Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Rozbudowany i wolny OGAme |
Autor |
Wiadomość |
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 27-08-2009, 12:37 Rozbudowany i wolny OGAme
|
|
|
Postanowiłem napisać w PHP grę przeglądarkową, która byłaby podobna do OGame, ale z następującymi ułatwieniami:
- zaawansowana kolejka budowania: jeśli nie da się czegoś wybudować bo jest za mało surki, konflikt rozbudowy itp. to realizuje pozycję następną, tamtą ZOSTAWIAJĄC na później, taka kolejka dla stoczni, budynków, laboratorium...
A co do rozbudowania:
- możliwość tworzenia własnych statków (!), buduje się toto z "bazy", która ma określoną liczbę pojemników wewnętrznych i zewnętrznych, a także określoną wrażliwość osłony. W takiej bazie umieszczałoby się elementy wewnętrzne (np. ładownie), zewnętrzne (np. działa, "uzdrawiacze" dla naszych statków) i silnik
- możliwość programowania, także dla mało zaawansowanych: umieszczanie instrukcji na 2-wymiarowej tablicy, podobnie jak ma to miejsce w Eli (dobrze piszę?), może być to wykorzystane do stworzenia automatycznych FS-ów przez użytkowników, ale z jednym warunkiem - komputer realizujący program zużywa energię
Surowce:
tytan, miedź, krzem, ZP (zestaw paliwowy - zestaw H2 i O2), śmieci (mieszanka odpadów np. z pól zniszczeń którą trzeba rozdzielić za pomocą budynku) no i ferm (czyli kosmiczne pieniądze)
Projekt postawiłem na s(y)f.net ----> http://sourceforge.net/projects/sosgame/ i pewnie tam też będzie hostowany pierwszy server.
Cele:
- 100% free
- musi działać na komórce
TODO:
- uporządkować dane surowców
- zrobić engine
- dodać biblioteki z lolcms'a (taki framework który kiedyś robiłem, jest tam obiektowa obsługa bazy danych i szablonów)
- zrobić skórkę
Podawajcie swoje pomysły. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 27-08-2009, 12:53
|
|
|
No cóż.... Życzę powodzenia! Z chęcią zagram gdy będzie gotowa. |
|
|
|
|
Schocker
Wants cookies!
Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Wiek: 22 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 27-08-2009, 14:57
|
|
|
Popatrz na XNovę, na niech się opiera 90% UGameli, jak nie wszystkie. Nie pamiętam licencji, ale zajrzeć chyba można... ^^;
Powodzenia! Good luck! |
_________________ But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 30-08-2009, 11:03
|
|
|
Mam pomysł. Ogólnie to gra jest super-turbo-hiper-ekstra, ale przydałoby się dorobić planety "barbarzyńskie"(bez graczy) losowo rozrzucane po galaktykach aby gracze mieli kogo grabić . Można by też zrobić punktację, np. za 1 level Kopalni metalu 100pkt, za 2 120pkt itp. |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 30-08-2009, 19:21
|
|
|
colobotwymiiata napisał/a: | Mam pomysł. Ogólnie to gra jest super-turbo-hiper-ekstra, ale przydałoby się dorobić planety "barbarzyńskie"(bez graczy) losowo rozrzucane po galaktykach aby gracze mieli kogo grabić . |
O tym samym dzisiaj myślałem, dzięki że mi przypomniałeś
Cytat: | Można by też zrobić punktację, np. za 1 level Kopalni metalu 100pkt, za 2 120pkt itp. |
Statystyki? Oczywiście, tak też jest w normalnym ogamie. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|