Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Colobot 2
Autor Wiadomość
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 16-03-2008, 19:21   RE: Colobot 2

Chyba YanaPL. Ewentualnie możemy coś z twojej zaczerpnąć. Informuje też wszystkich, że nie mam weny ani ochoty narazie robić mapki w Colobocie. Zajmę się tym za miesiąc bądź kilka tygodni.
_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 17-03-2008, 22:57   RE: Colobot 2

Udało mi się otworzyć plik colobot2.dat. Jest w nim 64 pliki wszystkie ponazywane jakimiś krzaczkami (pewnie dlatego, że nie do końca się to udało). Przy próbie otwierania innych plików dat wyskakują mi błędy. I powiem też coś ciekawego: pliki po dekompresji mają po 500, 600 i 1000 MB!

Wygląda to tak:

colobot2.jpg
Plik ściągnięto 904 raz(y) 72,24 KB

_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
YanPL


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 32
Wysłany: 18-03-2008, 00:38   RE: Colobot 2

czym tyś to otwierał? :P
mój colobot2.dat ma 6 mega, wątpie żeby z niego dało się z sensem zrobić 500 mega.
wydaje mi się, że rzeczywiście nie do końca Ci się udało
_________________
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-03-2008, 15:16   RE: Colobot 2

Dlatego tak się zdziwiłem jak zobaczyłem, ze z colobot.dat który ma niecałe 6MB po dekompresji wychodzą pliki po 700MB. Próbowałem je otwierać różnymi programami ale za mało pamięci wirtualnej :D i wszystko się wiesza. Otwierałem to programem Dragon UnPACker v5.2.0b "Cinthia". Świetny program do otwierania archiwów ze starszych gier (do 3 lat w tył).

Posiada on taką funkcję HyperRipper, którą niestety nie umiem się posługiwać, a którą można otworzyć każde archiwóm.

Może się ktoś zna... Wygląda to tak:

hyperripper.jpg
Plik ściągnięto 904 raz(y) 26,99 KB

_________________
Piszę bo lubię.
Ostatnio zmieniony przez Tomesy 18-03-2008, 15:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ball


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 16
Wysłany: 18-03-2008, 16:34   RE: Colobot 2

Co do Colobota 2 to jestem za B). Chociaż nie znam się na grafice i takich tam:(. Jak już to mogę czegoś szukać po internecie czy coś:D.
PZDR.
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-03-2008, 18:06   RE: Colobot 2

Każda pomoc jest dobra ( prawie ;) ). Chce jeszcze powiedzieć coś odnośnie tego UnPACkera. Te okno które dałem w poprzednim poście jest jednym z kilku. Na wszystkich są jakieś dziwne funkcje, ale te na oko wyglądało najobficiej ;) .
_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
Ball


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 16
Wysłany: 18-03-2008, 19:01   RE: Colobot 2

Dzięki, chciałem wam pokazać co znalazłem.
Kod:
http://pl.wikibooks.org/w...h_poziom%C3%B3w


Może znajdziecie coś przydatnego.:D
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 19-03-2008, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 18-03-2008, 19:18   RE: Colobot 2

Widziałem to dawno temu, z tego co patrzyłem, to są spore braki. Jest to poradnik pisany przez osoby, które grzebały w kodach gry (przez co znalazły niektóre informacje niepodawane przez poradnik EIDOSa), ale poradnik, który możecie ściągnąć z downloadu jest wg mnie rzetelniejszy (m.in. dlatego, że oficjalny).

A jeśli chodzi o program do rozpakowywania DAT-ów to nawiązałem kontakt z osobą, która taki ma (prawdopodobnie jest samym autorem). Niestety nie znam angielskiego, więc mam lekkie trudności.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 18-03-2008, 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 18-03-2008, 21:57   RE: Colobot 2

kiedys na takim starym forum ktore juz nie chodzi (i na ktorym bylem zarejestrowany) byl unpacker do plikow dat zamieszczony przez uzytkownika o imnieniu snake lecz na nieszczescie to forum nie chodzi
_________________
 
 
mac1e7


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-03-2008, 19:41   RE: Colobot 2

Cytat:
COLOBOT napisał/a:
Widziałem to dawno temu, z tego co patrzyłem, to są spore braki. Jest to poradnik pisany przez osoby, które grzebały w kodach gry (przez co znalazły niektóre informacje niepodawane przez poradnik EIDOSa), ale poradnik, który możecie ściągnąć z downloadu jest wg mnie rzetelniejszy (m.in. dlatego, że oficjalny).

A jeśli chodzi o program do rozpakowywania DAT-ów to nawiązałem kontakt z osobą, która taki ma (prawdopodobnie jest samym autorem). Niestety nie znam angielskiego, więc mam lekkie trudności.


Jak coś z angielskim to mogę ci pomóc... (np. w 6 klasie PS miałem z ang celujący :P )
 
 
 
Pulsic_UFS_user 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-04-2008, 13:02   RE: Colobot 2

witam, po tym co przeczytałem to byłem zdziwiony waszym zaangażowaniem do produkcji nieoficjalnej gry colobot 2, więc myśle czy czasem nie mogę wam w czymś pomóc, może się w czymś przydać, nie za bardzo potrafie szkicować ale mogę się postarać, popytam kumpli którzy mają talent graficzny i chodzą ze mną do klasy:D
 
 
 
Pulsic_UFS_user 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-04-2008, 13:05   RE: Colobot 2

mogę wyszkicować baterie i tak dalej:)
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 27-04-2008, 15:55   RE: Colobot 2

Prace są jak na razie zawieszone, ale z przyjemnością mogę wrócić do tworzenia Colobota 2, o ile nie będę musiał robić go sam. Jak by się znalazły/a osoby/a, które/a pisały/a by rozkazy (nie mam do tego talentu) i tworzyły/a by reliefy to prace mogły by ruszyć.
_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
Ball


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 16
Wysłany: 28-04-2008, 14:02   RE: Colobot 2

Thorin12 się przecież zna. Wcześniej pisaliście, że jak ktoś ma dobry program graficzny i trochę w to grał może się przydać więc się zgłaszam.
 
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-04-2008, 15:42   RE: Colobot 2

No to ok. Jeden ochotnik już jest. Przydałoby się jeszcze przynajmniej dwóch ludzi.
_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012