Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Colobot i fps |
Autor |
Wiadomość |
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 02-03-2010, 20:32 Colobot i fps
|
|
|
Witam. Da się zwiększyć fps? Teraz mam 60. |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 02-03-2010, 20:44
|
|
|
Wg mnie 60 FPS to bardzo dobrze. ^^
Czemu chciałbyś je zwiększyć? |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 02-03-2010, 20:50
|
|
|
Ponieważ wszędzie mam powyżej 150 a 60 to tak mało.
Moja rozdzielczość 1440x900 jak by co.
Nie wiem od czego to zależy ale przycina mi się na tej mapie co w załączniku co jest dla mnie bardzo dziwne.
P.S. Pogrzebałem trochę w pliku colobot.ini i ustawiłem LightMode=0 i teraz mam 75 fps :d
Co najlepsze jak wyłączałem dynamiczne oświetlenie w opcjach gry nadal miałem 60.
Coś mi się popsuło...
[ Dodano: 02-03-2010, 22:49 ]
Już nieaktualne, zapomniałem wyłączyć synchronizacji pionowej. Teraz mam od 150 do 220 FPS.
Ogólnie można zamknąć.
Sample10.rar
|
Pobierz Plik ściągnięto 37 raz(y) 418,33 KB |
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 03-03-2010, 11:54
|
|
|
Colobot ma maksymalne 70 FPS przy wyższych ustawieniach film lub co innego będzie sie mulić.
[ Dodano: 03-03-2010, 11:54 ]
Proponuje ci ustawić rozdzielczość na 1024x768 wtedy będzie wszystko dobrze działać. |
_________________
|
|
|
|
|
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 03-03-2010, 14:21
|
|
|
Mam wszystko na max i teraz elegancko chodzi. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 03-03-2010, 15:46
|
|
|
NIE MA SENSU wyłączanie synchronizacji pionowej, bo monitor i tak nie wyświetli tych 200Hz a zużywana jest niepotrzebnie energia i stajesz się przyczyną efektu cieplarnianego, hahaha! |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
bbiidduull
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 140
|
Wysłany: 03-03-2010, 17:03
|
|
|
Nie ma sensu ale jak bym chciał pograć w jakieś gta 4 czy coś innego przyda mi się lepszy fps |
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 03-03-2010, 17:13
|
|
|
HEHE GTA 4 ma 800 FPS. |
_________________
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 11-03-2010, 21:42
|
|
|
Btw najwiecej procka (i w konsekwencji fps) zzeraja programy, zwlaszcza jesli ma sie rozbudowana siec klas |
_________________
|
|
|
|
|
FE4R
Twoja ulubiona misja: Saari - Inwazja
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 144
|
Wysłany: 12-03-2010, 17:07
|
|
|
Berserker napisał/a: | zwlaszcza jesli ma sie rozbudowana siec klas |
I nie stosuje się destruktorów do zwalniania pamięci. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 12-03-2010, 17:18
|
|
|
FE4R napisał/a: | I nie stosuje się destruktorów do zwalniania pamięci. |
CBot jest mocno podobny do C#, a tam nie ma destruktorów. Wszystkim zajmuje się garbage collector. Gdy instancja nie jest potrzebna, jest wywalana automatycznie.
(a może Epsitec nie zaimplementował garbage collectora i pamięć po nieużywanych zmiennych się marnuje? ) |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 12-03-2010, 21:22
|
|
|
Berserker napisał/a: | Btw najwiecej procka (i w konsekwencji fps) zzeraja programy, zwlaszcza jesli ma sie rozbudowana siec klas | Tak a Fraps który jest stworzony do gier zwalnia całą grę i zrzera 256 ramu |
_________________
|
|
|
|
|
Berserker
Dark Ness
Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy Wiek: 24 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 496 Skąd: Bigos
|
Wysłany: 12-03-2010, 21:27
|
|
|
Cytat: | Tak a Fraps który jest stworzony do gier zwalnia całą grę i zrzera 256 ramu |
Ale fraps przynajmniej z jakas rozsadna jakoscia nagrywa |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 12-03-2010, 21:36
|
|
|
adiblol napisał/a: | VirtualDub FTW! (umie nagrywać, File -> Capture AVI ) |
Ale VirtualDub nie nadaje sie do gier ktore mają powyżej 200 FPS. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|