Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Colobot 2
Autor Wiadomość
Pulsic_UFS_user 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-04-2008, 16:11   RE: Colobot 2

ja już się wcześniej zgłaszałem i czekam na to jak prace ruszą :) :)
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 28-04-2008, 18:55   RE: Tworzenie reliefów

Zrobiłem program w Delphi który ułatwia tworzenie reliefów - służy do podglądu, pokazuje wysokość, gdzie jest woda itp. POSIADA OPCJĘ PODGLĄDU 3D przy pomocy OpenGL.

Zrzut poniżej, program w załączniku.


Nazwa CTD pochodzi od Colobot Terrain Designer, bo w planach jest zrobienie narzędzi do edycji, a nie tylko do podglądu.
W programie otwarty jest plik relief05.bmp z katalogu textures.

Posługiwanie się widokiem 3D:
strzałki: położenie kamery, PgUp, PgDown: współrzędna Z.
NUM 2,4,6,8: położenie punktu na który patrzy kamera
NUM +, -: powiększenie współrzędnych XY
NUM *, /: powiększenie współrzędnej Z.

NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SKUTKI WYKORZYSTYWANIA TEGO PROGRAMU.

ctd.zip
Pobierz Plik ściągnięto 71 raz(y) 238,42 KB

_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

Ostatnio zmieniony przez adiblol 28-04-2008, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ball


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 16
Wysłany: 28-04-2008, 19:31   RE: Colobot 2

No to spoko myślę, że nasz Admin się też przyłączy i możemy zaczynać...
Ostatnio zmieniony przez Ball 28-04-2008, 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 28-04-2008, 20:39   RE: Colobot 2

Ja jestem gotowy do:
- robienia tekstur gruntu, rzeźby terenu i zasobów (mam doświadczenie z komendą TerrainMaterial :P )
- robienia programów (dużo umiem)
- mapy też umiem ale mi się nie chce :P

Mój pomysł na fabułę:
Astronauta robił jakieś badania na Nowej Ziemii z jakąś ekipą i został zaatakowany przez Obcych... budzi się i nic nie pamięta. Okazuje się, że to jest Wielki Atak Obcych Nie Wiadomo Skąd i że trzeba wrócić na Ziemię... Wraca po starej trasie, a na tych planetach znajduje budynki które budował przy oficjalnych misjach i które Obcy wykorzystali do własnych celów, np. roboty strzelają do Astronauty, Obcy odzyskali materię z Dział Organicznych itp. W momencie obudzenia na Nowej Ziemii nie ma nic oprócz statku kosmicznego i paru mrówek. Więc na Orfenii nie ma żadnych materiałów na statku kosmicznym. Mam też pomysł np. żeby mrówki żądały okupu :D w postaci np. tytanu bo inaczej np. nastawiają min itp.
Gdy dociera na Ziemię okazuje się, że jest otoczony przez tłum biurokratów :D :D:D i musi znaleść sposób żeby wyjść ze statku kosmicznego.

Czy znacie misje Jinx (http://www.epsitec.ch/download/colobot/jinx-e.zip)? Tam jest bardzo dużo ciekawych rzeczy, np. jak ukryć TNT przed radarem nie robiąc strat w swoich i wiele innych.

UWAGA! Jeśli jest statek kosmiczny to przy komendzie EndMissionTake NIE TRZEBA PISAĆ PARAMETRU DIST!!! Jest to o tyle niewskazane, że umieszczenie obiektu na platformie rakiety ale dalej niż ten parametr przewiduje, POWODUJE NIEZAAKCEPTOWANIE MISJI! ("Misja nie została wypełniona, ...").
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

Ostatnio zmieniony przez adiblol 28-04-2008, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 28-04-2008, 21:53   RE: stoi na stacji lokomotywa... :)

OK, widzę, że forum się rozruszało. W związku z tym mam nadzieję jak najszybciej rozpocząć prace nad projektem.

Po pierwsze - zostanie stworzony nowy dział forum, w którym już dokładnie będziemy ustalać misje i szczegóły fabuły. Bardzo prawdopodobne, że będziemy to robić na "wikilobocie", jeszcze zobaczymy.

W chwili obecnej mam bardzo mało czasu, trochę wolnego będzie w długi weekend, tak więc wstępny termin rozpoczęcia projektu ustalam na 2 maja 2008.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-04-2008, 22:56   RE: Colobot 2

Termin mi odpowiada. Dobrze też, że mamy wśród nas doświadczonego programistę :) . Program z pewnością się przyda. Dobrze by było umieścić go i unpacker do plików DAT w dziale download.
_________________
Piszę bo lubię.
Ostatnio zmieniony przez Tomesy 28-04-2008, 22:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pulsic_UFS_user 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-04-2008, 15:00   RE: Colobot 2

ok, ja też mam czas w długi weekend, najlepiej jak podamy wszyscy sobie GG i będzie Git, będzie łatwiej się porozumiewać

Moje GG to: 3086018

I mam pytanie, kto będzie miał grę wsadzoną na kompie
Ostatnio zmieniony przez Pulsic_UFS_user 29-04-2008, 15:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 29-04-2008, 16:08   RE: Colobot 2

Cytat:
Pulsic napisał/a:
I mam pytanie, kto będzie miał grę wsadzoną na kompie


W jakim sensie?
_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
Pulsic_UFS_user 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-04-2008, 16:16   RE: Colobot 2

noo w sensie że możemy dać konferencje i będzie spox:D
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 30-04-2008, 17:11   RE: Colobot 2

JAKĄ konferencję? VNC??? Czy jak?
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Pulsic_UFS_user 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-04-2008, 17:43   RE: Colobot 2

NIE konferencje na Gadu-Gadu lol
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 30-04-2008, 19:02   RE: Colobot 2

Ja się nie zgadzam na Żygu-Żygu (bo go nie mam) - lepiej to zrobić na kanale IRC.

Zarejestrowałem kanał #colobot.yoyo.pl w sieci PolNet (katowice.ircnet.pl). Jak admin się zainteresuje to przydzielę mu prawa właściciela kanału.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 30-04-2008, 20:18   RE: Colobot 2

Dobrze by było zainstalować jakiś chat na portalu, o ile to możliwe.
_________________
Piszę bo lubię.
Ostatnio zmieniony przez Tomesy 30-04-2008, 20:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 30-04-2008, 20:34   RE: Colobot 2

Tak. To najlepszy pomysł. Tylko nie wiem czy obciążanie tym serwera Yoyo.pl jest zgodne z jego regulaminem. Chyba żeby jakiś bazujący na plikach/bazie danych, a nie na osobnym procesie.

Na razie jest taki badziewny chat na stronie głównej...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 02-05-2008, 10:25   RE: Colobot 2

Zrobiłem program do chatu w PHP - nic nie wymaga, ani mysql, ani procesu - jedynie PHP!

http://adiblol.cba.pl/lolchat/
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012