Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Colobot i fps
Autor Wiadomość
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 02-03-2010, 20:32   Colobot i fps

Witam. Da się zwiększyć fps? Teraz mam 60.
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 02-03-2010, 20:44   

Wg mnie 60 FPS to bardzo dobrze. ^^
Czemu chciałbyś je zwiększyć?
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 02-03-2010, 20:50   

Ponieważ wszędzie mam powyżej 150 a 60 to tak mało.
Moja rozdzielczość 1440x900 jak by co.
Nie wiem od czego to zależy ale przycina mi się na tej mapie co w załączniku co jest dla mnie bardzo dziwne.

P.S. Pogrzebałem trochę w pliku colobot.ini i ustawiłem LightMode=0 i teraz mam 75 fps :d
Co najlepsze jak wyłączałem dynamiczne oświetlenie w opcjach gry nadal miałem 60.

Coś mi się popsuło...


[ Dodano: 02-03-2010, 22:49 ]
Już nieaktualne, zapomniałem wyłączyć synchronizacji pionowej. Teraz mam od 150 do 220 FPS.

Ogólnie można zamknąć.

Sample10.rar
Pobierz Plik ściągnięto 37 raz(y) 418,33 KB

 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 03-03-2010, 11:54   

Colobot ma maksymalne 70 FPS przy wyższych ustawieniach film lub co innego będzie sie mulić.

[ Dodano: 03-03-2010, 11:54 ]
Proponuje ci ustawić rozdzielczość na 1024x768 wtedy będzie wszystko dobrze działać.
_________________

 
     
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 03-03-2010, 14:21   

Mam wszystko na max i teraz elegancko chodzi.
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 03-03-2010, 15:46   

NIE MA SENSU wyłączanie synchronizacji pionowej, bo monitor i tak nie wyświetli tych 200Hz a zużywana jest niepotrzebnie energia i stajesz się przyczyną efektu cieplarnianego, hahaha!
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
bbiidduull 


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 140
Wysłany: 03-03-2010, 17:03   

Nie ma sensu ale jak bym chciał pograć w jakieś gta 4 czy coś innego przyda mi się lepszy fps :)
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 03-03-2010, 17:13   

HEHE GTA 4 ma 800 FPS.
_________________

 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 11-03-2010, 21:42   

Btw najwiecej procka (i w konsekwencji fps) zzeraja programy, zwlaszcza jesli ma sie rozbudowana siec klas :)
_________________
 
 
     
FE4R 


Twoja ulubiona misja: Saari - Inwazja
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 144
Wysłany: 12-03-2010, 17:07   

Berserker napisał/a:
zwlaszcza jesli ma sie rozbudowana siec klas :)

I nie stosuje się destruktorów do zwalniania pamięci. :-)
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 12-03-2010, 17:18   

FE4R napisał/a:
I nie stosuje się destruktorów do zwalniania pamięci.

CBot jest mocno podobny do C#, a tam nie ma destruktorów. Wszystkim zajmuje się garbage collector. Gdy instancja nie jest potrzebna, jest wywalana automatycznie.

(a może Epsitec nie zaimplementował garbage collectora i pamięć po nieużywanych zmiennych się marnuje? :mrgreen: )
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 12-03-2010, 21:22   

Berserker napisał/a:
Btw najwiecej procka (i w konsekwencji fps) zzeraja programy, zwlaszcza jesli ma sie rozbudowana siec klas
Tak a Fraps który jest stworzony do gier zwalnia całą grę i zrzera 256 ramu :-x
_________________

 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 12-03-2010, 21:27   

Cytat:
Tak a Fraps który jest stworzony do gier zwalnia całą grę i zrzera 256 ramu

Ale fraps przynajmniej z jakas rozsadna jakoscia nagrywa ;)
_________________
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 12-03-2010, 21:34   

Ale jest płatny.
VirtualDub FTW! (umie nagrywać, File -> Capture AVI :) )
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Bartek c++ 


Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 390
Wysłany: 12-03-2010, 21:36   

adiblol napisał/a:
VirtualDub FTW! (umie nagrywać, File -> Capture AVI )

Ale VirtualDub nie nadaje sie do gier ktore mają powyżej 200 FPS.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012