Deasembleracja Colobot.exe i Cbot.dll |
Autor |
Wiadomość |
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 07-04-2009, 23:38 Deasembleracja Colobot.exe i Cbot.dll
|
|
|
Dokonałem deasembleracji tych dwóch plików. Jeśli ktoś coś rozumie z tego niech spróbuje coś zedytować. Najpierw trzeba pobrać to!
Zdeasemblerowane pliki:
Colobot.exe
Cbot.dll
^
|
Zuploadowane linki |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
Ostatnio zmieniony przez Programerus 09-04-2009, 21:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 08-04-2009, 11:50
|
|
|
Hmm....Brzmi obiecująco... |
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 08-04-2009, 16:18
|
|
|
No Programer widzę na deasembleracji tych plików ci bardzo zależy. Kto szuka sposobu to wkońcu dojdzie do celu. Już sprawdzam to co podałeś. |
_________________
|
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 08-04-2009, 21:23
|
|
|
Poprzeglądałem sobie trochę ten kod i znalazłem fragmenty odpowiadające za budynki, boty, obiekty oraz jakieś linijki o Cbocie. Tylko że trzeba strasznie długo czekać zanim załaduje się cały kod. Ale już załadowałem i to będzie 3761 linijek
@EDIT: Poszukałem jeszcze głębiej i znalazłem komunikaty, które się w grze wyświetlają w grze np. Niemożliwe pod wodą. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 08-04-2009, 21:43
|
|
|
Zrób tak żeby było możliwe xD |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 08-04-2009, 21:44
|
|
|
Heh, linijek jest jeszcze więcej. Teraz jest 4528. |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 08-04-2009, 21:59
|
|
|
No to powodzenia . Da się coś z tym zrobić oprócz zmieniania komunikatów itp? |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:10
|
|
|
Tu się da zrobić wszystko. Tylko trzeba umieć assemblera |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:13
|
|
|
No to zawsze można się nauczyć . Czyli jest jakaś szansa na Colobota 2. |
|
|
|
|
DemoLisH
Zbanowany
Wiek: 24 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 273 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:33
|
|
|
tu sie nic nie da zrobic, przegladaj 100000 lini kodu assemblera, ciekawe co mozna z tym zrobic |
_________________ Compiling [Gość.exe]...
Zapraszam na grę zwaną League of Legends:
http://signup.leagueofleg...e98cec278372604 |
|
|
|
|
Programerus
Jestem Bogiem
Pomógł: 2 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 188 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:50
|
|
|
1.Tu jest 4500 linijek a nie 100000
2.Można zrobić wszystko tylko trzeba umieć assemblera |
_________________ "Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia" |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
Abadon
Administrator forum Administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 586
|
Wysłany: 09-04-2009, 10:23
|
|
|
Lukas_j też chyba umie. Adiblol a czy by się dało wykorzystują assembler zwiększenie ilości obiektów w Colobocie. Jak myślisz?? |
_________________
|
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
|
|
|
|
colobotwymiiata
Zjem cię
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 20 Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 329 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 09-04-2009, 12:23
|
|
|
Hmm.... Znowu jakaś dziwna komenda. "antfire();". Podawanie w nawiasach pozycji nic nie daje, pisze "funkcja nieznana", a komenda jest podkreślona na czerwono, i pisze w tym okienku na dole "antfire()". Wie ktoś jak to działa(domyślam się że strzela, ale jak zrobić żeby działała?)? |
|
|
|
|
|