Colobot 2 |
Autor |
Wiadomość |
Pulsic_UFS_user
Wiek: 23 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-04-2008, 16:11 RE: Colobot 2
|
|
|
ja już się wcześniej zgłaszałem i czekam na to jak prace ruszą :) |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 28-04-2008, 18:55 RE: Tworzenie reliefów
|
|
|
Zrobiłem program w Delphi który ułatwia tworzenie reliefów - służy do podglądu, pokazuje wysokość, gdzie jest woda itp. POSIADA OPCJĘ PODGLĄDU 3D przy pomocy OpenGL.
Zrzut poniżej, program w załączniku.
Nazwa CTD pochodzi od Colobot Terrain Designer, bo w planach jest zrobienie narzędzi do edycji, a nie tylko do podglądu.
W programie otwarty jest plik relief05.bmp z katalogu textures.
Posługiwanie się widokiem 3D:
strzałki: położenie kamery, PgUp, PgDown: współrzędna Z.
NUM 2,4,6,8: położenie punktu na który patrzy kamera
NUM +, -: powiększenie współrzędnych XY
NUM *, /: powiększenie współrzędnej Z.
NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SKUTKI WYKORZYSTYWANIA TEGO PROGRAMU.
ctd.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 71 raz(y) 238,42 KB |
|
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 28-04-2008, 18:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ball
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 16
|
Wysłany: 28-04-2008, 19:31 RE: Colobot 2
|
|
|
No to spoko myślę, że nasz Admin się też przyłączy i możemy zaczynać... |
Ostatnio zmieniony przez Ball 28-04-2008, 19:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 28-04-2008, 20:39 RE: Colobot 2
|
|
|
Ja jestem gotowy do:
- robienia tekstur gruntu, rzeźby terenu i zasobów (mam doświadczenie z komendą TerrainMaterial )
- robienia programów (dużo umiem)
- mapy też umiem ale mi się nie chce
Mój pomysł na fabułę:
Astronauta robił jakieś badania na Nowej Ziemii z jakąś ekipą i został zaatakowany przez Obcych... budzi się i nic nie pamięta. Okazuje się, że to jest Wielki Atak Obcych Nie Wiadomo Skąd i że trzeba wrócić na Ziemię... Wraca po starej trasie, a na tych planetach znajduje budynki które budował przy oficjalnych misjach i które Obcy wykorzystali do własnych celów, np. roboty strzelają do Astronauty, Obcy odzyskali materię z Dział Organicznych itp. W momencie obudzenia na Nowej Ziemii nie ma nic oprócz statku kosmicznego i paru mrówek. Więc na Orfenii nie ma żadnych materiałów na statku kosmicznym. Mam też pomysł np. żeby mrówki żądały okupu w postaci np. tytanu bo inaczej np. nastawiają min itp.
Gdy dociera na Ziemię okazuje się, że jest otoczony przez tłum biurokratów :D:D i musi znaleść sposób żeby wyjść ze statku kosmicznego.
Czy znacie misje Jinx (http://www.epsitec.ch/download/colobot/jinx-e.zip)? Tam jest bardzo dużo ciekawych rzeczy, np. jak ukryć TNT przed radarem nie robiąc strat w swoich i wiele innych.
UWAGA! Jeśli jest statek kosmiczny to przy komendzie EndMissionTake NIE TRZEBA PISAĆ PARAMETRU DIST!!! Jest to o tyle niewskazane, że umieszczenie obiektu na platformie rakiety ale dalej niż ten parametr przewiduje, POWODUJE NIEZAAKCEPTOWANIE MISJI! ("Misja nie została wypełniona, ..."). |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
Ostatnio zmieniony przez adiblol 28-04-2008, 20:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 28-04-2008, 21:53 RE: stoi na stacji lokomotywa... :)
|
|
|
OK, widzę, że forum się rozruszało. W związku z tym mam nadzieję jak najszybciej rozpocząć prace nad projektem.
Po pierwsze - zostanie stworzony nowy dział forum, w którym już dokładnie będziemy ustalać misje i szczegóły fabuły. Bardzo prawdopodobne, że będziemy to robić na "wikilobocie", jeszcze zobaczymy.
W chwili obecnej mam bardzo mało czasu, trochę wolnego będzie w długi weekend, tak więc wstępny termin rozpoczęcia projektu ustalam na 2 maja 2008. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 28-04-2008, 22:56 RE: Colobot 2
|
|
|
Termin mi odpowiada. Dobrze też, że mamy wśród nas doświadczonego programistę . Program z pewnością się przyda. Dobrze by było umieścić go i unpacker do plików DAT w dziale download. |
_________________ Piszę bo lubię. |
Ostatnio zmieniony przez Tomesy 28-04-2008, 22:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pulsic_UFS_user
Wiek: 23 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-04-2008, 15:00 RE: Colobot 2
|
|
|
ok, ja też mam czas w długi weekend, najlepiej jak podamy wszyscy sobie GG i będzie Git, będzie łatwiej się porozumiewać
Moje GG to: 3086018
I mam pytanie, kto będzie miał grę wsadzoną na kompie |
Ostatnio zmieniony przez Pulsic_UFS_user 29-04-2008, 15:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 29-04-2008, 16:08 RE: Colobot 2
|
|
|
Cytat: | Pulsic napisał/a:
I mam pytanie, kto będzie miał grę wsadzoną na kompie |
W jakim sensie? |
_________________ Piszę bo lubię. |
|
|
|
|
Pulsic_UFS_user
Wiek: 23 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-04-2008, 16:16 RE: Colobot 2
|
|
|
noo w sensie że możemy dać konferencje i będzie spox:D |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Pulsic_UFS_user
Wiek: 23 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-04-2008, 17:43 RE: Colobot 2
|
|
|
NIE konferencje na Gadu-Gadu lol |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 30-04-2008, 19:02 RE: Colobot 2
|
|
|
Ja się nie zgadzam na Żygu-Żygu (bo go nie mam) - lepiej to zrobić na kanale IRC.
Zarejestrowałem kanał #colobot.yoyo.pl w sieci PolNet (katowice.ircnet.pl). Jak admin się zainteresuje to przydzielę mu prawa właściciela kanału. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 30-04-2008, 20:18 RE: Colobot 2
|
|
|
Dobrze by było zainstalować jakiś chat na portalu, o ile to możliwe. |
_________________ Piszę bo lubię. |
Ostatnio zmieniony przez Tomesy 30-04-2008, 20:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 30-04-2008, 20:34 RE: Colobot 2
|
|
|
Tak. To najlepszy pomysł. Tylko nie wiem czy obciążanie tym serwera Yoyo.pl jest zgodne z jego regulaminem. Chyba żeby jakiś bazujący na plikach/bazie danych, a nie na osobnym procesie.
Na razie jest taki badziewny chat na stronie głównej... |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
|