABLE FOR ANY DIRECT, INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL, EXEMPLARY, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES (INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, PROCUREMENT OF SUBSTITUTE GOODS OR SERVICES; LOSS OF USE, DATA, OR PROFITS; OR BUSINESS INTERRUPTION) HOWEVER CAUSED AND ON ANY THEORY OF LIABILITY, WHETHER IN CONTRACT, STRICT LIABILITY, OR TORT (INCLUDING NEGLIGENCE OR OTHERWISE) ARISING IN ANY WAY OUT OF THE USE OF THIS SOFTWARE, EVEN IF ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGE. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
0judge0
Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 7
|
Wysłany: 11-09-2011, 15:37
|
|
|
EDIT: To co pod dołem to na razie nieaktualne, po wrzuceniu programu przypomniałem sobie o czymś co muszę jeszcze poprawić zanim go udostępnię. Postaram się jak najszybciej to poprawić.
Ok udało mi się uporać z teksturami w obie strony. Jak już wcześniej pisałem program sprawdziłem tylko na plikach wyeksportowanych przez wings 3d więc z innymi programami może mieć problemy. Tak więc poprosił bym o jakieś modele z blendera czy maxa, oczywiście oteksturowane (tekstury w rozdzielczości 256x256, wiadomo chyba dlaczego. Oczywiście model może składać się z wielu tekstur.). Może te modele z Colonization czy jakoś tak (ten remake colobota co robicie), oczywiście w formacie obj muszą być. Poza tym program nie obsługuje jeszcze cieni i brudnych tekstur, aha i każdy model musi się składać z "trójkątów" fachowo to chyba się nazywa triangulate czy jakoś tak i kompletnie oteksturowany musi być żeby konwerter poprawnie z niego plik mod zrobił. No dobra to chyba tyle na razie, program w załączniku. |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|