Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Colobot 2
Autor Wiadomość
Kubus11 


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2008, 16:27   RE: Colobot 2

Po jakimś czasie obrony ludzie oceniają, że nie mają szans i zaczyna się ewakuacja na inną planetę. Coś takiego może?
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 26-02-2008, 16:33   RE: Colobot 2

czyli trzecia ziemia :| Troszkę to zbyt zapętlone. Ale niekoniecznie musi być to kontynuacja starej fabuły, można stworzyć nową, na podstawie starej lub z zupełnie innej beczki.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
 
Kubus11 


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2008, 16:39   RE: Colobot 2

Wiem, dlatego pomysł z nową fabułą jest według mnie lepszy
 
 
Tomesy


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 103
Skąd: Łomża
Wysłany: 26-02-2008, 17:56   RE: Colobot 2

Skoro wolicie nową fabułę, ok. Ale misje nie musiałyby polegać na samym niszczeniu wroga. Mogło by być pokonywanie różnych trudności, misje polegające na przetrwaniu, albo znalezieniu czegoś.
_________________
Piszę bo lubię.
 
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 26-02-2008, 18:25   RE: Colobot 2

Na razie powinniśmy przedstawić kilka najlepiej zapowiadających się rozwiązań i z nich dopiero (najlepiej w drodze głosowania) wybrać jedno. Osobiście nie jestem przeciwny żadnej z propozycji, ani żadnej szczególnie przychylny.
Nie jest ważne czy będzie nowa fabuła czy kontynuacja starej (zawsze można najpierw zrobić przeróbkę starej, a po dojściu do nowej ziemi rozpocząć walkę o przetrwanie i dorobić jeszcze dodatkowe misje). Ważniejsze jest, aby gra nie była monotonna, tylko zróżnicowana i najlepiej mająca jakieś ciekawe niespodzianki w trakcie (np. wyścig robotów latających, jednym steruje gracz, drugim program przygotowany przez twórcę misji).

Mam jeszcze parę innych pomysłów, np:
-zwiększona inteligencja wroga, tzn jeśli my pierwsi nie zaatakujemy on nie będzie czuł się zagrożony i również nas atakował
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 26-02-2008, 18:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 26-02-2008, 18:30   RE: Colobot 2

mozemy naprzyklad zrobic tak ze fabula wygladala by tak : po zdobyciu nowej ludzkosc zyla na niej spokojnie technika sie rozwijala a now ziemia stala sie jednym wielkim miastem lecz na te planete zachely napadac hordy roznych zbuntowanych robotow ktore niszczyly wszyto w zasiegu ich senserow lecz gdy roboty podbily juz znaczna czesc nowej ziemi ludzkosc znalazla sposob aby hodowac obcych i oni pomagaja ludzia w walce z robotami . cos w tym stylu przeszlo by??
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 26-02-2008, 18:40   RE: Colobot 2

Jest tutaj mały kłopot, a właściwie dwa.
Po pierwsze, gdy ludzie nauczą się już hodować tych obcych, to owi obcy będą niszczyć (poza zbuntowanymi robotami) astronautę, budynki i niezbuntowane roboty.
Po drugie - roboty są zdecydowanie mocniejsze od obcych. Już jedno trafienie pozwala na zabicie dowolnego insekta, co stawia roboty na uprzywilejowanej pozycji (można ewentualnie zmniejszyć odporność robotów).
Poza tym aby móc "wyhodować" obcego trzeba nauczyć gracza korzystania z funkcji, która jest ukryta standardowo dla graczy, bo mogłaby zostać wykorzystana do oszukiwania (coś takiego jak kody tylko bardziej "legalnie" ).
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
Ostatnio zmieniony przez COLOBOT 26-02-2008, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 26-02-2008, 18:47   RE: Colobot 2

no to juz sam nie wiem ja ta fabula bedzie wygladac macie jakies propozycje koncepcje cokolwiek na nowa fabule??

___________
mam nowy pomys moze w tym nowym colobocie uda nam sie zrobic tak aby mozna bylo wybierac kim sie chce grac obcymi czy ludzmi
Ostatnio zmieniony przez Thorin12 26-02-2008, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
COLOBOT 
Administrator sieci
Założyciel portalu


Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 353
Skąd: Jarocin
Wysłany: 26-02-2008, 18:52   RE: Colobot 2

Na razie możemy sobie trochę powymyślać i przedstawiać dowolne projekty. Potem będziemu się zastanawiać, jak to wszystko zaimplementować.
_________________
Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
 
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 26-02-2008, 18:57   RE: Colobot 2

to ja jestem za stworzeniem nowej fabuly
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 26-02-2008, 19:51   RE: Colobot 2

to moze tym razem fabula brzmiala by tak : Gdy na nowej ziemi ludzkosc stworzyla swoj nowy dom okazalo sie ze gdzies daleko w kosmosie pojawilo sie nowe zagrozenie. obcynie mieli jdynej krolowej byly dwie i jeszcze krol otoz jedna byla slabsza poniewarz nie spodziewala sie ataku na nia wiec ta droga krolowa chcac wziasc odwet za swoja siostre wyslala potezne armie na nowa ziemie czy ludzkosci uda sie znow to przezyc? przejdzie??
 
 
Kubus11 


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2008, 20:12   RE: Colobot 2

A może z tym hodowaniem to by było tak:
Ludzie zaczęliby hodować obcych we własnych celach. Wszystko było ok, do momentu w którym jakaś niewiadoma siła obudziła tych obcych, którzy stali się kilka razy groźniejsi i agresywniejsi. Część ludzi broniłaby się przed obcymi, a część poleciała w kosmos w poszukiwaniu nieznanej siły. Wtedy część misji polegałaby na atakowaniu obcych, a część odkrywaniu nowych planet i poszukiwaniu wskazówek. :)
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 26-02-2008, 20:22   RE: Colobot 2

teraz glos admina bardzo sie liczy poniewarz ma on dobry gust przy wybieranu nowej fabuly
 
 
Kubus11 


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2008, 20:24   RE: Colobot 2

Najlepiej, gdybyśmy my tu pisali swoje wymysły, a admin wybrał najlepsze i je skleił :) I dodał coś od siebie i by było great :D
 
 
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 26-02-2008, 20:37   RE: Colobot 2

ja mam pomysly ale nie na temat fabuly tylko to by bylo zadanie dal wyspecjalizowanych grafikow oraz scripterow . mozna by bylo dodac do colobota lodzie tratwy promy do przewozenia robotow na drogi brzeg a nastepny pomysl to taki by wprrowadzic do colobota mozliwosc zmiany pomiedzy ludzmi i obcymi krolowej dalo by sie takie menu jak u astronauty tyle ze w tym menu byly by przyciski do zrobienia roznych owadow oraz do zbudowania gniazda materii oraganicznej do tego dojdzie tryb multiplayer i odrazu zainteresowanie colobotem powiekszylo by sie lecz niktorzy moga twierdzic ze to niewykonalne ale i bez tego colobot jest fajna gra
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012