Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Save'y
Autor Wiadomość
colobotwymiiata 
Zjem cię


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 20
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 329
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 29-03-2009, 17:05   Save'y

W tym temacie możemy pisać wszystko co wiemy o "sejwach". Np.: shoter odkrył, jak zrobić ludka 2D. Są też tajemnicze pliki binarne, i różne nieznane parametry obiektów, lub chociażby dziwne "DoneResearch bit=..." przed CreateObjectami. Kto wie, może nawet to pomoże(ale się zrymowało :lol: ) przy tworzeniu C2!

[ Dodano: 23-04-2009, 18:18 ]
Odkryłem, jak zmieniać położenie różnych części robotów! Napisałem już o tym w dziale "Transformacja robotów", więc dam cytat(nie chce mi się pisać od nowa :P ) aby było spójnie.

Cytat:
Odkryłem jak to zrobić za pomocą save'a! Prawie wszystkie ruchome części robotów/budynków/obcych(a nawet ludka!) da się przesunąć w osi "X Y Z". Daje to duże możliwości, np. podniesienie lufy działka o 10m powoduje, że działko będzie strzelać tam gdzie jest lufa, nie tam gdzie normalnie powinna być. Można wtedy celniej strzelać do os itp. Zmienienie położenia "nosa" sniffera nie powoduje jednak nasłuchu w innym miejscu. W przypadku transportera łapie się przed robotem, ale upuszcza tam gdzie jest chwytak. Położenie zmienia linijka "p1=...'(w pliku gdzie są CreateObject'y), numery w zależności od ilości części, w miejsce kropek jest wpisane położenie względem środka obiektu. Do każdego "p...=..." jest "a...=...", z takim samym numerem jak "p". Decyduje to o kącie danej części.
 
 
     
Kempior 


Twoja ulubiona misja: Krystalia: Ziemska Strategia
Wiek: 23
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 15
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-06-2009, 14:09   

A więc zmieniłem w sejwie PowerCell na NuclearCell, po wczytaniu gry i włożeniu ogniwa do robota ma moc zwykłego ogniwa a wygląda jak atomowe, w dodatku można je ładować w stacji energetycznej, lecz o dziwo jeśli jest trzymane w chwytaku nie ładuje się ;-)
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 25-06-2009, 14:44   

@Kempior: Dobre, ja sobie zmienię jeszcze NuclearCell na PowerCell. A potem pokaże znajomym. ^^
Ale dziwne, że gdy jest w chwytaku, nie ładuje się.. Cżyżby Colobot sprawdzał wtedy(Inna sprawa, że ciekawe, czemu tego nie sprawdza, gdy jest po prostu położone) co jest rzeczywiście w save?
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012