Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozbudowany i wolny OGAme
Autor Wiadomość
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 27-08-2009, 12:37   Rozbudowany i wolny OGAme

Postanowiłem napisać w PHP grę przeglądarkową, która byłaby podobna do OGame, ale z następującymi ułatwieniami:

- zaawansowana kolejka budowania: jeśli nie da się czegoś wybudować bo jest za mało surki, konflikt rozbudowy itp. to realizuje pozycję następną, tamtą ZOSTAWIAJĄC na później, taka kolejka dla stoczni, budynków, laboratorium...

A co do rozbudowania:
- możliwość tworzenia własnych statków (!), buduje się toto z "bazy", która ma określoną liczbę pojemników wewnętrznych i zewnętrznych, a także określoną wrażliwość osłony. W takiej bazie umieszczałoby się elementy wewnętrzne (np. ładownie), zewnętrzne (np. działa, "uzdrawiacze" dla naszych statków) i silnik

- możliwość programowania, także dla mało zaawansowanych: umieszczanie instrukcji na 2-wymiarowej tablicy, podobnie jak ma to miejsce w Eli (dobrze piszę?), może być to wykorzystane do stworzenia automatycznych FS-ów przez użytkowników, ale z jednym warunkiem - komputer realizujący program zużywa energię :)

Surowce:
tytan, miedź, krzem, ZP (zestaw paliwowy - zestaw H2 i O2), śmieci (mieszanka odpadów np. z pól zniszczeń którą trzeba rozdzielić za pomocą budynku) no i ferm (czyli kosmiczne pieniądze)


Projekt postawiłem na s(y)f.net ----> http://sourceforge.net/projects/sosgame/ i pewnie tam też będzie hostowany pierwszy server.

Cele:
- 100% free
- musi działać na komórce

TODO:
- uporządkować dane surowców
- zrobić engine
- dodać biblioteki z lolcms'a (taki framework który kiedyś robiłem, jest tam obiektowa obsługa bazy danych i szablonów)
- zrobić skórkę


Podawajcie swoje pomysły.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 27-08-2009, 12:53   

No cóż.... Życzę powodzenia! Z chęcią zagram gdy będzie gotowa.
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 27-08-2009, 14:57   

Popatrz na XNovę, na niech się opiera 90% UGameli, jak nie wszystkie. Nie pamiętam licencji, ale zajrzeć chyba można... ^^;
Powodzenia! Good luck!
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 30-08-2009, 11:03   

Mam pomysł. Ogólnie to gra jest super-turbo-hiper-ekstra, ale przydałoby się dorobić planety "barbarzyńskie"(bez graczy) losowo rozrzucane po galaktykach aby gracze mieli kogo grabić ;-) . Można by też zrobić punktację, np. za 1 level Kopalni metalu 100pkt, za 2 120pkt itp.
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 30-08-2009, 19:21   

colobotwymiiata napisał/a:
Mam pomysł. Ogólnie to gra jest super-turbo-hiper-ekstra, ale przydałoby się dorobić planety "barbarzyńskie"(bez graczy) losowo rozrzucane po galaktykach aby gracze mieli kogo grabić .

O tym samym dzisiaj myślałem, dzięki że mi przypomniałeś :)

Cytat:
Można by też zrobić punktację, np. za 1 level Kopalni metalu 100pkt, za 2 120pkt itp.

Statystyki? Oczywiście, tak też jest w normalnym ogamie.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012