Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Audiotrack |
Autor |
Wiadomość |
Reaper
Wiek: 19 Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 01-10-2009, 19:53 Audiotrack
|
|
|
WAŻNE!
Audiotrack... muzyczka, gdy gramy w (C2) akurat tę grę.
Najlepiej pasuje dźwięk "strings" (kto ma keyboard'a, ten wie ), z delikatnym szumem wiatru. Komu pasuje? mogę nagrać LMMS'em. Niedługo uploadnę to do Wrzuty to posłuchacie, czy pasuje )
Tak więc gdy od roku (zaledwie...) męczycie się z tym Colobot'em 2, co z silnikiem?
Wraz z colobotwymiiata (nick... forgot :<) tak sie pytalismy co z resztą.
Takie "dzieciaki..." bez obrazy :< jak my niestety jeśli chodzi o jakąś nową część CB możemy łamać prawa autorskie - co za tym idzie, powracam do rozmowy z Woźnym C...cośtam.
Trza dogadać się najpierw z Mantą, potem Epsitec'iem. Grupa programistów w C wystarczy, by odkryć kody modeli 3d.
A apropo modeli, co z nimi robić? JAK je robić?
Jak będę mieć czas, którego za cholerę nie mogę znaleźć (wolnego czasu...) - filmik dla naszych ziomków wrzucę na YT i jak każdy będzie chciał, w Blenderze czy np. 3DS'Maxie (Którego jestem zwolennikiem...) jak zrobić dobry model, a więc możemy zmieniać położenie czy też zrobić nowy "obiekt zlinkowany 4 ever ever ever" - połączony z lufą w środku, którego nie możemy wewnętrznie usunąć) tzw. root primitive, z którego wylatują strzały fizyczne, zależne od kierunku strzału. Lecz w programie (root jest transparentny, alpha1, przeźroczysty) do tworzenia animacji 3d bądź samych modeli, możemy "wyłapać" root'a i zmienić kierunek strzału, wywalić lufę i zrobić np. zamiast tej jakąś rurkę w słomce
Yy... mam nadzieję, że zrozumieliście, co chciałem przekazać ponieważ nie umiem wyrazić tego co mam przekazac |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 02-10-2009, 14:41
|
|
|
Yay, audiotracki, nareszcie jakiś pomysł! ^_^ Chciałbym grać na keyboardzie, aczkolwiek jeszcze się na nim nie znam... ^^; Szum wiatru pewnie znjadziesz na http://findsound.com/ o ile dobrze pamiętam.
Ew. można poszukać jakiejś "wolnej" muzyki na np. NewGrounds Audio Portal.
Natomiast, jeśli chcielibyśmy zrobić C2 jako sequel z prawdziwego zdarzenia, to musielibysmy mieć o wiele więcej osób, jako że na pewno większości z nas brakuje czasu. (Trochę genralizuje, ale tak mi się wydaje. ^^;)
C2 będzie (Prawdopodobnie, chyba ze ktoś ma zgodę Epsiteca i w ogóle...) po prostu prequelem, mission-packiem. Pewnie zastąpimy tamte planety naszymi, ale tego też nie jestem pewien.
Huh, modele 3D - spoko, tylko jak ty to załadujesz, wątpię, żeby Epsitec dał nam zgodę... Do Manty były wysyłane maile (2) - no reply. Widać Colobot juz ich nie obchodzi. ^^;
Chętnie porozmawiam z Tobą ntt. na GG. ^^
No, a fakt, że Google Wave jest zaje... Świetne (^^;), jeszcze bardziej mnie mobilizuję. Coś takiego byłoby do C2 wręcz idealne. |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
Reaper
Wiek: 19 Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 02-10-2009, 14:59
|
|
|
Super
Ale taki fanmade, mission-pack + ew. modele 3D... które wrzucę zamiast standardowych jak nauczę się sposobu edycji (Czyt. rozpakowanie *.dat i w jakim sposobie są zaprojektowane, najlepiej w *.obj) - to Epsitec nic nam nie narzuci (tak myślę...)
No to ładuję na gg..
[ Dodano: 02-10-2009, 15:16 ]
A może zrobimy tak, ktoś robi teren, ktoś relief'a, ktoś modele, ktoś soundtrack, ktoś fabułę...
Świetnie to by wyszło! - Lecz jak widać, brak czasu... |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 02-10-2009, 15:24
|
|
|
Co do efektów dźwiękowych to mogę się pobawić Modplugiem, dzięki wtyczce SUPERWAVE8 zrobiłem np. dźwięk wentylatora komputerowego
Jest też wtyczka VST o nazwie "rain", można w niej tworzyć odgłosy deszczu, wiatru, ognia itp. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Reaper
Wiek: 19 Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 03-10-2009, 19:55
|
|
|
Niezły Audio Track. Świetna robota i pomysł. |
_________________
|
|
|
|
|
Reaper
Wiek: 19 Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 03-10-2009, 20:10
|
|
|
Hehe. Jak myślicie, do której planety by pasował? (Licząc te, które są standardowo w Colobocie..." |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 04-10-2009, 19:45
|
|
|
Huh, wg mnie do jakiejś misji, gdzie sterowałbyś tylko działem, z jednym ogniwem, ew. elektrowniami po drodze. Najlepsze byłoby to, że misja będzie polegała na dotarciu do statku kosmicznego, tam, gdzie jest astronauta, eliminując po drodze insekty. No i myślałem, że fajny byłoby tam tylko widok z kamery robota. ^^
BTW: Sam kiedyś też się zajmowałem robieniem muzyki. Może nawet mam jeszcze FLStudio. ^^ |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
C ruels!
Neokid
Twoja ulubiona misja: user levels,swobodna gra i KO
Wiek: 22 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 185 Skąd: Devil MachineXD
|
|
|
|
|
Bartek c++
Twoja ulubiona misja: Tropica - Czas na atak
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 390
|
Wysłany: 12-06-2010, 10:29
|
|
|
Muzyka z gry do gry to plagiat! |
_________________
|
|
|
|
|
COLOBOT
Administrator sieci Założyciel portalu
Twoja ulubiona misja: Obie na Orfenii
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 353 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 12-06-2010, 12:50
|
|
|
Bartek c++, nie odświeżaj starych tematów. |
_________________ Bykom STOP
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|