Colobot 2 |
Autor |
Wiadomość |
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 16-03-2008, 19:21 RE: Colobot 2
|
|
|
Chyba YanaPL. Ewentualnie możemy coś z twojej zaczerpnąć. Informuje też wszystkich, że nie mam weny ani ochoty narazie robić mapki w Colobocie. Zajmę się tym za miesiąc bądź kilka tygodni. |
_________________ Piszę bo lubię. |
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 17-03-2008, 22:57 RE: Colobot 2
|
|
|
Udało mi się otworzyć plik colobot2.dat. Jest w nim 64 pliki wszystkie ponazywane jakimiś krzaczkami (pewnie dlatego, że nie do końca się to udało). Przy próbie otwierania innych plików dat wyskakują mi błędy. I powiem też coś ciekawego: pliki po dekompresji mają po 500, 600 i 1000 MB!
Wygląda to tak:
colobot2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 904 raz(y) 72,24 KB |
|
_________________ Piszę bo lubię. |
|
|
|
|
YanPL
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 32
|
Wysłany: 18-03-2008, 00:38 RE: Colobot 2
|
|
|
czym tyś to otwierał?
mój colobot2.dat ma 6 mega, wątpie żeby z niego dało się z sensem zrobić 500 mega.
wydaje mi się, że rzeczywiście nie do końca Ci się udało |
_________________
|
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-03-2008, 15:16 RE: Colobot 2
|
|
|
Dlatego tak się zdziwiłem jak zobaczyłem, ze z colobot.dat który ma niecałe 6MB po dekompresji wychodzą pliki po 700MB. Próbowałem je otwierać różnymi programami ale za mało pamięci wirtualnej i wszystko się wiesza. Otwierałem to programem Dragon UnPACker v5.2.0b "Cinthia". Świetny program do otwierania archiwów ze starszych gier (do 3 lat w tył).
Posiada on taką funkcję HyperRipper, którą niestety nie umiem się posługiwać, a którą można otworzyć każde archiwóm.
Może się ktoś zna... Wygląda to tak:
hyperripper.jpg
|
|
Plik ściągnięto 904 raz(y) 26,99 KB |
|
_________________ Piszę bo lubię. |
Ostatnio zmieniony przez Tomesy 18-03-2008, 15:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ball
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 16
|
Wysłany: 18-03-2008, 16:34 RE: Colobot 2
|
|
|
Co do Colobota 2 to jestem za B). Chociaż nie znam się na grafice i takich tam:(. Jak już to mogę czegoś szukać po internecie czy coś:D.
PZDR. |
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-03-2008, 18:06 RE: Colobot 2
|
|
|
Każda pomoc jest dobra ( prawie ). Chce jeszcze powiedzieć coś odnośnie tego UnPACkera. Te okno które dałem w poprzednim poście jest jednym z kilku. Na wszystkich są jakieś dziwne funkcje, ale te na oko wyglądało najobficiej . |
_________________ Piszę bo lubię. |
|
|
|
|
Ball
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 16
|
Wysłany: 18-03-2008, 19:01 RE: Colobot 2
|
|
|
Dzięki, chciałem wam pokazać co znalazłem.
Może znajdziecie coś przydatnego.:D |
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 19-03-2008, 09:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 18-03-2008, 19:18 RE: Colobot 2
|
|
|
Widziałem to dawno temu, z tego co patrzyłem, to są spore braki. Jest to poradnik pisany przez osoby, które grzebały w kodach gry (przez co znalazły niektóre informacje niepodawane przez poradnik EIDOSa), ale poradnik, który możecie ściągnąć z downloadu jest wg mnie rzetelniejszy (m.in. dlatego, że oficjalny).
A jeśli chodzi o program do rozpakowywania DAT-ów to nawiązałem kontakt z osobą, która taki ma (prawdopodobnie jest samym autorem). Niestety nie znam angielskiego, więc mam lekkie trudności. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 18-03-2008, 19:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Thorin12
Administrator forum Cichy obserwator
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Wyspa Berk
|
Wysłany: 18-03-2008, 21:57 RE: Colobot 2
|
|
|
kiedys na takim starym forum ktore juz nie chodzi (i na ktorym bylem zarejestrowany) byl unpacker do plikow dat zamieszczony przez uzytkownika o imnieniu snake lecz na nieszczescie to forum nie chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
mac1e7
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Orfenii
Wiek: 26 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-03-2008, 19:41 RE: Colobot 2
|
|
|
Cytat: | COLOBOT napisał/a:
Widziałem to dawno temu, z tego co patrzyłem, to są spore braki. Jest to poradnik pisany przez osoby, które grzebały w kodach gry (przez co znalazły niektóre informacje niepodawane przez poradnik EIDOSa), ale poradnik, który możecie ściągnąć z downloadu jest wg mnie rzetelniejszy (m.in. dlatego, że oficjalny).
A jeśli chodzi o program do rozpakowywania DAT-ów to nawiązałem kontakt z osobą, która taki ma (prawdopodobnie jest samym autorem). Niestety nie znam angielskiego, więc mam lekkie trudności. |
Jak coś z angielskim to mogę ci pomóc... (np. w 6 klasie PS miałem z ang celujący ) |
|
|
|
|
Pulsic_UFS_user
Wiek: 23 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 27-04-2008, 13:02 RE: Colobot 2
|
|
|
witam, po tym co przeczytałem to byłem zdziwiony waszym zaangażowaniem do produkcji nieoficjalnej gry colobot 2, więc myśle czy czasem nie mogę wam w czymś pomóc, może się w czymś przydać, nie za bardzo potrafie szkicować ale mogę się postarać, popytam kumpli którzy mają talent graficzny i chodzą ze mną do klasy:D |
|
|
|
|
Pulsic_UFS_user
Wiek: 23 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 27-04-2008, 13:05 RE: Colobot 2
|
|
|
mogę wyszkicować baterie i tak dalej:) |
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 27-04-2008, 15:55 RE: Colobot 2
|
|
|
Prace są jak na razie zawieszone, ale z przyjemnością mogę wrócić do tworzenia Colobota 2, o ile nie będę musiał robić go sam. Jak by się znalazły/a osoby/a, które/a pisały/a by rozkazy (nie mam do tego talentu) i tworzyły/a by reliefy to prace mogły by ruszyć. |
_________________ Piszę bo lubię. |
|
|
|
|
Ball
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Nowej Ziemi
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 16
|
Wysłany: 28-04-2008, 14:02 RE: Colobot 2
|
|
|
Thorin12 się przecież zna. Wcześniej pisaliście, że jak ktoś ma dobry program graficzny i trochę w to grał może się przydać więc się zgłaszam. |
|
|
|
|
Tomesy
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 103 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 28-04-2008, 15:42 RE: Colobot 2
|
|
|
No to ok. Jeden ochotnik już jest. Przydałoby się jeszcze przynajmniej dwóch ludzi. |
_________________ Piszę bo lubię. |
|
|
|
|
|